Χάρη στον κοινό τους χορηγό – όπως είθισται άλλωστε, ακόμη και για τους υπερπρωταθλητές – ο Lewis Hamilton και ο Valentino Rossi αντάλλαξαν πριν από λίγο καιρό ρόλους. Ο μεν εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής F1 ανέλαβε να οδηγήσει τη Yamaha YZR–M1, την περσινή εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του μεγάλου Ιταλού αναβάτη. Ο δε Rossi κάθισε στο κάθισμα της Mercedes–AMG F1 W08 EQ Power+, το μονοθέσιο με το οποίο ο Hamilton κατέκτησε τον τέταρτο προσωπικό του τίτλο, το 2017.
Διαβάστε ακόμη: 15 Παγκόσμιοι τίτλοι σε μια βόλτα
Εν είδει εναρκτήριας παρατήρησης, θα έλεγε κάποιος ότι ο Valentino είχε σαφέστατο πλεονέκτημα έναντι του Lewis, ασχέτως εάν το όλο γεγονός δεν είχε συναγωνιστικό χαρακτήρα μα ήταν μια απλή έμμεση διαφήμιση. Όπως και να ‘χει, όμως, ο «γιατρός» γνωρίζει πολλά περισσότερα γύρω από την οδήγηση ενός μονοθεσίου F1, σε σύγκριση με ό,τι σκαμπάζει ο Hamilton από μοτοσυκλέτες και δη κορυφαίας κλάσης, όπως μια Yamaha προδιαγραφών και επιδόσεων MotoGP.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Rossi, πριν από 6-7 χρόνια, είχε φτάσει ένα βήμα πριν διακόψει τη φαντασμαγορική του καριέρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών για να γίνει οδηγός F1 πλήρους απασχόλησης. Είχε οδηγήσει, άλλωστε, σε τουλάχιστον επτά διαφορετικές δοκιμές, καθώς ο ίδιος προσπαθούσε να εξοικειωθεί με τη Formula 1. Την ίδια στιγμή, η Ferrari προσπαθούσε να αξιολογήσει σωστά, όχι μόνο τις ικανότητες του Rossi, αλλά και τις κοινές μελλοντικές τους προοπτικές.
Λέγεται ότι ο Michael Schumacher είχε εντυπωσιαστεί από τους χρόνους του Rossi, τελικά όμως η Ferrari δεν ήταν έτοιμη να τον εμπιστευθεί πλήρως. Συγκεκριμένα, η διοίκηση των Κόκκινων είχε προτείνει στον Vale να περάσει ένα προπαρασκευαστικό στάδιο, σε ρόλο οδηγού δοκιμών και αγωνιζόμενου με κάποια άλλη ομάδα, δορυφορική της Ferrari. Ο Rossi ήθελε να αγωνιστεί απευθείας με τη Scuderia – και κάπου εκεί λύθηκε ο αρραβώνας.
Από τη δική του πλευρά, ο Hamilton είχε δοκιμάσει μια αγωνιστική Superbike και, ευτυχώς για όλους, δεν είχε κάποια πτώση, όπως εκείνη στην οποία είχε τραυματιστεί στον αυχένα ο Michael Schumacher. Υπενθυμίζεται ότι ο Γερμανός είχε ασχοληθεί και με τους αγώνες μοτοσυκλέτας στη διάρκεια της αποχώρησής του από τη Formula 1. Επομένως, οι επίγονοί του Schumi αποδεικνύονται πολύ πιο συνετοί από εκείνον: Διότι ούτε ο Rossi θα εγκατέλειπε τη μοτοσυκλέτα για την F1 και βέβαια ούτε ο Hamilton για τα superbike ή τα MotoGP.
Το «ποτέ δεν είναι αργά», εν προκειμένω δεν ισχύει. Κι ακόμη λιγότερο το «ποτέ δεν είναι νωρίς» για μεταπηδήσεις από τους δύο στους τέσσερις τροχούς και αντιστρόφως.