Οι κυψέλες υδρογόνου της Toyota… σήκωσαν άγκυρες! (+video)

Η Toyota πιστεύει πολύ στις κυψέλες υδρογόνου και τώρα με νέα εφαρμογή της τις παίρνει από την ξηρά και τις πηγαίνει στη θάλασσα.
Toyota κυψέλες υδρογόνου

Ως ένας από τους πρωτοπόρους στο τομέα της υδρογονοκίνησης η ιαπωνική εταιρία εξελίσσει διαρκώς τις κυψέλες υδρογόνου καθώς θεωρεί ότι αυτή είναι η λύση για ένα βιώσιμο μέλλον στην κινητικότητα.

Οι Ιάπωνες, για να δείξουν τη τεχνολογική τους υπεροχή, αλλά και να προχωρήσουν περαιτέρω με την εξέλιξη των κυψελών υδρογόνου, δημιούργησαν έναν νέο τύπο για θαλάσσιες εφαρμογές με τα βασικά εξαρτήματα να προέρχονται από τις κυψέλες υδρογόνου του Mirai.

Πρώτος αποδέκτης αυτών των κυψελών, με απώτερο σκοπό και την εμπορική τους εφαρμογή, το εντυπωσιακό ερευνητικό -και πρώην αγωνιστικό- catamaran “Energy Observer”, το πρώτο ηλεκτρικό σκάφος στον κόσμο που κινείται και με υδρογόνο και είναι ενεργειακά αυτόνομο.

Με τις κυψέλες της Toyota και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στο Energy Observer, το σκάφος των 31 μέτρων και 34 τόνων θα μπορεί πλέον να παράγει το δικό του υδρογόνο εν κινήσει και να το αποθηκεύει, ώστε να το χρησιμοποιεί ανάλογα με τις ανάγκες του.

Το ρεύμα που χρειάζεται το Energy Observer για τα συστήματα του αλλά και την παραγωγή του υδρογόνου προέρχεται τόσο από τα ηλιακά πάνελ, τα οποία καλύπτουν το ερευνητικό σκάφος, όσο και από τις ηλεκτρικές γεννήτριες που κινούν τις προπέλες του. Με την αντιστροφή της λειτουργίας τους οι εν λόγω γεννήτριες θα παράγουν το απαραίτητο ρεύμα, ενώ το Observer φέρει και δύο κάθετες γεννήτριες τουρμπίνας αέρα που αξιοποιούν την αιολική ενέργεια για την παραγωγή ηλεκτρισμού.

Τη δυνατότητα για αντιστροφή των γεννητριών ώστε να παράγουν ρεύμα από τις προπέλες τη δίνουν πλέον τα τελευταίας τεχνολογίας αυτοματοποιημένα πανιά που φέρει, τα οποία αντικατάστησαν τα προηγούμενα αξιοποιούν ακόμη καλύτερα τον αέρα προσφέροντας υψηλότερες ταχύτητες. Είπαμε, είναι ένα κινητό εργαστήρι που εξελίσσεται διαρκώς δοκιμάζοντας νέα και βελτιωμένα συστήματα κάθε φορά με στόχο και την αξιοποίηση τους.

Το Energy Observer μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα έως και πέντε κόμβους (9,3 χλμ./ώρα) με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας ή και έως 8 (14,8 χλμ./ώρα) βασισμένο στα πανιά του.

Το εξειδικευμένο σύστημα κυψελών υδρογόνου των Ιαπώνων εξελίχθηκε από το Τεχνικό Κέντρο της Toyota στην Ευρώπη και για την ολοκλήρωση του χρειάστηκαν έξι μήνες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνδυαστική ισχύς που θα ξεπερνά τους 650 ίππους! Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το supercar της Toyota......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Δείτε το επίσημο trailer του 2ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 30 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Δείτε τα τρία B-SUV που ξεχωρίζουν για την μεγάλη εγγύηση, αλλά και πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα! Τα δύο είναι ιδιαίτερα δημοφιλή......
Το Toyota Yaris Cross είναι το best seller της Ελλάδας! Δείτε το video με τις δοκιμές πρόσκρουσης, αλλά και την βαθμολογία του EuroNCAP......
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα