Νταλίκα κλίμακας 1:18 από τη Mercedes-Benz

Χαράς ευαγγέλια για τους φίλους του μοντελισμού, οι οποίοι πλέον θα μπορούν να μεταφέρουν τις μινιατούρες τους με... νταλίκα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Mercedes-Benz παρουσίασε το πρώτο φορτηγό μεταφοράς αυτοκινήτων σε κλίμακα 1:18, προκαλώντας θετική έκπληξη στους -πολλούς- θιασώτες του μοντελισμού. Αποτελώντας συνδυασμό του θρυλικού Mercedes Actros Gigaspace  και ενός τρέιλερ, το φορτηγό-μινιατούρα έχει μήκος 113 εκατοστών και ζυγίζει 10 κιλά, ενώ επιδέχεται φόρτωσης έως 7 μοντέλων κλίμακας 1:18, από τη γκάμα των Mercedes-Benz ή Smart.

Έχοντας δημιουργήσει μινιατούρες επαγγελματικών μοντέλων σε κλίμακα 1:50, η Mercedes-Benz αποφάσισε να το πάει παραπέρα με την κατασκευή μεγαλύτερων, και άρα περισσότερων ρεαλιστικών, οχημάτων. Για αυτό το λόγο προχώρησε σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη κατασκευάστρια NZG και το αποτέλεσμα, είναι ομολογουμένως εντυπωσιακό.

Καθώς αυτή ήταν η πρώτη φορά που η γερμανική εταιρεία καταπιάστηκε με project τέτοιας κλίμακας, η δημιουργία του trailer μεταφοράς αυτοκίνητων υπήρξε αρκετά απαιτητική, έχοντας διάρκεια 10 μηνών. Το trailer μήκους  96,5 εκατοστών, πλάτους 22,5 εκατοστών και ύψους 13,7 εκατοστών, αποτελείται από 500 εξαρτήματα, εκ των οποίων 167 είναι από ψευδάργυρο και 80 από πλαστικό. Επιπλέον, 32 εξ αυτών είναι χαραγμένα, ενώ όλα τα παραπάνω συγκρατούνται από  225 βίδες, καρφίτσες και εργαλεία.


Όπως ήταν αναμενόμενο, έχει δοθεί έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις ράμπες φόρτωσης του άνω και κάτω επιπέδου, που έχουν κατασκευαστεί από υψηλής ποιότητας μέταλλο. Ακόμη, όλα τα αφαιρούμενα εξαρτήματα του πραγματικού οχήματος μπορούν να αφαιρεθούν και στη μινιατούρα, τη στιγμή που οι  μοχλοί χειρισμού για τις ράμπες ή τον κεντρικό άξονα προστατεύονται από κινητά πτερύγια και είναι ακριβή αντίγραφα των πραγματικών.

Ο τράκτορας διαθέτει το χρωματικό συνδυασμό σε ασήμι και μαύρο, που έχει και το ανανεωμένο, πραγματικό Actros και χαρακτηριστικές είναι οι MirrorCams, σύστημα κάμερας που αντικαθιστά τους πλαϊνούς καθρέπτες και αποτελεί κοινό τόπο στα σύγχρονα επαγγελματικά οχήματα. Στη μινιατούρα του Actros έχουν τοποθετηθεί 59 εξαρτήματα από ψευδάργυρο και 225 από πλαστικό, με 10 εξαρτήματα να είναι χαραγμένα σε αυτό. Επιπρόσθετα, υπάρχουν 154 κατσαβίδια, καρφίτσες και εργαλεία, που συντελούν στην ρεαλιστική απεικόνιση του αληθινού μοντέλου.

Επειδή φορτηγό χωρίς δυνατότητα ανατροπής του τράκτορα δεν υφίσταται, εντυπωσιακός είναι και ο σχεδιασμός της καμπίνας, που έχει δυνατότητα ανατροπής, με στόχο τον έλεγχο του κινητήρα. Οι πόρτες οδηγού και συνοδηγού ανοίγουν, ενώ ακόμη και οι ειδοποιήσεις πως ορισμένα πλέγματα δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σκαλιά, υπάρχουν και στη μινιατούρα, ενισχύοντας την αληθοφάνεια της κατασκευής.  Αφήσαμε όμως το καλύτερο για το τέλος, καθώς στην MirrorCam υπάρχει εγκατεστημένη κάμερα, η οποία προσφέρει πραγματική εικόνα στο πίσω μέρος, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην πραγματικότητα. Τρελό αλλά… πραγματικό!

Το Mercedes Actros προσφέρεται τόσο σε ένα πακέτο με το trailer, όσο και ξεχωριστά. Ο λόγος είναι πως με τη χρήση ενός ειδικού μετατροπέα, το trailer μπορεί να ταιριάξει και στο προηγούμενο Actros.  Υποστηρίζοντας τη “φόρτωση” του νέου οχήματος, η Mercedes-Benz διαθέτει αρκετά μοντέλα σε κλίμακα 1:18, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι Mercedes GLE, A Class, AMG GT 63 4MATIC, X-Class,  V-Class, AMG E 63 S 4MATIC, G-Class, 450 SEL 6.9 (W 116), SL-Class (Pagoda W 113), 300 SL και 300 (W 186).

Αν αισθάνεστε ότι δε μπορείτε να περιμένετε, οι παραγγελίες έχουν ήδη αρχίσει σε καταστήματα συνεργατών της Mercedes-Benz και διαδικτυακά στο http://shop.mercedes-benz.com.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]