TOP 5: Κινητήρες της Toyota που λατρέψαμε

Δύσκολο να επιλέξει κανείς μόλις πέντε κινητήρες από την Toyota. Παρουσιάζουμε το δικό μας TOP5 και περιμένουμε το δικό σας...

Στην μακροχρόνια ιστορία της, η Toyota έχει αποδείξει ότι διαθέτει όλη την τεχνογνωσία για να διατηρεί ρόλο «πρωταγωνιστή» στις εξελίξεις. Κατά καιρούς μας έχει παρουσιάσει μοναδικούς κινητήρες και σε αυτό το κείμενο παραθέτω τα πέντε σύνολα που άφησαν τη δική τους ιστορία.

Διαβάστε επίσης: Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που θα θέλαμε!

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο V10 του Lexus LFA και η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους κινητήρες του κόσμου σε αυτή τη διάταξη. Η κωδική του ονομασία είναι «1LR-GUE» και ήταν σε θέση να στροφάρει ελεύθερα πάνω από τις 9.000 σ.α.λ. Ατμοσφαιρικός V10 με εξωτικά κράματα, χωρητικότητα 4,8 λίτρων, 560 ίπποι και ένας ήχος που παρόμοιος δεν υπάρχει.

nike air jordan 11 cool grey

the wig shop
mens nike air max
adidas yeezy boost 350 v2
cheap nfl jerseys
best sex toys for couples
team jerseys
cheap adidas shoes
adidas yeezy slides onyx
sex toy stores
nike air max 270
team uniforms
custom basketball uniforms
NFL shop
adam and eve sex toys
adidas outlet online

adult sex toys
lovense sex toy
air jordan balck
nfl tshirt
nfl san francisco 49ers

Αφήνουμε τον ατμοσφαιρικό και πηγαίνουμε σε twin-turbo και, πιο συγκεκριμένα στον 2JZ-GTE. Πρόκειται για έναν κινητήρα με έξι κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 3 λίτρα και αποδίδει 321 ίππους. Τον είδαμε στην τέταρτη γενιά της Toyota Supra και τον αγάπησαν οι βελτιωτές όλου του κόσμου.

Ακολουθεί ο τετρακύλινδρος boxer που ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας Toyota και Subaru. Ονομάζεται 4U-GSE και βρίσκεται κάτω από το καπό του GT86. Είναι ατμοσφαιρικός, με ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους λόγω διάταξης και πετυχαίνει επιβλητική σχέση συμπίεσης της τάξης του 12,5:1. Είναι δίλιτρος και αποδίδει 200 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Πέντε ατμοσφαιρικοί κινητήρες που λατρέψαμε

Σειρά έχει ο «2ZZ-GE», ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με τέσσερις κυλίνδρους και χωρητικότητα σχεδόν 1,8 λίτρων. Με αυτό το μοτέρ, η Toyota έδωσε τη δική της απάντηση στο σύστημα V-TEC της Honda. Σχεδιάστηκε από τη Yamaha και στοιχεία όπως ο μεταβλητός χρονισμός VVTL-i και η σχέση συμπίεσης 11,5:1 έδιναν 190 ίππους στην περίπτωση του Toyota Celica.

Επειδή ένα Supra ποτέ δεν είναι αρκετό, για το τέλος αφήνω τον κινητήρα της 1JZ-GTE. Έξι κύλινδροι σε σειρά, σύστημα υπερπλήρωσης και VVT-i μεταβλητός χρονισμός ήταν τα σημαντικότερα στοιχεία του. Τοποθετήθηκε στην τρίτη γενιά Supra και όχι μόνο, ενώ αποδίδει 280 ίππους από 2,5 λίτρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το μοναδικό μοντέλο στην Ελλάδα που πέρασε τις 6.000 ταξινομήσεις! Δείτε τα δέκα δημοφιλέστερα SUV της χώρας μας στο 10μηνο του 2025......
Τα στοιχεία των ταξινομήσεων νέων μοντέλων για το 10μηνο δημοσιεύθηκαν! "Double score" για την Toyota το 2025......
Σύμβολο αντοχής, αξιοπιστίας και διαχρονικής ποιότητας! Έτσι χαρακτηρίζει η Toyota το pick up της, το οποίο έφτασε στην 9η γενιά......
To 9μηνο του 2025 βρίσκει την Volkswagen στην κορυφή της Ευρώπης! Ωστόσο, για τη δεύτερη θέση... αναμένεται μάχη....
Η Toyota "σπάει" το ένα ρεκόρ μετά το άλλο! Δείτε την εμπορική της πορεία στην Ευρώπη και τα μοντέλα που ξεχωρίζουν......
Είναι ο "βασιλιάς" των supermini στην Ελλάδα! Δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική κατανάλωση του Toyota Yaris με τους 130 ίππους......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

SEAT Arona

Μείωση τιμής για το SUV της SEAT – Τώρα ξεκινά από τα 18.190 ευρώ

Jaecoo 7 SHS

Το υβριδικό SUV τώρα με όφελος 6.000 ευρώ – Ισχύς 347 ίππων και 33.490 ευρώ

δημοφιλέστερα SUV

Τα δημοφιλέστερα SUV της Ελλάδας στο 10μηνο – Το best seller ξεκινά από 24.120 ευρώ