Δοκιμή Renault Megane 1.3 TCe 140 PS Dynamic

Με τον turbo κινητήρα των 1,3 λίτρων, στην έκδοση των 140 ίππων, το Megane δείχνει να ανακαλύπττει εκ νέου τη χρυσή τομή αναφορικά με την απόδοση του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Megane 1.3 TCe δοκιμή Traction 2020

To Renault Megane εξοπλίζεται πλέον με τον 4κύλινδρο κινητήρα των 1,33 λίτρων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes και βλέπουμε και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς ισχύος με απόδοση 115, 140 και 160 ίππους ώστε να εκπληρώσει κάθε λογική ανάγκη και απαίτηση.

Μοτέρ που φέρνει νέο “αέρα”
Η έκδοση της δοκιμής τοποθετείται στη μέση της διαθέσιμης γκάμας απο πλευράς απόδοσης με τους 140 ίππους να κάνουν την εμφάνιση τους στις 5.000 σ.α.λ. και να συνοδεύονται από 240 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ στις επιλογές του οδηγού περιλαμβάνεται και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων.

Στην πράξη ο 4κύλινδρος κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Megane ταιριάζει ιδανικά στα χαρακτηριστικά το μοντέλου της γαλλικής εταιρίας και κάνει την ισχυρότερη έκδοση να φαντάζει εκ πρώτης όψεως ακόμη πιο ποθητή αλλά την ίδια στιγμή όχι και απαραίτητη.


Η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ, που γίνεται αισθητή με την απουσία κραδασμών και περιττού θορύβου ήδη από το ρελαντί, αυξάνει ακόμη περισσότερο την άνεση που απολαμβάνουν οι επιβαίνοντες από τη λειτουργία της ανάρτησης και την καλή ηχομόνωση. Η απόδοση του χαρακτηρίζεται μεστή σε όλο το φάσμα λειτουργίας με καλή απόκριση στο γκάζι από πολύ χαμηλά και προοδευτική κλιμάκωση της ισχύος μέχρι και τα κόκκινα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πλούσια αποθέματα ροπής ήδη από τις 1.800-2.000 σ.α.λ. με αποτέλεσμα να επιλέγει γρήγορα την προτελευταία ή τελευταία σχέση στο κιβώτιο με τον πολύ καλό επιλογέα ακόμη και αν κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Έτσι, εκμεταλλευόμενος την ελαστικότητα που επιδεικνύει ο κινητήρας, ο οδηγός μειώνει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση στο αστικό περιβάλλον, με το σύστημα start-stop να βοηθάει επίσης σε αυτό.

Ποιοτικό και λειτουργικό
Το εσωτερικό του Megane αν και δεν έχει δεχτεί αλλαγές από την παρουσίαση του μοντέλου το 2016, παραμένει ελκυστικό αισθητικά. Η μεγάλη και κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 8,7 ιντσών να προσδίδει μια έξτρα hi-tech αίσθηση στο ταμπλό που ενισχύεται από τον ψηφιακό πίνακα πληροφοριών του οδηγού. Ο τελευταίος μπορεί να αλλάξει τον τρόπο απεικόνισης των πληροφοριών και στις δύο περιπτώσεις, όπως και τα χρώματα τους, αλλά και να τα αντιστοιχίσει ή όχι με τα χρώματα του σοφιστικέ ατμοσφαιρικού φωτισμού που δίνει άλλη “αύρα” στην καμπίνα του Megane. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε πολύ αναπαυτικά καθίσματα που στηρίζουν σωστά την πλάτη και προσφέρουν καλύ πλευρική στήριξη χωρίς να χαρακτηρίζονται σπορ. Άνεση απολαμβάνουν και οι δύο πίσω επιβαίνοντες. Στην ανάγκη θα χωρέσει και ένας κανονικού μεγέθους επιβάτης, ενώ όλοι τους έχουν επαρκή χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Επαρκής χαρακτηρίζεται και ο χώρος αποσκευών των 384 λίτρων που μπορεί να φτάσει έως και τα 1.247 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Με διάθεση ταξιδιωτική
Ως μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας το Megane έρχεται κατάλληλα “εξοπλισμένο” για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό και να ικανοποιήσει παράλληλα τις απαιτήσεις του οδηγού του, στην καθημερινότητα και όχι μόνο. Το μοτέρ υπερκαλύπτει τις ανάγκες για καθημερινή μετακίνηση κάνοντας το με στιλ που πηγάζει από την πολιτισμένη λειτουργία αλλά και τη σχετική ζωντάνια που επιδεικνύει στο πάτημα του γκαζιού. Επιλέγοντας διαφορετικά προγράμματα ο οδηγός μπορεί να αλλάξει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του μοτέρ, μεταξύ άλλων, με το πρόγραμμα Eco να το κάνει πιο οικονομικό και το sport να βελτιώνει την απόκριση αλλά και την απόδοση.

Το Megane αφήνει πολύ θετικές εντυπώσεις και με το “πάτημα” του στους ελληνικής ποιότητας δρόμους. Η ανάρτηση δεν προβληματίζεται στην απορρόφηση των ανωμαλιών και στην καμπίνα δεν παιρνούν παρά μόνο οι μεγαλύτερες απο αυτές, χωρίς όμως να ενοχλούν. Η ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να φροντίζει για την άνεση αλλά τα καταφέρνει πολύ καλά και με τον έλεγχο του αμαξώματος. Αφήνει αυτόν που βρίσκεται στο τιμόνι να αναπτύξει έναν πολύ δυναμικό ρυθμό οδήγησης αν το επιθυμεί. Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ και στο σπορ πρόγραμμα αλλα ακριβές. Σε συνδυασμό με το καλό σε απόκριση πεντάλ του φρένου, που χαρακτηρίζεται και από γραμμικότητα, και την υψηλή απόδοση των φρένων το Megane δεν απογοητεύει στον γρήγορο ρυθμό όπως άλλωστε δεν κάνει ούτε στις χαμηλότερες ταχύτητες. Με το “μεσαίο” μοτέρ των 140 ίππων το μικρομεσαίο hatchback νιώθει ιδιαίτερα άνετα και στον αυτοκινητόδρομο. Ταξιδεύει ύσηχα, είναι ευθύβολο και δεν δείχνει να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους ακόμη και στις υψηλότερες ταχύτητες.

Επιλογή που δεν μπορείς να ανγοήσεις
Το Megane με το νέο 4κύλινδρο μοτέρ στα σωθικά του παρουσιάζεται ως μια πρόταση που δεν μπορεί να αγνοήσει αυτός που ενδιαφέρεται για μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Είναι ποιοτικό, έχει καλούς χώρους για την κατηγορία και η ανάρτηση του λειτουργεί σωστά και υπό πίεση που ασκείται σε λογικά πλαίσια. Παράλληλα το μοτέρ, στην έκδοση με τους 140 ίππους, δείχνει να ταιριάζει ιδανικά με το μοντέλο των Γάλλων προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και την ίδια στιγμή λειτουργία που δεν αφήνει παράπονα.

Οι τιμές για το hatchback των Γάλλων ξεκινούν από τα 17.205 ευρώ για την στάνταρ έκδοση Authentic των 115 ίππων. Η έκδοσ η του μοτέρμ ε τους 140 ίππους είναι διαθέσιμη με την αμέσως επόμενη εξοπλιστική έκδοση Expression, από τα 20.855 ευρώ, ενώ η ακόμη πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Dynamic, την οποία και συνιστούμε, διατίθεται από 21.770 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]