Διαπρεπείς Έλληνες: Βασίλης Φωτσιτζής

Ποιος είπε πως οι Έλληνες επιστήμονες δεν χαίρουν εκτίμησης στο εξωτερικό; Ο Βασίλης Φωτσιτζής είναι ακόμη μια ζωντανή απόδειξη πως οι συμπατριώτες μας τα καταφέρουν περίφημα εκτός συνόρων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πρόκειται για ακόμη έναν νέο με πάθος για την αυτοκίνηση και το μηχανοκίνητο αθλητισμό, που μορφώθηκε στη χώρα μας και πλέον εργάζεται στο εξωτερικό. Η επιστημονική κατάρτιση του Βασίλη Φωτσιτζή -ο οποίος σπούδασε Μηχανολογία στη Θεσσαλονίκη και ήταν από τους πρωτεργάτες της ομάδας Formula SAE του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης- δεν πέρασε απαρατήρητη. Σήμερα βρίσκεται στη Γερμανία για λογαριασμό της γερμανικής FEV, η οποία εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την εξέλιξη αναπτυγμένων τεχνολογικών λύσεων σε κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικών συστημάτων και ολοκληρωμένων οχημάτων.

– Η σχέση μου με την αυτοκίνηση ξεκίνησε σε μικρή ηλικία, 4-5 ετών, όταν μαζί με τον πατέρα μου παρακολουθούσαμε τους αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με επίκεντρο την Χαλκιδική.

Μηχανολογία γιατί είναι μια πολύπλευρη επιστήμη, που υλοποιεί ιδέες μετατρέποντάς τις σε πραγματικά προϊόντα για την καθημερινότητα. Φυσικά στο πίσω μέρος του μυαλού υπήρχε πάντα η σύνδεση με την αυτοκίνηση.


– Το αντικείμενο της εργασίας μου στη FEV είναι η χαρτογράφηση κινητήρων βενζίνης από τη φάση της έρευνας μέχρι την μαζική παραγωγή. Κύριες ασχολίες μέχρι στιγμής, είναι η πλήρωση των προδιαγραφών ρύπων και η εκκίνηση κάτω από όλες τις δυνατές συνθήκες.

– Αγαπώ ιδιαίτερα το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι μια πολύ καλή πλατφόρμα για δοκιμή νέων τεχνολογιών και ταυτόχρονα ένα χόμπι που προσφέρει αδρεναλίνη κάθε δευτερόλεπτο, με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Τα τελευταία 3 χρόνια ασχολούμαι με το καρτ και φέτος έλαβα μέρος με την ομάδα μου στο γερμανικό πρωτάθλημα αντοχής GTC.

– Η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας στον επαγγελματικό τομέα είναι αρχικά η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε εκατοντάδες θέσεις εργασίας, ειδικά σε μηχανολογικά επαγγέλματα, ώστε να βρει κανείς αυτό ακριβώς που του ταιριάζει. Μια ακόμη σημαντική διαφορά είναι ο προγραμματισμός και επαγγελματισμός που διακρίνει τόσο τους εργαζόμενους όσο και τις ίδιες τις εταιρίες και τέλος, οι υψηλότερες απολαβές που αποτελούν ένα σημαντικό κίνητρο.

– Η εμπλοκή με την ομάδα Formula SAE του Α.Π.Θ. με βοήθησε να μετατρέψω τις θεωρητικές γνώσεις που μου παρείχε η σχολή σε ένα πραγματικό μονοθέσιο, τηρώντας χρονοδιαγράμματα, προϋπολογισμούς και συγκεκριμένες απαιτήσεις στον τεχνικό τομέα. Ακριβώς ότι χρειάζεται κάποιος στην καθημερινή του εργασία ως μηχανολόγος.

– Στόχος για το μέλλον είναι η απόκτηση μεγαλύτερης εμπειρίας και η ανέλιξη σε μια σημαντική θέση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ακολουθώντας τις εξελίξεις των καιρών.

Θα επέστρεφα στην Ελλάδα εάν μου δινόταν η ευκαιρία να συνεχίσω στον επαγγελματικό τομέα που έχω επιλέξει σε συνδυασμό με αξιοπρεπείς αποδοχές. Δυστυχώς αυτός ο τομέας δεν υφίσταται καν στη χώρα μας παρότι μια εταιρία παροχής τεχνολογίας, όπως η FEV, θα μπορούσε να την επιλέξει για κάποιο παράρτημά της με τα σωστά κίνητρα.

Who is who: Ο Βασίλης Φωτσιτζής γεννήθηκε το 1985 στην Θεσσαλονίκη.  Σπούδασε Μηχανολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο IFP School στο Παρίσι ως Powertrain Engineer . Από το 2013, εργάζεται ως gasoline calibration engineer στη γερμανική εταιρεία FEV, που συνεργάζεται με τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον τομέα της εξέλιξης κινητήρων.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]