Δοκιμή Seat Ibiza 1.0 ECO TSI 115 ps

Το Seat Ibiza είναι μια διαχρονική πρόταση της ισπανικής μάρκας, που ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί σε κορυφαία επιλογή στα supermini

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η πορεία και το status που έχει αποκτήσει το Seat Ibiza, είναι διαρκώς ανοδικά. Αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς συμπίπτει με την άνοδο της Seat, που μεγαλώνει σε κάθε επίπεδο και σπάει το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο. Αυτό πιστοποιούν τα ρεκόρ πωλήσεων για το 2018, καθώς και για το πρώτο τετράμηνο του 2019.

To Seat Ibiza παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1984 και έκτοτε, έχει συνδεθεί με την ισπανική μάρκα περισσότερο από κάθε άλλο. Έχοντας φτάσει αισίως στην 5η γενιά διαθέτει, χάρη και στην τεχνογνωσία του VW Group, στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Οι ιδιαίτερα αποδοτικοί κινητήρες, η πλειάδα εκδόσεων και η προσιτή τιμή, το έχουν καταστήσει σε μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές της κατηγορίας.

Οδηγήσαμε την έκδοση του 3κύλινδρου τούρμπο κινητήρα 1.0 ECO TSI, που αποδίδει 115 ίππους, η οποία στην περίπτωσή μας συνδυάστηκε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.


Στο πνεύμα της εποχής (part 1)…
Μιας εποχής η οποία επιβάλλει εκμετάλλευση όλων των σχεδιαστικών δυνατοτήτων ενός αυτοκινήτου, προς τέρψιν της πρακτικότητας. Τo Seat Ibiza, έγινε το πρώτο της μάρκας που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB A0 του VW Group, ενώ αμέσως μετά ακολούθησε και το Seat Arona. Η εξελιγμένη αυτή βάση, που χρησιμοποιείται από πολλά αυτοκίνητα μειώνει το κόστος και ταυτόχρονα, προσφέρει περισσότερες επιλογές.

Σχεδιαστικά, το 5θυρο Seat Ibiza είναι σαφώς μεγαλύτερο, χωρίς να χάνει σε καμία περίπτωση τη λειτουργικότητά του. Το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει, ενώ οι δυνατότητες της πλατφόρμας έχουν χρησιμοποιηθεί για τη μέγιστη εκμετάλλευση χώρου, εντός και εκτός. Οι διαστάσεις (μήκος 4,059, πλάτος 1,78 και ύψος 1,444 μέτρα) και το μέγεθος του μεταξονίου (2,564 μέτρα), διαμορφώνουν ένα απόλυτα ικανοποιητικό, για τα δεδομένα της κατηγορίας, σύνολο. Το αυξημένο μέγεθος εκτός, έχει άμεση επίδραση και εντός του Seat Ibiza. Το πορτ παγκάζ με χωρητικότητα αποσκευών 355 λίτρα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία. Ταυτόχρονα, η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 άτομα, ενώ ειδικά για διαδρομές μικρών αποστάσεων, θα μπορέσει να χωρέσει και πέμπτος επιβάτης.

Η εργονομία είναι καλή, καθώς ο οδηγός έχει άμεση πρόσβαση σε όλα όσα χρειάζεται κατά την οδήγηση. Το σύστημα συνδεσιμότητας με οθόνη αφής 6,5 ιντσών, είναι αρκούντως πρακτικό για κάθε χρήση, από multimedia μέχρι σύνδεση με το smartphone μέσω Bluetooth. Επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως οι προβολείς αλογόνου με φώτα ημέρας LED που στρέφουν τη δέσμη σε κλειστές στροφές, η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος, παίζουν σωστά το βοηθητικό τους ρόλο.

Στο πνεύμα της εποχής (part 2)…
Το Seat Ibiza διαθέτει πλήρη γκάμα κινητήρων, προσφέροντας πολλές επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Ο 3κύλινδρος 1000άρης κινητήρας παρέχεται σε έκδοση με ισχύ 80 ίππων και σε τούρμπο, ισχύος 95 και 115 ίππων αντίστοιχα. Αντίστοιχες εκδόσεις ισχύος έχει και ο 1600άρης TDI, ενώ διατίθενται τόσο μια δυνατή έκδοση βενζίνης 1.5 TSI με ισχύ 150 ίππων, όσο και η πιο οικονομική 1.0 TGI, με 90 ίππους. Στο πνεύμα της εποχής λοιπόν -όπου μικρής χωρητικότητας κινητήρες έχουν ικανοποιητική απόδοση με έμφαση στη μειωμένη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων,- κινείται και το Seat Ibiza 1.0 TSI των 115 ίππων. Αυτή η έκδοση, εκτός από το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, προσφέρεται εναλλακτικά και με αυτόματο DSG 7 σχέσεων.

Στο δρόμο…
Το Seat Ibiza 1.0 TSI είναι όπως αναμενόταν. Φιλικό στη συμπεριφορά και ευέλικτο, καθώς μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση σε πόλη και αυτοκινητόδρομο. Κύριο μέλημα των ανθρώπων της Seat ήταν η δημιουργία ενός οικονομικού, από κάθε άποψη, αυτοκινήτου. Έτσι, το Ibiza της δοκιμής μας έχει μικτή εργοστασιακή κατανάλωση μεταξύ 5,5 και 6,1 λίτρων/100 χλμ. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι απογοητεύει έναν οδηγό που θέλει το κάτι παραπάνω, προφανώς τηρουμένων των αναλογιών. Η έκδοσή “μας” λοιπόν, επιταχύνει 0-100 σε 9,3” και έχει τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα! Αν σκεφτούμε πως αυτές οι επιδόσεις βγαίνουν πλέον αβίαστα, από αυτοκίνητα 999 κ.εκ. όπως το Ibiza TSI, τότε γίνεται αντιληπτή και η αντίστοιχη πρόοδος της τεχνολογίας.

Εκτός από τις απόλυτες επιδόσεις, η συμπεριφορά του Seat Ibiza 1.0 TSI δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις στον οδηγό. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων προφανώς και δεν έχουν αγωνιστικό στόχο. Ωστόσο είναι αρκετά μαλακές ώστε οι επιβάτες να νιώθουν άνετα στην καμπίνα, αλλά και όσο σκληρές χρειάζεται ώστε το αμάξωμα να μην παίρνει μεγάλες κλίσεις, εφόσον ανέβουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η ισχύς των 115 ίππων μεταξύ 5000-5500 στροφών και η ροπή 200 Nm στις 2000-3500 στροφές, συνεισφέρουν στη γραμμικότητα της κίνησης, καθώς το Ibiza ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στο πάτημα του γκαζιού, ακόμη και με 4 ή 5 επιβάτες. Η δυνατότητα της κίνησης με κεκτημένες, που προσφέρουν οι επιδόσεις και το στήσιμο του Ibiza, βοηθούν τον οδηγό ώστε να μην ταλαιπωρεί κινητήρα και πλαίσιο. Αυτό, συνεπάγεται και μειωμένη κατανάλωση ή εκπομπή ρύπων, που είναι το ζητούμενο στη σύγχρονη αυτοκίνηση.

Το Seat Ibiza 1.0 TSI που διαθέτει και Start&Stop, αποτελεί μια από τις πιο προσιτές οικονομικά λύσεις στα supermini. Η έκδοση των 115 ίππων προσφέρεται με επίπεδα εξοπλισμού Style και Xcellence. Η τιμή του στην έκδοση Style που γνωρίσαμε και ήταν ιδιαίτερα πλούσια, είναι 14.355 ευρώ. Αν κάποιος επιλέξει κιβώτιο DSG, θα επιβαρυνθεί με επιπλέον 1600 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]