Εδώ και μερικές εβδομάδες, σχεδόν όλος ο πλανήτης έχει εγκλωβιστεί στο σπίτι. Βέβαια, το διαφημιστικό τμήμα της Honda δεν απέχει από την εργασία του. Με έναν έξυπνο τρόπο κατάφερε να δημιουργήσει μία διαφήμιση για το Civic, με όλες τις απαραίτητες ενέργειες να γίνονται από το σπίτι.
Το πιο ακραίο Honda Civic Type R έιναι το νέο Limited Edition!
«Αυτό ίσως να είναι το πρώτο διαφημιστικό αυτοκίνητου που γράφτηκε, σκηνοθετήθηκε, επεξεργάστηκε και παρακολουθήθηκε εξ ολοκλήρου από το σπίτι», αναφέρει χαρακτηριστικά η ιαπωνική φίρμα. Πώς έγινε, όμως, κάτι τέτοιο; Η διαφημιστική εταιρεία Memec Ogilvy, η οποία ανέλαβε την προώθηση του Honda Civic Sedan, αναφέρει ότι έγιναν μια σειρά από απλές ενέργειες ώστε να πετύχει αυτή η διαφήμιση.
Διαβάστε επίσης: Όταν οι Ιάπωνες βελτιώνουν το Honda Civic Type R
Όπως θα καταλάβετε, το αυτοκίνητο είναι μινιατούρα και ανήκει στον γιο τοπικού στελέχους της Honda. Τα πρώτα πλάνα τραβήχτηκαν με το αυτοκίνητο στο πάτωμα και ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι το Honda κινούνταν με τη βοήθεια πετονιάς ψαρέματος.
Μάλιστα, οι λήψεις που προσομοιώνουν πέρασμα από τούνελ, έγιναν κάτω από τον καναπέ του σαλονιού και είναι πολύ ρεαλιστικές. Επιπλέον, οι σκιές που φαίνονται στη διαφήμιση δεν προέρχονται από σπίτια. Στην πραγματικότητα έχουν τοποθετηθεί βιβλία ώστε να δίνουν στο θεατή την αντίστοιχη αίσθηση.
Στο video που ακολουθεί θα δείτε τη διαφήμιση να ολοκληρώνεται με το πιο επίκαιρο μήνυμα. Μέχρι να οδηγήσουμε ξανά, μένουμε στο σπίτι…