Le Mans: Ο Marquez πέτυχε την 300ή νίκη της Honda (+videos)

Ιστορία έγραψε ο Marc Marquez στο Le Mans για λογαριασμό της Honda, σημειώνοντας τη νίκη Νο.300 στην ιστορία της μάρκας στο MotoGP

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP συνεχίστηκε στις 17-19 Μαΐου, με τον 5ο γύρο του θεσμού να φιλοξενείται στο Le Mans της Γαλλίας. Στη διάσημη αυτή πίστα, ο Marc Marquez (Repsol Honda) έφτασε στη 2η συνεχόμενή του νίκη, αυξάνοντας τη βαθμολογική διαφορά από τους διώκτες του. Το πιο σημαντικό γεγονός της ημέρας, ήταν πως η νίκη του 26χρονου Ισπανού, αποτέλεσε και την 300ή νίκη της Honda στην κορυφαία κατηγορία. Πρόκειται για μια επίδοση, που δεν έχει σημειώσει κανένας άλλος κατασκευαστής στην ιστορία του θεσμού.

Onboard με τον Marc Marquez


Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το αγωνιστικό τριήμερο εξελίχθηκε σε χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις κατά τις δοκιμές, το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο. Κάπως έτσι, οι αναβάτες στήθηκαν στη σχάρα εκκίνησης του αγώνα, την Κυριακή 19 Μαΐου.

Μόλις άναψαν τα πράσινα φώτα, ο Marc Marquez που είχε κατακτήσει την Pole Position, διατήρησε τη θέση του, παρά την πίεση του Danilo Petrucci (Ducati). Στη συνέχεια ο Ισπανός απομακρύνθηκε, ενώ στην πράξη ο μόνος αναβάτης που τον απείλησε, ήταν ο Jack Miller (Pramac Racing). Ο Αυστραλός ξεπέρασε τους δύο επίσημους αναβάτες της Ducati, φτάνοντας κοντά στην κορυφή. Όμως, όταν εξαπέλυσε την επίθεσή του ο Marquez θύμισε ποιος είναι το αφεντικό.

Onboard με τον Andrea Dovizioso

Μετά από 27 γύρους, ο Ισπανός έφτασε στην 47η νίκη του με τη Honda, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο τον πολυνίκη για την ιαπωνική ομάδα με 54 νίκες, Mick Doohan. Στη μάχη των Ducati, οι θέσεις του βάθρου άλλαξαν πολλές φορές χέρια. Τελικά, ήταν ο Andrea Dovizioso αυτός που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί, με τον Petrucci να τερματίζει τρίτος. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε ο Miller, ο οποίος τελικά κράτησε οριακά πίσω του τον Valentino Rossi (Monster Yamaha), που ολοκλήρωσε στην 5η θέση, 3 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Ο Pol Espargaro, σημείωσε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα της KTM τερματίζοντας στην 6η θέση. Τον Ισπανό ακολούθησαν οι δύο αναβάτες της Petronas Yamaha SRT, Franco Morbidelli και Fabio Quartararo αντίστοιχα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol) και Alex Rins (Team Suzuki Ecstar).

Μετά τη Γαλλία, το MotoGP θα ταξιδέψει στην Ιταλία, καθώς o επόμενος αγώνας της σεζόν θα διεξαχθεί στο Mugello, στις 30 Μαΐου-2 Ιουνίου. Μια πίστα, όπου ο Andrea Dovizioso αναμένεται να αγωνιστεί “εντός έδρας”, προφανώς θα έχει χρώμα Valentino Rossi και ταυτόχρονα, ο Marquez δεν έχει κερδίσει από το 2014…

Τελικά Αποτελέσματα (Top-10)
1. Marc Marquez (Repsol Honda Team)
2. Andrea Dovizioso (Ducati Team) + 1.984
3. Danilo Petrucci (Ducati Team) + 2.142
4. Jack Miller (Pramac Racing) + 2.940
5. Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 3.053
6. Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing) + 5.935
7. Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) + 7.187
8. Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) + 8.439
9. Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol) + 9.853
10. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) + 13.709
Βαθμολογία (μετά από 5 αγώνες) 
1. Marquez 95, 2. Dovizioso 87, 3. Rins 75, 4. Rossi 72, 5. Petrucci 57, 6. Miller 42

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP

Δείτε τι έγινε στον αγώνα του Le Mans

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]