Από 3D εκτυπωτή τα πιστόνια της Porsche 911 GT2 RS (+video)

Με 3D εκτυπωτή κατασκευάζονται τα πιστόνια του κινητήρα της Porsche 911 GT2 RS. Δείτε τα πλεονεκτήματα συγκριτικά με τον «παραδοσιακό» τρόπο...

Την τεχνολογία 3D εκτύπωσης ενσωματώνει πλέον η Porsche στην παραγωγή της. Πιο συγκεκριμένα, τα πιστόνια του κινητήρα της κορυφαίας Porsche 911 GT2 RS δεν κατασκευάζονται με τον συμβατικό τρόπο χύτευσης και το αποτέλεσμα είναι 30 επιπλέον ίπποι.

Διαβάστε επίσης: Δείτε πως κατασκευάζεται στο χέρι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής της Ford (+video)

Σε πρώτη φάση, τα πιστόνια του συγκεκριμένου κινητήρα γίνονται σε συνεργασία με τις εταιρείες Mahle και Trumpf. Η διαδικασία κατασκευής γίνεται με ειδικό λέιζερ, με αποτέλεσμα η συνολική μάζα να μειώνεται κατά 10%. Κάτι τέτοιο έχει θετικό αντίκτυπο στην ισχύ του κινητήρα, αφού είναι εφικτή η αύξηση του ορίου περιστροφής.

«Χάρη στα νέα, ελαφρύτερα έμβολα, μπορούμε να αυξήσουμε την ταχύτητα του κινητήρα, να μειώσουμε το θερμικό φορτίο στα έμβολα και να βελτιστοποιήσουμε την καύση», εξηγεί ο Frank Ickinger από το τμήμα εξέλιξης της Porsche. Η κατασκευή γίνεται στρώση προς στρώση υλικού, χωρίς να χρειάζεται προηγουμένως να κατασκευαστεί ένα ειδικό καλούπι.

Η τεχνολογία της 3D εκτύπωσης δεν απαντάται αποκλειστικά στην κατασκευή των εμβόλων. Έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλες εφαρμογές. Μία εξ’ αυτών είναι η δημιουργία εξαρτημάτων του συμπλέκτη της Porsche 959 από το τμήμα Porsche Classic. Άλλη μία είναι τα μονοκόμματα καθίσματα των 911 και 718.

Στο video που ακολουθεί θα δείτε στιγμιότυπα από την ενδιαφέρουσα διαδικασία κατασκευής των εμβόλων του κινητήρα της Porsche 911 GT2 RS.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής