Kawasaki: Πότε θα “μπουν” οι Ιάπωνες στα μεσαία adventure;

Η Kawasaki έιναι μια από τις λίγες εταιρίες που "σνομπάρουν" μέχρι στιγμής τις μεσαίες adventure, κάτι που θα θέλαμε να αλλάξει σύντομα.
Kawasaki KLX 700 adventure φήμες

Οι adventure μοτοσυκλέτες είναι τα SUV των δύο τροχών, καθώς πρόκειται για τη δημοφιλέστερη κατηγορία μοτοσυκλέτας σε όλο τον κόσμο αυτή τη στιγμή με το αδηφάγο κοινό να ζητά διαρκώς νέα μοντέλα και οι κατασκευαστές να τους τα προσφέρουν.

Η Kawasaki είναι ένας από τους λίγους μεγάλους κατασκευαστές που δεν διαθέτει στη γκάμα της “καθαρόαιμη” advneture μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού. Τελευταία μοτοσυκλέτα των Ιαπώνων ήταν το μονοκύλινδρο KLR 650, το οποίο έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και αρκετά χρόνια.

Το Kawasaki Versys-X 300 (αρχική φωτογραφία), ένα ολοκληρωμένο μοντέλο για την κατηγορία του είναι εκείνο που συνδυάζει καθημερινή χρηστικότητα με τη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου. Ο μικρός όμως κινητήρας του δεν του επιτρέπει να συγκριθεί με τις μεσαίες κυβισμού προτάσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, με το Verys 650 να “κοιτάζει” καθαρά προς τις ασφάλτινες διαδρομές.

Το Διαδύκτιο έχει “φουντώσει” τον τελευταίο καιρό χάρη σε αυτή την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που βλέπετε στις οθόνες σας για ένα υποτιθέμενο KLX 700. Είναι δημιούργημα του βρετανικού στούντιο σχεδιασμού Kardesign, για το γερμανικό Motorrad που πιστεύει ότι ένα τέτοιο μοντέλο βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ η συγκεκριμένη εικόνα προέρχεται από την ιστοσελίδα Visordown.

Το μοντέλο, για το οποίο πολύ θα θέλαμε να έχουμε στα χέρια μας κάτι πιο χειροπιαστό, χρησιμοποιεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του εν σειρά δικύλινδρου κινητήρα του Versys,ώστε να μπει με αξιώσεις στις μεσαίες adventure διεκδικώντας το δικό του μερίδιο. Το βρετανικό studio μάλιστα έδωσε δύο διαφορετικές εκδοχές του πώς θα μπορούσε να είναι το advneture μοντέλο της Kawasaki, μία με αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και μία χρησιμοποιώντας ως βάση το ατσάλινο πλαίσιο του Versys με το παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ.

Η σχεδίαση του είναι εμπνευσμένη από το 300άρι Versys με τους μεγάλους ακτινωτούς τροχούς να συνοδεύονται από ανάλογα μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις.

Η Kawasaki δεν φαίνεται να ασχολείται με τη συγκεκριμένη κατηγορία προς το παρόν, τουλάχιστον όχι τόσο όσο θα ήθελαν οι φίλοι της ίδιας αλλά και γενικότερα των δύο τροχών. Μια μοτοσυκλέτα από το Akashi έχει πάντα το δικό της μεγάλο ενδιαφέρον και ενίοτε χαράσσει το δικό της δρόμο όπως έκαναν οι Ιάπωνες με το υπερτροφοδοτούμενο H2.

Το ενδιαφέρουν του κόσμου είναι μεγάλο και ελπίζουμε να ακούει και η Kawasaki ή ακόμη καλύτερα να ετοιμάζει κάτι ανάλογο και ας μην το μάθουμε μέχρι να παρουσιαστεί.

Εικόνα: Kardesign, Visordown

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ως μέλος του ερευνητικού συνδέσμου Hydrogen Small Engine Technology Research Association (HySE), στον οποίο συμμετέχουν επίσης η Honda, η Toyota, η Suzuki και η Yamaha,...

Η Kawasaki γίνεται ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής μοτοσικλετών που παρουσιάζει υβριδική μοτοσικλέτα με τη Ninja 7 Hybrid να κάνει το ντεμπούτο της....
Μην ψάχνετε λογική πίσω από τέτοια εγχειρήματα, δεν υπάρχει! Ώρα να γνωρίσετε, αλλά και να ακούσετε την 48κύλινδρη Kawasaki των 4.200 κ.εκ....
Αυτές είναι τουλάχιστον οι φήμες που έρχονται από την Ιαπωνία και θέλουν την θρυλική Kawasaki GPZ900R να επιστρέφει εκσυγχρονισμένη στην παραγωγή....
Ακολουθώντας τα χνάρια του επιτυχημένου Versys 650, το Kawasaki Versys 1000 ετοιμάζεται να ακολουθήσει τη δική του πληθωρική πορεία ως μια από τις ελάχιστες μοτοσικλέτες...
Φέτος η Kawasaki γιορτάζει 50 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης μοτοσικλέτας της σειράς Z και το κάνει αυτό με την παρουσίαση νέων ποθητών επετειακών...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Jeep Avenger

Δοκιμάζουμε το πιο προσιτό τετρακίνητο Jeep της αγοράς – Ξεκινά από τα 33.690 ευρώ

VW eCrafter εργοστάσιο 2025

VW: Εδώ θα κατασκευάζεται το νέο της Van – Πότε ξεκινάει η παραγωγή

Smart Deals Volkswagen 2025

VW: Μείωση τιμών στα SUVs, όφελος έως 1.500 ευρώ – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει