Η διάθεση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην ιστορία της Honda θα ξεκινήσει σε μερικούς μήνες στις ευρωπαϊκές αγορές. Οι Ιάπωνες σκέφτηκαν ότι αυτή είναι μια καλή στιγμή για να ανακοινώσουν και επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των εκδόσεων του μικρού hatchback τους που ακούει στο όνομα “e”.
Το Honda e θα είναι λοιπόν διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος με το ηλεκτρικό του μοτέρ να αποδίδει στην πρώτη περίπτωση 100 KW (136 ίππους) και στη δεύτερη 113 KW (154 ίππους). Η ροπή και στις δύο περιπτώσεις ανέρχεται στα 315 Nm, ενώ ίδια είναι και η χωρητικότητα της συστοιχίας μπαταριών ιόντων λιθίου, στα 35,5 kWh.
Το πισωκίνητο Honda e προσφέρει καλές επιδόσεις από την στάνταρ κιόλας έκδοση όπου τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε εννέα δευτερόλεπτα. Στην ισχυρότερη έκδοση e Advance ο χρόνος αυτός πέφτει στα 8,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται και για τα δύο στα 145 χλμ./ώρα. Παράλληλα και κατά το πρότυπο WLTP η αυτονομία του “e” ανέρχεται στα 222 χιλιόμετρα, περιέργως τόσο για την στάνταρ όσο και την ισχυρότερη έκδοση. Στην έκδοση e Advance με τις ζάντες των 17 ιντσών η αυτονομία πέφτει στα 210 χλμ., ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεση του δύο προγράμματα λειτουργίας, το Normal και το Sport.
Ο χρόνος φόρτισης για τις μπαταρίες του Honda e “ξεκινά” από τις 18,8 ώρες (2.3 kW Home AC Type 2) και πέφτει έως και τα 30 λεπτά για φόρτιση σε ταχυφορτιστές 50-100 kW CCS2. Με το στάνταρ οικιακό φορτιστή της Honda οι μπαταρίες χρειάζονται 4,1 ώρες.
Το Honda e είναι ένα γνήσιο μικρό hatchback σε διαστάσεις με το μήκος του να φτάνει τα 3.895 χλστ., το πλάτος τα 1.752 και το ύψος τα 1.512 χλστ. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.530 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος στα 118,7 χιλιοστά με πλήρες φορτίο και τα 145,2 με μόνο τον οδηγό. Ο χώρος αποσκευών με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους ανέρχεται στα 171 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει στα 571 με φόρτωμα μέχρι τα παράθυρα και τα 861 λίτρα με φορτίο μέχρι την οροφή.
Η ανάρτηση του Honda e είναι ανεξάρτητη για κάθε τροχό με γόνατα McPherson, κάτι που δημιουργεί μεγάλο ενδιαφέρον για τη συμπεριφορά του ηλεκτρικού hatchback των Ιαπώνων. Αυτό, παρά το βάρος που ξεπερνά ελαφρώς τον 1μιση τόνο, στα 1.514 κιλά για την στάνταρ έκδοση. Άλλα στοιχεία που σκιαγραφούν αυτή την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά είναι η κατανομή του βάρους που βρίσκεται στο ιδανικό 50:50, τη στιγμή που το κέντρο βάρους το Honda e βρίσκεται μόλις 500 χλστ. από το έδαφος.