Videos: Οι… επίπονες δοκιμές ενός supercar

Τα supercars δεν εξαιρούνται από τις επίπονες δοκιμές για τις απαραίτητες εγκρίσεις και τα videos που ακολουθούν μας δείχνουν και μας εξηγούν το γιατί.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
supercar tests koenigsegg

Όλα τα αυτοκίνητα χρειάζεται να περάσουν από την επίπονη διαδικασία των δοκιμών και να λάβουν τις απαραίτητες εγκρίσεις ώστε να μπορούν να διατεθούν σε μια χώρα και ένα supercar δεν αποτελεί εξαίρεση.

Για τους μεγάλους κατασκευαστές που παράγουν εκατοντάδες χιλιάδες μοντέλα αυτό το ομολογκάρισμα είναι πιο εύκολο. Το κόστος ενός μοντέλου ευρείας παραγωγής είναι μικρότερο, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα της προσαρμογής του μοντέλου ανάλογα με τις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς. Τι γίνεται όμως με εταιρίες που κατασκευάζουν supercars εκατομμυρίων ευρώ όπως η Koeningsegg;

Δείτε επίσης: Carsh tet σε supercar 1.941 ίππων και 1,7 εκατ. ευρώ


Στα δύο videos που θα δείτε οι άνθρωποι της εταιρίας μας δείχνουν και μας εξηγούν πώς ένας μικρός κατασκευαστής πανάκριβων αυτοκινήτων διαχειρίζεται ένα και μόνο σασί για να καταφέρει να περάσει τις δοκιμές χωρίς να… χρεοκοπήσει, ενώ μας προσφέρουν και μια εκ των έσω ματιά για τις διαφορετικές απαιτήσεις που μπορεί να υπάρχουν σε μια αγορά. Ξέρατε για παράδειγμα ότι για να πάρει έγκριση τύπου ένα supercar στις Η.Π.Α. θα πρέπει να υποβληθεί σε δοκιμές πρόσκρουσης χωρίς οι “επιβάτες” να φορούν ζώνες ασφάλειας κια θα πρέπει να φέρει “έξυπνους” αερόσακους που λειτουργούν και υπό αυτές τις συνθήκες; Δείτε περισσότερα στα δύο διαφωτιστικά videos με το δεύτερο να δείχνει τις εξωπραγματικές αντοχές του Regera στα διάφορα tests που υποβάλλεται.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]