Ford: Ήπιο υβριδικό σύστημα και στο επαγγελματικό Fiesta

Η Ford αναβάθμισε τεχνολογικά τις "πολιτικές" εκδόσεις του Fiesta αλλά τοποθέτησε το ήπιο υβριδικό σύστημα της και στην επαγγελματική του έκδοση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η γκάμα του Fiesta αναβαθμίζεται συνολικά με τη Ford να τοποθετεί το mild hybrid σύστημα της και στην επαγγελματική έκδοση του του δημοφιλούς μικρού μοντέλου της, το οποίο αποτελεί παράλληλα και το ευρωπαϊκό της best seller.

Διαβάστε επίσης: Ford Fiesta – Νέοι κινητήρες & ήπια υβριδικό σύστημα

Έτσι κάτω από το καπό του Fiesta Van βλέπουμε πλέον ένα σύστημα που φέρει παρόμοια τεχνολογία με εκείνη του Transit Custom EcoBlue Hybrid που κέρδισε το 2019 και τον τίτλο “International Van of the Year“. Το επαγγελματικό Fiesta χρησιμοποιεί το EcoBoost Hybrid σύστημα με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. στην έκδοση με τους 125 ίππους.


O μικρός ηλεκτρικός κινητήρας BISG (belt-driven integrated starter/generator) φροντίζει για την ενίσχυση της απόδοσης του υπετροφοδοτούμενου θερμικού μοτέρ στις πολύ χαμηλές στροφές με έως και 50 επιπλέον Nm ροπής, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα λειτουργίας του τρικύλινδρου προσθέτει έως και 24 Nm ροπής. Το οφέλη για τον επαγγελματία από τη χρήση του ήπια υβριδικού Fiesta γίνονται περισσότερο εμφανή από την πρόσβαση που του επιτρέπει σε ζώνες κυκλοφορίας χαμηλών ρύπων ή εκεί που έχουν απαγορευτεί τα επαγγελματικά με κινητήρες πετρελαίου. Μπορεί στην Ελλάδα να μην ισχύει κάτι τέτοιο ακόμη, όπως εφαρμόζεται σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά δεν αποκλείεται αυτό να αλλάξει στο μέλλον.

2020 Ford Fiesta Van Ecoboost Hybrid επαγγελματικό

Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει αναλάβει παράλληλα το έργο εκκίνησης του μοτέρ στο “σταμάτα-ξεκίνα” ενώ κατά την επιβράδυνση μετατρέπεται σε γεννήτρια και αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί τα περιφερειακά ηλεκτρικά συστήματα του Fiesta. Σύμφωνα με τη Ford η κατανάλωση του μοντέλου της ξεκινά από τα 5,1 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 115 γρ./χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.

Ο χώρος φόρτωσης του Fiesta παραμένει αμετάβλητος με χωρητικότητα ένα κυβικό μέτρο και ωφέλιμο φορτίο 531 κιλά.

“Το νέο Fiesta Van EcoBoost Hybrid είναι το νεότερο βήμα της Ford στην προσφορά υψηλής αξίας εξηλεκτρισμένων επιλογών σε όλη την γκάμα των vans της. Προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία που έχει αποδείξει την αξία της προσφέρει στους κατόχους ένα compact διαστάσεων όχημα που “ανταποκρίνεται” και στην οδήγηση και μειώνει το λειτουργικό κόστος.”, δήλωσε σχετικά ο Hans Schep, γενικός διευθυντής Επαγγελματικών Οχημάτων της Ford Ευρώπης.

Η επαγγελματική έκδοση του Fiesta με το ήπιο υβριδικό σύστημα θα είναι διαθέσιμη στο κοινό από τον ερχόμενο Αύγουστο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]