Λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο νέος Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ηγήθηκε ευρείας σύσκεψης στην οποία παρευρέθη το προεδρείο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.).
Βασικό θέμα συζήτησης ήταν ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός, ενώ έμφαση δόθηκε στο Ράλι Ακρόπολις, στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και σε άλλους διεθνείς αγώνες που είτε έχει δεσμευθεί, είτε έχει ήδη αναλάβει η Ο.Μ.Α.Ε.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ο.Μ.Α.Ε., η αίσθηση που αποκόμισαν τα στελέχη της από τη συνάντηση είναι πως “βρίσκονται μπροστά σε μια νέα αφετηρία, όπου το Υφυπουργείο και η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού να δείχνουν έμπρακτο ενδιαφέρον για τα ζητήματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας”.
Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε το Δελτίο Τύπου που δημοσίευσε την Παρασκευή 26 Ιουλίου στην ιστοσελίδα της (http://www.gga.gov.gr), η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 26 Ιουλίου 2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ευρύτατη σύσκεψη για τον επαναπροσδιορισμό στο αγωνιστικό καλεντάρι των αγώνων, του εμβληματικού για τη χώρα, “Ράλλυ Ακρόπολις”, πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, με την παρουσία και του γενικού γραμματέα Αθλητισμού, Γιώργου Μαυρωτά.
Συμμετείχαν, πέραν του προεδρείου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, ο Υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρήστος Δήμας, ο νέος Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, εκπρόσωπος του νέου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα, ο νέος Δήμαρχος Κορίνθου, Βασίλης Νανόπουλος και ο αντιδήμαρχος Λουτρακίου, Τάσος Σακελλαρίου.
Προσδιορίστηκαν, έπειτα από την αναλυτική ενημέρωση του προέδρου της ΟΜΑΕ, Δημήτρη Μιχελακάκη, για τις αγωνιστικές και οικονομικές προϋποθέσεις, εκείνες οι πρώτες ενέργειες που απαιτούνται, ώστε η άνοιξη του 2019 να είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που το “Ράλλυ Ακρόπολις” δεν διεξήχθη.
Επισημάνθηκαν, επιπλέον, τα ισχυρά οικονομικά και τουριστικά οφέλη που προκύπτουν, αλλά και η σημαντική ευκαιρία για να συνδεθεί, αυτός ο σπουδαίος διεθνής αγώνας, με τα απαραίτητα κοινωνικά μηνύματα για την “οδική ασφάλεια και συμπεριφορά” στη χώρα.
Διαπιστώθηκε, τέλος, από τον κ. Αυγενάκη, ότι οι συνθήκες είναι ώριμες, με το τόσο ζεστό ενδιαφέρον που επιδεικνύουν οι δύο Περιφέρειες και οι μεγάλοι Δήμοι εντός αυτών, ώστε να υπάρξει πλέον ένας στρατηγικός σχεδιασμός, που θα εξασφαλίσει όχι μόνο την, εκ νέου, σταδιακή ανάπτυξη του θεσμού, αλλά και τη διαρκή εξέλιξή του.