GP Καναδά: Η ώρα της μάχης (+videos)

Η στιγμή της κορύφωσης του αγωνιστικού τριημέρου στην πίστα Gilles Villeneuve έφτασε, με τη διεξαγωγή του αγώνα που ξεκινά στις 21:10 ώρα Ελλάδος. Δείτε τι έγινε στον περσινό αγώνα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα πάντα είναι έτοιμα για τον 7ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος F1. Σχεδόν κάθε χρόνο, ο Καναδάς επιφυλάσσει συναρπαστικούς αγώνες με θέαμα, δράση και έντονες συγκινήσεις.

Η φετινή εκδοχή του αγώνα δεν αναμένεται διαφορετική, αφού η μορφολογία της πίστας είναι τέτοια που προσφέρεται για μάχες και προσπεράσματα. Ιδιαίτερα σημαντική στην εξέλιξη του GP Καναδά, είναι η εκκίνηση. Άλλωστε, ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν έχουν συμβεί ανακατατάξεις ή συγκρούσεις. Σημαντικό ρόλο παίζει η δομή των δύο πρώτων στροφών, καθώς ο χώρος στο πρώτο “S” είναι λίγος, μην επιτρέποντας σε όλα τα μονοθέσια να πάρουν την επιθυμητή θέση.

Video με 5 σοκαριστικές στιγμές του GP Καναδά
(Σημείωση:
Για να δείτε το video, πατήστε στο σχετικό σημείο εντός του πλαισίου και έπειτα, στην επισήμανση “Παρακολουθήστε στο Youtube”)


Ακόμη ένα “POI” είναι ο Τοίχος των Πρωταθλητών, στην αρχή της γραμμής εκκίνησης-τερματισμού. Στο συγκεκριμένο σημείο έχει τελειώσει ο αγώνας πολλών κορυφαίων πιλότων, μεταξύ των οποίων οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Damon Hill, Jacques Villeneuve και Michael Schumacher. Καθώς τα μονοθέσια φτάνουν στο τελευταίο “S” από μία μεγάλη ευθεία, το φρενάρισμα παίζει καθοριστικό ρόλο. Ένα λάθος πέρασμα από τα kerbs, ή μια ελάχιστα λανθασμένη αγωνιστική γραμμή, μπορούν να οδηγήσουν στον τοίχο και κατά συνέπεια, σε άμεση εγκατάλειψη. Στις περισσότερες περιπτώσεις μάλιστα, μια εγκατάλειψη σε αυτό το σημείο οδηγεί και σε αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς το μονοθέσιο είναι σταματημένο πάνω στην αγωνιστική γραμμή, ενώ τα θραύσματα μπορεί να επηρεάσουν τους ερχόμενους πιλότους.

Επιπλέον, η χάραξη της πίστας είναι γρήγορη και πολύ απαιτητική για τα φρένα, αφού σε πολλά σημεία απαιτείται δυνατό φρενάρισμα μετά από γρήγορα κομμάτια. Οι προσπεράσεις είναι πολλές και οι δυνατότητες προσπέρασης, ακόμη περισσότερες. Αυτός είναι και ο λόγος που η πίστα Gilles Villeneuve είναι από τις αγαπημένες των πιλότων. Εκτός από πνεύμα “racing”, ο απρόβλεπτος χαρακτήρας των αγώνων στον Καναδά, δίνει ελπίδες σε πολλούς οδηγούς για αναπάντεχα αποτελέσματα, είτε αυτά μεταφράζονται σε νίκη, είτε για τερματισμό στο βάθρο ή στους βαθμούς.

Τα παραπάνω, δείχνουν πως είμαστε έτοιμοι για ένα συναρπαστικό σε εξέλιξη, αγώνα. Προσδεθείτε!

Το GP Καναδά, μεταδίδεται ζωντανά από την ΕΡΤ Sports και την Cosmote Sports 5 HD

Η χρονική διαφορά μεταξύ Καναδά και Ελλάδας είναι 7 ώρες, οπότε στις 21:10 ώρα Ελλάδος, τα ρολόγια στο Μόντρεαλ δείχνουν 14:10.

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της F1

Info
Πίστα: Circuit Gilles Villeneuve
Μήκος: 4,361 χιλιόμετρα
Γύροι: 70
1ος αγώνας (στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1): 1978 (στην πίστα του Μόντρεαλ)
Περισσότερες νίκες (οδηγοί): Michael Schumacher – 7
Περισσότερες νίκες (κατασκευαστές): Ferrari – 14
Ρεκόρ γύρου (αγώνας): 1:13.622 (Rubens Barrichello – Ferrari) το 2004
Αποτελέσματα 2018:
1. Sebastian Vettel (Ferrari)
2. Lewis Hamilton (Mercedes)
3. Max Verstappen (Red Bull-Renault)

Δείτε τι έγινε στον περσινό αγώνα, στον οποίο επικράτησε ο Sebastian Vettel με Ferrari (Σημείωση: Για να δείτε το video, πατήστε στο σχετικό σημείο εντός του πλαισίου και έπειτα, στην επισήμανση “Παρακολουθήστε στο Youtube”)

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]