Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου) έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Hyundai Motor. Η κορεατική φίρμα θα πραγματοποιήσει μια σειρά από παγκόσμιες πρεμιέρες, με τα φώτα να στρέφονται στο ολοκαίνουργιο Hyundai i10. Εκτός από τις “συμβατικές” εκδόσεις του μικρού μοντέλου της μάρκας, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η έλευση του Hyundai i10 N Line.
Η Hyundai δείχνει ποικιλοτρόπως την έμφασή της στον τομέα των υψηλών επιδόσεων. Το γράμμα N, που τοποθετείται στα μοντέλα της Hyundai, ορίζοντας τις εκδόσεις επιδόσεων της μάρκας, είναι ένας από αυτούς. Μετά τα i30, i30 Fastback και Tucson, ήρθε η σειρά του λιλιπούτειου μέλους της παρέας, i10, να αποκτήσει τη δική του σπορ εκδοχή. Το γράμμα Ν χρησιμοποιείται για δύο λόγους. Αφενός μεν, λόγω της πίστας του Nurgburgring στη Γερμανία, όπου πραγματοποιούνται δοκιμές εξέλιξης. Αφετέρου δε, λόγω της Nanyang στην Κορέα, όπου στεγάζεται το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης για τα μοντέλα επιδόσεων της Hyundai.
Το Hyundai i10 N Line διαθέτει σπορ πινελιές σε κάθε τομέα, από την εμφάνιση και το εσωτερικό, μέχρι τον κινητήρα. Σε επίπεδο εμφάνισης, το λογότυπο N και το κόκκινο φόντο στο σήμα του i10, προδίδουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης. Οι προφυλακτήρες και η μάσκα έχουν επανασχεδιαστεί, έχοντας ως πηγή έμπνευσης το i30 N. Τη σπορ εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 16 ιντσών με ζάντες αλουμινίου, τα φώτα LED και ο διαχύτης πίσω. Ακόμη, θα προσφέρεται σε 6 χρώματα αμαξώματος, τα οποία θα συνδυάζονται και με οροφή σε δύο χρωματικούς τόνους.
Ανάλογη η εικόνα και στο εσωτερικό του Hyundai i10 N Line, με λεπτομέρειες που είναι εμπνευσμένες από την εμπλοκή της μάρκας στους αγώνες. Το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτουν το χαρακτηριστικό λογότυπο Ν. Ενδεικτικά της σπορ εικόνας είναι τα μεταλλικά πεντάλ, οι αεραγωγοί σε κόκκινο χρώμα και τα σπορ καθίσματα.
Τις εντυπώσεις στο Hyundai i10 N Line, κλέβει η προσθήκη ενός νέου, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης 1.0 T-GDi. Ο 3κύλινδρος κινητήρας που χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της Hyundai, αποδίδει 100 ίππους και ροπή 172 Nm, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Επιπλέον, θα προσφέρεται και στην έκδοση 1.2 MPI, με τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 84 ίππους και 118 Nm ροπής.
Το Hyundai i10 N Line θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης, το καλοκαίρι του 2020.