Με τα T-Roc (και σε ανοιχτή έκδοση), Tiguan και Touareg να απαρτίζουν την γκάμα και το αμιγώς ηλεκτρικό ID.4 να βρίσκεται προ των πυλών, η Volkswagen έχει μια πλήρη γκάμα από SUV που καλύπτουν ένα πραγματικά ευρύ φάσμα του αγοραστικού κοινού, το οποίο αναμένεται να γίνεαι ακόμη μεγαλύτερο με την έλευση του ηλεκτρικού.
Έχοντας πιάσει για τα καλά τον παλμό της αγοράς, οι Γερμανοί κυριαρχούν στις πωλήσεις επί ευρωπαϊκού εδάφους, με το Tiguan να αποτελεί παράλληλα το παγκόσμιο best seller μοντέλο τους για το 2019 ξεπερνώντας ακόμη και τον βασιλιά που ακούει στο όνομα Golf.
Με το αγοραστικό κοινό να ζητά όλο και περισσότερα SUV που είναι και της μόδας σίγουρα οι κατασκευαστές δέχονται “ψυχολογικές” πιέσεις να καλύψουν τις ανάγκες τους παρουσιάζοντας και άλλα μοντέλα. Η Volkswagen ωστόσο θεωρεί ότι σε αυτό το χρονικό σημείο δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Σε δηλώσεις του στο βρετανικό Autocar ο επικεφαλής Έρευνας και Εξέλιξης της Volkswagen, Frank Welsch, δήλωσε πως η αγορά των SUVs συνεχίζει να αναπτύσσεται, ωστόσο σε αυτό το σημείο, η Volkswagen εκπροσωπείται ικανοποιητικά σε κάθε κατηγορία, πόσο μάλλον σε επίπεδο ομίλου θα προσθέσουμε εμείς.
Ο Welsch δεν θέλει να δει την γερμανική εταιρία να παρουσιάζει επιπλέον SUVs καθώς έτσι το ρίσκο να μειωθούν τα κέρδη γίνεται μεγαλύτερο. “Αν υπάρχουν πολλά μοντέλα με πωλήσεις 30.000 ή 40.000 μονάδων ετησίως δεν μπορούμε να βγάλουμε χρήματα. Θα επικεντρωθούμε σε μοντέλα που είναι επιτυχημένα”, δήλωσε ο Welsch. Πρόσθεσε επίσης ότι ο συνολικός αριθμός των μοντέλων των Γερμανών δεν πρόκειται να αλλάξει πολύ στο μέλλον, αφού η έλευση των ηλεκτρικών ID θα συνοδευτεί και από το τέλος της εμπορικής πορείας κάποιων άλλων που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή, χωρίς να ανοίγει σε αυτό το σημείο τα χαρτιά του.