Ford Fiesta: Νέοι κινητήρες και ήπια υβριδικό σύστημα

Η Ford αναβαθμίζει ουσιαστικά το Fiesta και μας το παρουσιάζει με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης αλλά και νέα μοτέρ Ecoboost.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Fiesta αναβάθμιση

Το Ford Fiesta αναβαθμίζεται στο τεχνολογικό κομμάτι και κινούμενο στα χνάρια του Puma αποκτά το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ οι συμβατικές εκδόσεις φέρουν πλέον το νέο 1000άρη Ecoboost κινητήρα αλλά και πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Ακόμη πιο οικονομικό πλέον το Fiesta αλλά και πιο “καθαρό” αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους. Η Ford αναφέρει ότι η κατανάλωση του έχει μειωθεί κατά 5% σε σχέση με πριν.

Η Ford δεν σταμάτησε εκεί με τις αλλαγές για το ευρωπαϊκό της best seller αλλά το αναβάθμισε και στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Πλέον το δημοφιλές μικρό της μπορεί να εξοπλιστεί με ενεργό cruise control, το οποίο φέρει και Stop&Go αλλά και σύστημα αναγνώρισης πινακίδων, χρήσιμο τόσο την πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Οι συμβατικές εκδόσεις του Fiesta επωφελούνται επίσης, εκτός από το νέο EcoBoost κινητήρα, και από την διαθέσιμη επιλογή νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.


Όπως και στο νέο Puma έτσι και στο Fiesta το υβριδικό σύστημα των 48 Volt συνδυάζει την μίζα-κινητήρα-γεννήτρια της Ford με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και συνδέεται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα. Το σύστημα εκκινεί το θερμικό μοτέρ, αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία κατά την επιβράδυνση -για χρήση στα περιφερειακά ηλεκτρικά συστήματα-, ενώ ενισχύει τις επιδόσεις προσφέροντας επιπλέον έως και 24 Nm ροπής σε κανονικές συνθήκες “αποφορτίζοντας” έτσι τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η τοποθέτηση του ηλεκτρικού μοτέρ επέτρεψε στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη συμπίεση και να τοποθετήσουν παράλληλα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή καυσαερίων, αφού πλέον ο ηλεκτρικός υποβοηθά στις χαμηλές στροφές.

Η Ford κάνει λόγο για εκπομπές CO2 από 112 γρ./χλμ. κατά το πρότυπο WLTP και κατανάλωση από 5 λίτρα/100 χλμ. κατά το ίδιο πρότυπο. Έναντι της συμβατικής έκδοσης του EcoBoost των 125 ίππων η εξοικονόμηση σε καύσιμο μπορεί να φτάσει έως και το 10%, σε συνθήκες κίνησης στην πόλη για τη νέα ήπια υβριδική έκδοση.

Εξίσου σημαντική είναι η αύξηση της ροπής στις πολύ χαμηλές στροφές έως και 50%, χάρη στην ύπαρξη του ηλεκτρικού μοτέρ, το οποίο μπορεί παράλληλα να απενεργοποιεί το θερμικό μοτέρ σε ταχύτητες κάτω από 25 χλμ./ώρα. Το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμο τόσο στην έκδοση του 1000άρη κινητήρα με τους 125 ίππους όσο και στην ισχυρότερη έκδοση με τους 155 ίππους.

Στις συμβατικές του εκδόσεις το αναβαθμισμένο Fiesta είναι διαθέσιμο με το νέο Ecoboost, με απόδοση 95 ή 125 ίππους, ο οποίος, όπως και στις ήπια υβριδικές εκδόσεις φέρει και σύστημα απενεργοποίησης του ενός από τους τρεις κυλίνδρους του. Σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η Ford αναφέρει μείωση κατανάλωσης έως και 15% (NEDC) έναντι του προηγούμενου 1000άρη Ecoboost των 100 ίππων με το εξάρι αυτόματο κιβώτιο. Παράλληλα η εταιρία ανακοινώνει και πετρελαιοκίνητη έκδοση που χρησιμοποιεί τον TDCi κινητήρα των 1,5 λίτρων και 85 ίππων.

Αναβάθμιση έχουμε και για το σύστημα πολυμέσων του Fiesta που γίνεται, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford, ακόμη πιο απλό και εύκολο στη χρήση του με νέα γραφικά και μεγαλύτερα εικονικά κουμπιά στην οθόνη των 8 ιντσών. Νέο είναι και το ασύρματο σύστημα φόρτισης κινητού, ενώ το modem FordPass Connect επιτρέπει στον κατόχους τον απομακρυσμένο έλεγχο κάποιων λειτουργιών του Fiesta, όπως εκκίνηση μοτέρ, έλεγχος πίεσης ελαστικών και κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών.

Ανάμεσα στις πιο σημαντικές αλλαγές είναι και η αναβάθμιση για το σύστημα προειδοποίησης διερχόμενων οχημάτων κατά την όπισθεν, το οποίο προειδοποιεί αλλά ελέγχει και τα φρένα πλέον αν χρειαστεί, ενώ για τις εκδόσεις Active η Ford αναφέρει περισσότερα προγράμματα λειτουργίας (Sport και Trail) που έρχονται να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα Normal, Eco και Slippery.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]