Η Mulsanne αποτελεί την ναυαρχίδα της βρετανικής εταιρίας πολυτελών αυτοκινήτων, όχι όμως ακόμη για πολύ αφού οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρίας θα βάλουν τέλος στην παραγωγή της αυτή την Άνοιξη.
Για να αποχαιρετήσει την κορυφαία λιμουζίνα της η Bentley θα παράξει στον περιορισμένο αριθμό των 30 μονάδων την έκδοση “6.75 by Mulliner” που αποτίει φόρο τιμής στον θρυλικό και πανίσχυρο twin turbo V8 κινητήρα της, η παραγωγή του οποίου θα σταματήσει επίσης μαζί με τη Mulsanne.
Αυτό το μοτέρ των 6,75 λίτρων, 537 ίππων και 1.100 Nm ροπής εξελίσσεται και προσφέρει τις υπηρεσίες του τα τελευταία 60 χρόνια (!) και αυτός είναι ο λόγος που κατέχει και το σχετικό ρεκόρ συνεχούς παραγωγής. Το μοτέρ έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην Bentley S2 του 1959.
Όλο το προσωπικό της βρετανικής εταιρίας που απασχολούνταν με την παραγωγή της χειροποίητης λιμουζίνας θα κατανεμηθεί εκ νέου στην κατασκευή άλλων μοντέλων της Bentley.
Η έκδοση “6.75 by Mulliner” φέρει σχεδιαστικές αναφορές στον μεγάλο V8 στο πολυτελές εσωτερικό της, όπως τα ραφτά λογότυπα στα καθίσματα, τα σχεδιαγράμματα του κινητήρα στα “ρολόγια” της κεντρικής κονσόλας, τα αποκλειστικά μεταλλικά μαρσπιέ και τις επιπλέον αναμνηστικές πλακέτες στα μαρσπιέ. Μία ακόμη πλακέτα στην κεντρική κονσόλα υποδηλώνει την περιορισμένη παραγωγή. Παράλληλα, το logo της έκδοσης προβάλλεται στο δρόμο όταν ανοίγουν οι πόρτες, ενώ highlight αποτελεί η σχεδίαση των αεραγωγών του κλιματισμού που μοιάζουν με την τάπα λαδιού του βρετανικού μοτέρ.
Εξωτερικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν το χρώμα της αρεσκείας τους για την βαφή του αμαξώματος. Τα πλαίσια των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων είναι στάνταρ χρωμιωμένα, όπως και η μάσκα και το σήμα της εταιρίας στο καπό, σε μαύρο χρώμιο, ενώ οι ζάντες των 21 ιντσών έχουν παράλληλα ειδική και αποκλειστική επεξεργασία.
Διαφορές έχουμε και κάτω από το καπό με την πολλαπλή εισαγωγής να είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα -λόγω πένθους;- έναντι του παραδοσιακού ασημί. Εκεί, στην σχετική πλακέτα που παραδοσιακά υπογράφει ο μηχανικός που συναρμολόγησε τον κινητήρα, βλέπουμε τώρα την υπογραφή του Adrian Hallmark, προέδρου και εκτελεστικού διευθυντή της Bentley.
Στην κορυφή της γκάμας της βρετανικής εταιρίας θα τοποθετηθεί η ολοκαίνουρια Flying Spur που αναμένεται να αποκτήσει και υβριδικό σύστημα κίνησης μέχρι το 2023.