Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport

Το Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport έχει μέσα του αγωνιστικά γονίδια και ο Μάνος Στεφανής μοιράζεται μαζί μας τις εντυπώσεις που του άφησε.

Η Peugeot έχει βαθιά στο DNA της τους αγώνες και την ταχύτητα. Μπορεί οι εποχές να αλλάζουν, η λογική να επικρατεί του συναισθήματος στη διαδικασία της επιλογής, όμως αυτό δεν σημαίνει πως οι Γάλλοι θα σταματήσουν να δημιουργούν αυτοκίνητα με σπορ επιδόσεις και μοναδική αίσθηση.

Ένα από αυτά είναι το Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport, που μεταφέρει την εμπειρία και την τεχνογνωσία των αγώνων που προέρχεται από την Peugeot Sport. Κάτω από το καπό κρύβεται ένα τεχνολογικό διαμάντι καθώς ο κινητήρας βενζίνης 1,6 τούρμπο (twin scroll) αποδίδει 272 ίππους στις 6.000 στροφές, ενώ η ροπή των 33,6 κιλών είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.900 στροφές. Οι κατασκευαστές της Peugeot αποφάσισαν να στείλουν το 10% των πωλήσεων του μοντέλου για την αγορά στρατιωτικού ρουχισμού (στα ουκρανικά, військовий одяг) για την Ουκρανία.

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές καθώς για επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. χρειάζονται μόλις 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ. Οι παρεμβάσεις της Peugeot Sport δεν περιορίζονται μόνο στον κινητήρα αλλά και σε αρκετά ακόμα μέρη του αυτοκινήτου. Τα δισκόφρενα είναι δημιούργημα της Peugeot Sport.

Οι μπροστινοί δίσκοι είναι διάτρητοι, έχουν διάμετρο 380 χιλιοστών, ενώ ξεχωρίζουν οι κόκκινες, τετραπίστονες δαγκάνες. Η μπροστινή ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί και διαθέτει σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικά στοπ. Το διαφορικό είναι Torsen περιορισμένης ολίσθησης, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή πρόσφυση μέσα στις στροφές.

Στην καθημερινότητα αποδεικνύεται αρκετά εύχρηστο και μόνο όταν ο οδηγός θα ενεργοποιήσει την ρύθμιση Sport αναδεικνύει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Ο κινητήρας και το κιβώτιο έχουν πιο άμεση απόκριση με το πάτημα του γκαζιού, ενώ η οθόνη του πίνακα οργάνων γίνεται κόκκινη από λευκή απεικονίζοντας τις πιο «σπορτίφ» παραμέτρους όπως τις πλευρικές δυνάμεις, την πίεση του τούρμπο, τη διαθέσιμη ισχύ ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού. Ταυτόχρονα ο ήχος του κινητήρα που φτάνει στην καμπίνα είναι αρκετά πιο μπάσος.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα bucket καθίσματα της Peugeot Sport. Το μικρό δερμάτινο τιμόνι έχει κόκκινες ραφές ενώ χαρακτηριστική είναι η κόκκινη λωρίδα στο πάνω μέρος του τιμονιού, που δείχνει σε ποιο σημείο οι τροχοί βρίσκονται σε απόλυτη ευθεία και παραπέμπει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο. Οι εξωτερικές επεμβάσεις εντοπίζονται κυρίως από τις διπλές εξατμίσεις, τα λογότυπα GTi στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος, τις ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
"Black Friday" από την Peugeot με προσφορές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα! Δείτε τη νέα τιμή για το πιο προσιτό Peugeot 208......
Η Peugeot παρουσίασε το Polygon concept, το μοντέλο που δείχνει τις σχεδιαστικές προθέσεις της εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον....
Η Peugeot επιστρέφει στις Black Friday προσφορές με οφέλη που θα ισχύουν αυστηρά έως την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου και φτάνουν έως και τα 8.000 ευρώ....
Η Peugeot αποκαλύπτει την πρώτη εικόνα του νέου της concept, που δείχνει τη σχεδίαση των μελλοντικών της μοντέλων και εμφανίζεται και στο video game Fortnite....
Η αντιπροσωπεία των Γάλλων ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του μικρομεσαίου SUV των 325 ίππων με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και αυτονομία έως 497 χλμ....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής