Αλλαγές στη φιλοσοφία της Toyota ελέω Covid-19, προς το καλύτερο

Η πανδημία έχει φέρει πολλές αλλαγές στον χώρο εργασίας. Το ίδιο το αφεντικό της Toyota παρουσιάζεται τώρα σκεπτικό για κάποιες από τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του ιαπωνικού κολοσσού.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Akio Toyoda

Η πανδημία και ακόμη περισσότερο το σχεδόν παγκόσμιο lockdown που ακολούθησε, οδήγησε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων -και όχι μόνο- σε όλο τον κόσμο να αναθεωρήσουν πολλά πράγματα ως προς τον τρόπο που λειτουργούν. Οι δραστικές αλλαγές που έλαβαν μέρος σχεδόν παράλληλα σε διοικητικό επίπεδο αλλά και επίπεδο παραγωγής έφεραν αλλαγές και στη φιλοσοφία τους με την Toyota και τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρίας, εγγονό του ιδρυτή της, Akio Toyoda, να βλέπει πλέον με διαφορετική ματιά κάποιες από τις βασικές αρχές στη φιλοσοφία τους.

Ο Toyoda ανέφερε πως η εταιρία του εξετάζει το “Genchi-Genbutsu” από μια διαφορετική οπτική γωνία που μπορεί τελικά να αποδειχθεί πολύ πιο αποδοτική από τον παραδοσιακό τρόπο με το οποίο εφαρμοζόταν μέχρι σήμερα.

Διαβάστε επίσης: Νέο Toyota Yaris Cross: Το ολοκαίνουριο μικρό SUV (+videos)


Το “Genchi-Genbutsu” που μπορεί να αποδοθεί στα ελληνικά ως “Πήγαινε και δες αφ’ εαυτού” είναι μια από τις βασικές αρχές στη φιλοσοφία του Συστήματος Παραγωγής της Toyota (Toyota Production System) και έχει να κάνει κυρίως με τη βελτιστοποίηση των γραμμών παραγωγής. Για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει να το καταλάβεις πρώτα και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να το παρατηρείς από κοντά, μας λέει αυτή η αρχή της Toyota με το σύστημα της να θεωρείται παράδειγμα προς μίμηση εδώ και δεκαετίες.

Ο ισχυρός άντρας της Toyota εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι πολύ σημαντικό να παρατηρείς ένα πρόβλημα από κοντά για να φτάσεις στη λύση του αλλά τώρα δεν θεωρεί ότι αυτό πρέπει να γίνεται κάθε φορά, τουλάχιστον όχι σε κάθε επίπεδο.

Ο Toyoda πέρασε τις τελευταίες εβδομάδες σε μια από τις εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις των Ιαπώνων και κατέληξε στο παραπάνω συμπέρασμα καθώς με την αποστασιοποίηση που επέβαλλε ο κορωνοϊός, και τους νέους τρόπους που εφάρμοσε η Toyota στην επικοινωνία της, είδε τους χρόνους που χρειαζόταν για να παραβρεθεί σε μια συνάντηση να μειώνονται κατά 30%, ενώ στο 50% μειώθηκε και η γραφειοκρατία.

Διαβάστε επίσης: Το ασύλληπτο ρεκόρ της Toyota

“Μέχρι τώρα όταν πραγματοποιούσα συναντήσεις με υπαλλήλους, θα έπρεπε να προετοιμάσουν αρκετό υλικό, ή να βάλουν κάποιον άλλον να το κάνει γι αυτούς και μετά να χρησιμοποιήσουν αυτό το υλικό για συζήτηση και λήψη αποφάσεων, το οποίο θα μπορούσε να έχει δεδομένα ενός ή δυο εβδομάδων. Τώρα μπορώ απλά να πραγματοποιήσω μια τηλεδιάσκεψη και να αντιμετωπίσω τις καταστάσεις όπως έρχονται”, δήλωσε ο Toyoda, τη στιγμή που στην Ιαπωνία η δια ζώσης επικοινωνία αποτελεί στάνταρ πρακτική στα ανώτατα κλιμάκια μιας εταιρίας, όπως και η κατάλληλη προετοιμασία των σχετικών εγγράφων. Το αφεντικό των Ιαπώνων ανέφερε παράλληλα και μείωση του χρόνου σε επαγγελματικά ταξίδια που έφτασε στο 80%, προφανώς χωρίς επιπτώσεις στον τρόπο που λειτουργεί ο όμιλος.

Ο Toyoda ανέφερε παράλληλα ότι ο χρόνος που γλιτώνουν οι νέες πρακτικές μπορεί να αξιοποιηθεί καλύτερα από όλους τους υπαλλήλους ώστε να καταστρώσει η εταιρία τα σχέδια της για το μέλλον, ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Νέα προσέγγιση σε μια βασική της αρχή για την Toyota με το αφεντικό της να δηλώνει ότι πρέπει να είμαστε τολμηροί στις συνήθειες που πρέπει να σταματήσουμε και σε αυτά που πρέπει να αλλάξουμε, σε αυτή τη νέα τάξη πραγμάτων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]