Αυτή είναι η νέα Ferrari και ονομάζεται Roma

Αν η Ρώμη είναι η αιώνια πόλη, τότε η Roma είναι η αιώνια Ferrari! Ας δούμε και ας γνωρίσουμε το νέο μοντέλο της ιταλικής μάρκας, αναλυτικά.

Την τιμητική της έχει η Ρώμη, καθώς αυτή την φορά επιλέχθηκε από την Ferrari τόσο για την ονοματοδοσία του νέου μοντέλου της ιταλικής μάρκας, όσο και για την παρουσίασή του.

Η Ferrari Roma έχει τον κινητήρα εμπρός, την κίνηση πίσω και το κουπέ αμάξωμά της έχει χώρο για 2+2 επιβάτες Ο χώρος αποσκευών της είναι στα 272 λίτρα και με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 345 λίτρα.

Σύμφωνα με την ιταλική μάρκα, οι σχεδιαστές της άντλησαν την έμπνευσή τους από τις δεκαετίες του ’50 και του ’60 και τον τρόπο ζωής που υπήρχε τότε στην Ρώμη. Αν και εμείς δεν μπορούμε να διακρίνουμε τι ακριβώς εννοούνε και πως έχουν επηρεαστεί ακριβώς από αυτόν τον τρόπο ζωής, σίγουρα το αμάξωμα μήκους 4.656 χλστ. είναι εντυπωσιακό, από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις.

Όσον αφορά το μοντέλο στο οποίο οι Ιταλοί βασίστηκαν για να κατασκευάσουν την Roma, αυτό είναι η Portofino, κάτι που φανερώνεται εξάλλου και από το μεταξόνιο των δύο αυτοκινήτων, το οποίο είναι ίδιο, στα 2.670 χλστ.

Σχετικά με την καρδιά της Ferrari Roma, κάτω από το ιδιαίτερο σε εμφάνιση και με κλασσικές πινελιές αμάξωμά της και πίσω από το αιχμηρό εμπρός μέρος, βρίσκεται ένας V8, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 3.9 λτ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, ο οποίος αποδίδει 620 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής από τις 3.000 έως και τις 7.500 σ.α.λ.

Η Roma ζυγίζει 1.472 κιλά και χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 320 χλμ./ώρα.

Το εσωτερικό της Ferrari Roma είναι τολμηρό σχεδιαστικά, καθώς ο σχεδιασμός της καμπίνας διαχωρίζει αυστηρά οδηγό και συνοδηγό, χάρη στην ύπαρξη της υπερυψωμένης κεντρικής κονσόλας.

Προφανώς και επιλογέας για τις ταχύτητες δεν υπάρχει, ενώ στο άνω μέρος διακρίνουμε την οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, η οποία είναι 8,4 ιντσών. Ο πίνακας οργάνων είναι φυσικά ψηφιακός, με διαγώνιο 16 ιντσών και έχει τρισδιάστατα γραφικά, ενώ τα υλικά σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari είναι (αναμενόμενα λέμε εμείς) κορυφαία.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή της, η οποία για την αγορά της Ευρώπης έχει οριστεί στα 200.000 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Αν και δεν μπορεί να τρέξει σε κάποιο πρωτάθλημα, η Mercedes-AMG GT2 Edition W16, είναι το νέο απόλυτο "εργαλείο" για track days με έως και...
Μία Ferrari F40 που αποτελεί όνειρο, όχι για μεγάλους, αλλά για μικρούς λάτρεις της αυτοκίνησης! Τελική ταχύτητα... 55 χλμ./ώρα!...
O ηλεκτρικός "βασιλιάς" του Nurburgring, το Xiaomi SU7 Ultra εντοπίστηκε στα κεντρικά της Ferrari στο Μαρανέλο! Τι συμβαίνει;...
Hatchback, sedan, station wagon. Λέξεις που πολλοί νομίζουν ότι δε σημαίνουν τίποτα, πέρα από το είδος του αμαξώματος. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει......
Δοκιμάζουμε ένα από τα πιο επιβλητικά SUV της ελληνικής αγοράς, στην υβριδική του έκδοση με το ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας και 313 ίππους!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα