Το Kawasaki W800 ολοκληρώνει τα ρετρό των Ιαπώνων

Με το νέο W800 η Kawasaki ολοκληρώνει την γκάμα των ρετρό μοτοσυκλετών της βάζοντας το ως επιλογή δίπλα στις W800 Street και W800 Café.
Kawasaki W800

Τα ρετρό αισθητικής μοντέλα W800 που παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την ιαπωνική εταιρία συμπληρώνονται το 2020, με τη νεότερη W να δίνει την δική της λάμψη δίπλα στις εκδόσεις W800 Street και W800 Café

Η πιο κλασική από τις τρεις εκδόσεις αντλεί έμπνευση από την αυθεντική W1 που κυκλοφόρησε το 1966 και είχε τεράστιο αντίκτυπο στους μοτοσυκλετιστές εκείνης της εποχής.

Ο εν σειρά δικύλινδρος αερόψυκτος των 773 κ.εκ. αποδίδει 47 ίππους και 62,9 Nm ροπής στις 6.000 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα και πληροί τις σύγχρονες προδιαγραφές ρύπων Euro 5 ενώ διακρίνεται για την προσεγμένη εμφάνιση του αλλά και την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.

Kawasaki W800

Η προσθήκη του κεντρικού σταντ στον βασικό εξοπλισμό ενισχύει ακόμη περισσότερο την ευκολία στην καθημερινή χρήση και το προσεκτικά σχεδιασμένο πλαίσιο φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με αυξημένη διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. και φαρδύτερους τροχούς, που συμβάλλουν στην φιλική και ομοιογενή συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Ο εμπρός τροχός έχει διάμετρο 19 ιντσών (18 στις υπόλοιπες εκδόσεις) που ενισχύει την σταθερότητα της W800 στις υψηλότερες ταχύτητες, ενώ προσθέτει πόντους και στην απαράμιλλη ρετρό εμφάνιση της ιαπωνικής μοτοσυκλέτας.

Η μοτοσυκλέτα της Kawasaki φέρει παράλληλα μια πολύ χαμηλή θέση οδήγησης που θα βολέψει και τους βραχύσωμους αναβάτες ανεξάρτητα από το φύλο τους με το ύψος της να ανέρχεται στα 790 χλστ.

Η W800 διαθέτει σέλα σε στυλ “tuck and roll”, μοναδικής σχεδίασης γραφικά στα όργανα, καθώς και βαφή και γραφικά που θυμίζουν τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, προσθέτοντας παράλληλα μια σύγχρονη πινελιά. Τα χρωμιωμένα και γυαλισμένα εξαρτήματα αναδεικνύουν ακόμη περισσότερο τις γραμμές της αλλά και την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχουν δώσει οι άνθρωποι της Kawasaki.

Τα νέα δισκόφρενα εμπρός και πίσω (ταμπούρο στον πίσω τροχό στο προηγούμενο μοντέλο) με διάμετρο 295 και 245 χλστ. αντίστοιχα, καθώς και το σύστημα ABS βελτιώνουν την ενεργητική ασφάλεια.

Για το 2020, η W800 τιμά τα περισσότερα από 50 χρόνια κληρονομιάς W και φέρνει αυτή την εμβληματική μοτοσυκλέτα στη νέα εποχή, δίνοντας έμφαση στις αυθεντικές αξίες και το κλασικό στυλ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ως μέλος του ερευνητικού συνδέσμου Hydrogen Small Engine Technology Research Association (HySE), στον οποίο συμμετέχουν επίσης η Honda, η Toyota, η Suzuki και η Yamaha,...

Η Kawasaki γίνεται ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής μοτοσικλετών που παρουσιάζει υβριδική μοτοσικλέτα με τη Ninja 7 Hybrid να κάνει το ντεμπούτο της....
Μην ψάχνετε λογική πίσω από τέτοια εγχειρήματα, δεν υπάρχει! Ώρα να γνωρίσετε, αλλά και να ακούσετε την 48κύλινδρη Kawasaki των 4.200 κ.εκ....
Αυτές είναι τουλάχιστον οι φήμες που έρχονται από την Ιαπωνία και θέλουν την θρυλική Kawasaki GPZ900R να επιστρέφει εκσυγχρονισμένη στην παραγωγή....
Ακολουθώντας τα χνάρια του επιτυχημένου Versys 650, το Kawasaki Versys 1000 ετοιμάζεται να ακολουθήσει τη δική του πληθωρική πορεία ως μια από τις ελάχιστες μοτοσικλέτες...
Φέτος η Kawasaki γιορτάζει 50 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης μοτοσικλέτας της σειράς Z και το κάνει αυτό με την παρουσίαση νέων ποθητών επετειακών...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Jeep Avenger

Δοκιμάζουμε το πιο προσιτό τετρακίνητο Jeep της αγοράς – Ξεκινά από τα 33.690 ευρώ

VW eCrafter εργοστάσιο 2025

VW: Εδώ θα κατασκευάζεται το νέο της Van – Πότε ξεκινάει η παραγωγή

Smart Deals Volkswagen 2025

VW: Μείωση τιμών στα SUVs, όφελος έως 1.500 ευρώ – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει