Ποιος είπε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ασχολούνται αποκλειστικά με τη δημιουργία νέων αυτοκινήτων; Η έκρηξη των social media έχει φέρει νέες οντότητες και ορολογίες στη ζωή μας. Emoji είναι τα μικρά σηματάκια που έχουμε συνηθίσει πλέον να επικοινωνούμε, εκφράζοντας αρκετά από όσα θέλουμε να πούμε. Αν και στη λίστα emoji υπάρχουν αρκετών ειδών οχήματα (αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, σκάφη, διαστημόπλοια), μια κατηγορία που μέχρι στιγμής απουσιάζει είναι τα pickup.
Έχοντας παράδοση σε αυτά τα οχήματα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Emoji, η Ford δημιούργησε το δικό της pickup emoji. Παράλληλα, έκανε αίτηση στον οργανισμό Unicode Consortium, ώστε να το προσθέσει στην επίσημη λίστα εγκεκριμένων εικονιδίων. Στον κόσμο του διαδικτύου σχεδόν τίποτα δε συμβαίνει τυχαία, οπότε και τα emoji που εμφανίζονται στην οθόνη μας, έχουν δεχθεί τις σχετικές εγκρίσεις.
Όπως μας ενημέρωσε η Ford, το pickup emoji βρίσκεται μεταξύ των φιναλίστ, ώστε να είναι παρόν στην επόμενη ενημέρωση emoji, στις αρχές του 2020. Εφόσον η έγκρισή του προχωρήσει απρόσκοπτα, η σχεδίασή του θα προσαρμοστεί για όλες τις κινητές συσκευές ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών. Από επαγγελματίες μέχρι οικογένειες και απλούς λάτρεις των emoji.
“Όταν οι πελάτες άρχισαν να ζητάνε ένα pickup emoji, ξέραμε ότι έπρεπε να βοηθήσουμε για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο,” δήλωσε ο Joe Hinrichs, Πρόεδρος Automotive της Ford. “Δεδομένης της παγκόσμιας δημοτικότητας των pickup μοντέλων της Ford, η εταιρεία ήταν πλέον πεπεισμένη ότι έπρεπε να βοηθήσει ώστε η παγκόσμια κοινότητα των χρηστών υπηρεσιών μηνυμάτων να αποκτήσει ένα νέο, pickup emoji.”
Η επιλογή της συγκεκριμένης κατηγορίας από το Blue Oval δεν είναι τυχαία, καθώς το Ford Ranger, αποτελεί best-seller pickup στην Ευρώπη. Το πρώτο εξάμηνο του 2019, η Ford ταξινόμησε 26.700 νέα Ranger. Ταυτόχρονα σημείωσε ρεκόρ β’ τριμήνου, έχοντας αύξηση πωλήσεων 8%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Δείτε το ενδιαφέρον video με τα making-of του pickup emoji