Στην αποκάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών του νέου Kuga προχώρησε η Ford. Η νέα γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερις θερμικούς κινητήρες και τρία υβριδικά σύνολα, ενώ υπάρχει δέσμευση και για μία μελλοντική, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ταυτόχρονα, γίνεται το πρώτο μοντέλο της φίρμας με πλήρης γκάμα υβριδικών εκδόσεων. Ας δούμε αναλυτικότερα όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις.
Kuga Plug–In Hybrid: Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία 14,4 kWh. Η απόδοση αγγίζει τους 225 ίππους, ενώ είναι εφικτή αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 72 χιλιομέτρων έπειτα από πλήρης φόρτιση που διαρκεί λιγότερο από 6 ώρες. Η Ford αναφέρει πως η κατανάλωση 1,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα είναι εφικτή και οι εκπομπές διοξειδίου του άνρθρακα περιορίζονται στα 26 g/km.
Διαβάστε επίσης: Νέο Ford Kuga με κορυφαία κατανάλωση
Kuga EcoBlue Hybrid: Πρωταγωνιστικό ρόλο στη συγκεκριμένη έκδοση παίζει ο πετρελαιοκινητήρας 2.0L EcoBlue των 150 ίππων. Συνοδεύεται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt και, σε συνδυασμό με το σύστημα Auto Start-Stop, επιτυγχάνει κατανάλωση 4,3 l/100 km και εκπομπές CO2 από 111 g/km. Η ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το σύστημα BISG λειτουργεί ταυτόχρονα και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για παροχή πρόσθετης ροπής ή για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων.
Kuga Hybrid: Το Kuga Hybrid θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στη χρονιά. Χρησιμοποιεί πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και φέρει αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής που έχει εξελίξει η Ford. Το Kuga Hybrid θα διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς (Ford Intelligent All-Wheel Drive), με προβλεπόμενες τιμές κατανάλωσης 5,6 l/100 km και εκπομπών CO2 130 g/km.
Kuga EcoBlue: Στη συγκεκριμένη έκδοση συναντάμε τον κινητήρα 2.0L EcoBlue, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους, έχει κατανάλωση από 4,8 l/100 km, με εκπομπές CO2 από 127 g/km NEDC. Το σύστημα εισαγωγής είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα, ενώ ο υπερσυμπιεστής είναι χαμηλής αδράνειας. Το στάνταρ σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων μέσω επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής συμβάλλει στη μείωση των οξειδίων του αζώτου (NOX). Άλλη μία καινοτομία του συγκεκριμένου κινητήρα είναι οι εμβαπτιζόμενοι σε λάδι (belt-in-oil) ιμάντες εκκεντροφόρων και αντλίας λαδιού.
Η δεύτερη έκδοση είναι ο 1.5L EcoBlue, ο οποίος αποδίδει ισχύ 120 ίππων, έχει κατανάλωση από 4,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 109 g/km. Διαθέτει σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης και υγρόψυκτος εναλλάκτης αέρα για πιο αποδοτική καύση.
Νέο Ford Kuga: Το πιο… ηλεκτρισμένο Ford (+video)
Kuga EcoBoost: Για το τέλος έμεινε ο αλουμινένιος, τρικύλινδρος 1.5L EcoBoost, ο οποίος προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 120 και 150 ίππους, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,5 l/100 km με εκπομπές CO2 από 125 g/km . Διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου, το οποίο επεμβαίνει αυτόματα όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς. Το σύστημα ενεργοποιείται/απενεργοποιείται σε μόλις 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Αξιοσημείωτες τεχνολογίες του είναι το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, ο ανεξάρτητος διπλός χρονισμός και η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων.