Ferrari Portofino Μ: Ανανέωση, περισσότερη ισχύς, νέο κιβώτιο

Η Ferrari προχώρησε στη διαδικτυακή αποκάλυψη της Ferrari Portofino Μ με το ιταλικό 2+2 spider να δέχεται σημαντικές βελτιώσεις.
Ferrari Portofino M 2020

Η ανανεωμένη Ferrari Protofino προσθέτει το συνθετικό Μ στο όνομα της (από το “Modificata”, ήτοι Τροποποιημένo) με την ιταλική εταιρία να προχωρά στην πρώτη αμιγώς διαδικτυακή παρουσίαση μοντέλου στην 70χρονη ιστορία της.

Η Ferrari Protofino μας έρχεται με σημαντικές μηχανικές βελτιώσεις, μικρές αλλαγές στο καλλίγραμμο αμάξωμα της αλλά και ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις.

Ξεκινάμε από τον αναθεωρημένο V8 κινητήρα των 3.855 κ.εκ., ο οποίος με τη χρήση δύο turbo αποδίδει 20 επιπλέον ίππους έναντι της υπάρχουσας Portofino με τη μέγιστη ιπποδύναμη να φτάνει τώρα στους 620 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Για τους 20 έξτρα ίππους την ευθύνη φέρει το αναθεωρημένο προφίλ των εκκεντροφόρων που ανοίγει περισσότερο τις βαλβίδες εισαγωγής και βελτιστοποιεί την πλήρωση των θαλάμων καύσης.

Παράλληλα στην ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα προστέθηκε και ένας αισθητήρας στους υπερσυμπιεστές ο οποίος μετρά την ταχύτητα των φτερωτών. Ο αισθητήρας συνέβαλε στην εκ του ασφαλούς αύξηση των περιστροφών τους κατά 5.000 το λεπτό. Προστέθηκε επίσης και ένα φίλτρο συγκράτησης σωματιδίων βενζίνης που επιτρέπει στην Portofino M να εναρμονίζει τους εκπεμπόμενους ρύπους της με τις προδιαγραφές Euro-6D. Αλλαγές έχουμε και στη σχεδίαση ολόκληρου του συστήματος εξαγωγής με τα δύο πίσω σιλανσιέ να έχουν εξαλειφθεί από την “εξίσωση” και τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες να έχουν νέο οβάλ σχήμα. και οι δύο αλλαγές βελτιώνουν περαιτέρω τον ήχο που παράγει το 8κύλινδρο μοτέρ.

Ολοκαίνουριο είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων που βλέπουμε στη Ferrari Portofino M, το οποίο ήρθε για να πάρει τη θέση του υπάρχοντος 7τάχυτου. Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα Variable Boost Management της Ferrari που μεταβάλλει την πίεση των turbos και την καμπύλη της ροπής ανάλογα με την επιλεγμένη ταχύτητα, η ιταλική εταιρία αναφέρει πως το μοτέρ της έχει μηδενικό turbo lag. Οι μέγιστη ροπή για κάθε επιλεγμένη σχέση κλιμακώνεται σταδιακά, ενώ με την επιλογή της 7ης και 8ης ταχύτητας η ροπή φτάνει στα μέγιστα 760 Nm.

Οι τελευταίες σχέσεις στο νέο κιβώτιο έχουν μακρύτερη κλιμάκωση έναντι του προηγούμενο και η προσθήκη της 8ης ταχύτητας μειώνει σημαντικά την κατανάλωση τόσο σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου όσο και στην καθημερινή κίνηση στην πόλη. Παράλληλα και σε σχέση με εκείνο που αντικαθιστά, το νέο κιβώτιο με το αναθεωρημένο λογισμικό, φέρει νέους συμπλέκτες μικρότερους κατά 20% σε μέγεθος, οι οποίοι ωστόσο μπορούν να μεταφέρουν 35% περισσότερη ροπή.

Για τα 0-100 χλμ./ώρα η Protofino Μ χρειάζεται 3,45 δευτερόλεπτα με την διαδικασία για τα 0-200 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 9,8 δεύτερα και την τελική να ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.

Μικρές αλλαγές βλέπουμε και στα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης της δυναμικής συμπεριφοράς της Protofino M που είχαν σαν στόχο να βελτιώσουν την σύνδεση του οδηγού με το ιταλικό GT spider μέσω του τιμονιού αλλά και της απόκρισης του γκαζιού, ενώ το πεντάλ των φρένων έχει τώρα 10% μικρότερη διαδρομή.

Στα προγράμματα οδήγησης της Portofino M έχει προστεθεί και ένα πέμπτο το “Race” με τον γνωστό περιστροφικό διακόπτη “Manettino” των Ιταλών να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του σε GT spider. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τα Wet, Comfort, Sport,, Race, και ESC-Off.

Σχεδιαστικά η M ξεχωρίζει από την υπάρχουσα Portofino χάρη στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, στη νέα γρίλια αλλά και τον αναθεωρημένο πίσω προφυλακτήρα με τον ξεχωριστού πλέον διαχύτη που άλλαξε εν μέρει λογω και τον αλλαγών που έγιναν στο σύστημα εξαγωγής.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες με νέο αφρώδες διαφορετικής πυκνότητας για τα καθίσματα των πίσω επιβατών που απελευθερώνει έξτρα ζωτικό χώρο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θρυλική Ferrari 250 GTO είναι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Ας δούμε 12+1 πράγματα που την έφεραν στην κορυφή των τεσσάρων...
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Το μποτιλιάρισμα είναι το "τέρας" των πόλεων που τρώει ένα μεγάλο μέρος από τον πολύτιμο χρόνο μας. Μπορούμε να το μειώσουμε κάνοντας τα παρακάτω....
Μία Ferrari F40 που αποτελεί όνειρο, όχι για μεγάλους, αλλά για μικρούς λάτρεις της αυτοκίνησης! Τελική ταχύτητα... 55 χλμ./ώρα!...
O ηλεκτρικός "βασιλιάς" του Nurburgring, το Xiaomi SU7 Ultra εντοπίστηκε στα κεντρικά της Ferrari στο Μαρανέλο! Τι συμβαίνει;...
Πώς συνδέονται οι ευρωπαϊκές μοναρχίες, τα φέουδα και οι ιππότες με τις δεξιοτίμονες Ferrari; Πότε και γιατί έγιναν οι Ferrari αριστεροτίμονες;...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

XPENG στην Ελλάδα 2025

Νέα κινέζικη εταιρεία στην Ελλάδα – Τα SUVs που έρχονται πρώτα με έως 575 ίππους [+τιμές]

Audi Formula 1 2025

H Audi στη Formula 1: Έτσι θα λέγεται η ομάδα – Πότε θα παρουσιαστεί επίσημα

Ford E-Transit Custom βελτιώσεις 2025

Βελτιώσεις για το best seller βαν που δεν εκπέμπει ρύπους – Τι άλλαξε