Ενός ανδρός αρχή;

Ο Yves Matton, ο επικεφαλής της Citroen Racing, διορίστηκε διευθυντής Ράλι της FIA και ανέλαβε ήδη τη θέση του στα γραφεία της Ομοσπονδίας στη Γενεύη.

O γεννημένος στην πόλη Kortrijk το 1967 Βέλγος καλείται να συνεχίσει το έργο του Φινλανδού Jarmo Mahonen, ο οποίος βγήκε στη σύνταξη τον χρόνο που αφήσαμε πίσω μας. Και ο οποίος Mahonen, που ανέλαβε τα ινία της επιτροπής ράλι με βοηθό την Michele Mouton το 2012, έχει στο ενεργητικό του την ισχυροποίηση του θεσμού WRC σε κάθε κατεύθυνση. Άλλωστε αυτός ήταν και ο βασικός του ρόλος σε μία εποχή που ο κόσμος (πλην της Ελλάδας) έβγαινε από μία σκληρή οικονομική κρίση, που είχε αφήσει τα αποτυπώματά της έντονα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η διεύρυνση και παγίωση των ενιαίων κανονισμών στα ράλι, με την καθολική θέσπιση των κατηγοριών «R», αλλά και η άψογη εξέλιξη στη συνεργασία της επιτροπής τόσο με την τεχνική διεύθυνση της FIA όσο και με τον διαχειριστή των εμπορικών δικαιωμάτων του θεσμού WRC Promoter GmbH, είναι έργα που συντελέστηκαν αθόρυβα από το δίδυμο MahonenMouton.

Και αυτή είναι η κληρονομιά του διδύμου προς τον νέο ισχυρό άντρα των ράλι. Και είναι πολύ λογικό να τον καλωσορίσει θερμά ο πρόεδρος της FIA, Jean Τodt, ο οποίος ήθελε στη θέση αυτή έναν γνώστη των αγώνων, έναν «σκονισμένο» άνθρωπο των ράλι που να έχει βαθιά γνώση και αποδοχή από το σύνολο των εμπλεκομένων σε αυτά.

Ήπιος, λογικός, υπομονετικός, ευγενής αλλά και συναισθηματικά επιρρεπής, ο κ. Yves Matton αναμένεται, από τη νέα του θέση, να δώσει μεγαλύτερη ώθηση στην παγίωση του WRC ως του ισχυρότερου θεσμού στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ.

Ο Matton ήταν διευθυντής της Kronos Racing πριν από την είσοδό του στη Citroën Sport το 2002, για να γίνει τελικά διευθυντής της ομάδας. Αποχώρησε έξι χρόνια μετά, αλλά επέστρεψε στην Citroën Racing το 2012 αντικαθιστώντας τον Olivie Quesnel και έχοντας να αντιμετωπίσει τα απόνερα της κόντρας LoebOgier

Ο Βέλγος λοιπόν, θα είναι υπεύθυνος για τη στρατηγική των ράλι και cross-country rallying σε όλα τα επίπεδα, από τα φυτώρια με τους ερασιτέχνες έως τις αγωνιστικές δραστηριότητες στις ευρωπαϊκές περιφέρειες (regions) και τα κορυφαία Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και Παγκόσμιο Κύπελλο cross-country. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για τη διοίκηση και τη ρυθμιστική διαχείριση των συναφών πρωταθλημάτων και αθλητικών επιτροπών της FIA. Θα αναφέρεται στον γενικό γραμματέα Αθλητισμού της FIA, Peter Bayer, και σαν έναν ακόμη στόχο θα έχει το να συμβάλει στη συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους του αθλήματος, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ελκυστικότητα, η αποδοτικότητα και η μελλοντική βιωσιμότητα του κλάδου.

Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, δήλωσε: «Ο Yves έχει πλούσια εμπειρία σε πολλές πτυχές των ράλι, η οποία είναι σημαντική για τη συνεχή ανάπτυξή τους. Έχει μεγάλο πάθος για το άθλημα και η κατανόηση του ανταγωνισμού και της διαχείρισης σε ανεξάρτητο επίπεδο θα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την περαιτέρω εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης του αθλητισμού μας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την PSA Motorsport για το γεγονός ότι διευκόλυνε την μετάβαση του Yves στη FIA».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
To δημοφιλές C-SUV έφτασε στη δεύτερη γενιά του! Δείτε τους διαθέσιμους κινητήρες, αλλά και τον αναλυτικό τιμοκατάλογο......
Το νέο Citroen C4 μας συστήνεται στην υβριδική έκδοση των 145 ίππων! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το γαλλικό μοντέλο......
"Παίζει" σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία αλλά κατέκτησε μία θέση στην τριάδα! Δείτε το best seller της Citroen......
Η αγορά αυτοκινήτου είναι δύσκολη υπόθεση έως και... σπαζοκεφαλιά. Πάμε να δούμε λοιπόν όλα τα best seller και όσα πρέπει να γνωρίζουμε πριν την αγορά,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής