Στην μακροχρόνια ιστορία της, η Toyota έχει αποδείξει ότι διαθέτει όλη την τεχνογνωσία για να διατηρεί ρόλο «πρωταγωνιστή» στις εξελίξεις. Κατά καιρούς μας έχει παρουσιάσει μοναδικούς κινητήρες και σε αυτό το κείμενο παραθέτω τα πέντε σύνολα που άφησαν τη δική τους ιστορία.
Διαβάστε επίσης: Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που θα θέλαμε!
Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο V10 του Lexus LFA και η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους κινητήρες του κόσμου σε αυτή τη διάταξη. Η κωδική του ονομασία είναι «1LR-GUE» και ήταν σε θέση να στροφάρει ελεύθερα πάνω από τις 9.000 σ.α.λ. Ατμοσφαιρικός V10 με εξωτικά κράματα, χωρητικότητα 4,8 λίτρων, 560 ίπποι και ένας ήχος που παρόμοιος δεν υπάρχει.
nike air jordan 11 cool grey
the wig shop
mens nike air max
adidas yeezy boost 350 v2
cheap nfl jerseys
best sex toys for couples
team jerseys
cheap adidas shoes
adidas yeezy slides onyx
sex toy stores
nike air max 270
team uniforms
custom basketball uniforms
NFL shop
adam and eve sex toys
adidas outlet online
adult sex toys
lovense sex toy
air jordan balck
nfl tshirt
nfl san francisco 49ers
Αφήνουμε τον ατμοσφαιρικό και πηγαίνουμε σε twin-turbo και, πιο συγκεκριμένα στον 2JZ-GTE. Πρόκειται για έναν κινητήρα με έξι κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 3 λίτρα και αποδίδει 321 ίππους. Τον είδαμε στην τέταρτη γενιά της Toyota Supra και τον αγάπησαν οι βελτιωτές όλου του κόσμου.
Ακολουθεί ο τετρακύλινδρος boxer που ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας Toyota και Subaru. Ονομάζεται 4U-GSE και βρίσκεται κάτω από το καπό του GT86. Είναι ατμοσφαιρικός, με ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους λόγω διάταξης και πετυχαίνει επιβλητική σχέση συμπίεσης της τάξης του 12,5:1. Είναι δίλιτρος και αποδίδει 200 ίππους.
Διαβάστε επίσης: Πέντε ατμοσφαιρικοί κινητήρες που λατρέψαμε
Σειρά έχει ο «2ZZ-GE», ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με τέσσερις κυλίνδρους και χωρητικότητα σχεδόν 1,8 λίτρων. Με αυτό το μοτέρ, η Toyota έδωσε τη δική της απάντηση στο σύστημα V-TEC της Honda. Σχεδιάστηκε από τη Yamaha και στοιχεία όπως ο μεταβλητός χρονισμός VVTL-i και η σχέση συμπίεσης 11,5:1 έδιναν 190 ίππους στην περίπτωση του Toyota Celica.
Επειδή ένα Supra ποτέ δεν είναι αρκετό, για το τέλος αφήνω τον κινητήρα της 1JZ-GTE. Έξι κύλινδροι σε σειρά, σύστημα υπερπλήρωσης και VVT-i μεταβλητός χρονισμός ήταν τα σημαντικότερα στοιχεία του. Τοποθετήθηκε στην τρίτη γενιά Supra και όχι μόνο, ενώ αποδίδει 280 ίππους από 2,5 λίτρα.