Τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας για τον οδηγό αποτελούν πλέον κοινό τόπο για τον κόσμο των τεσσάρων τροχών αφού πλέον αρκετά από αυτά τα βλέπουμε και σε ιδιαίτερα προσιτά μοντέλα. Ο κόσμος των δύο τροχών ωστόσο είναι πολύ διαφορετικός με τις μοτοσυκλέτες να παρακολουθούν τις εξελίξεις στο τομέα της ασφάλειας από μια σχετική απόσταση χρονικά ειδικά για τα συστήματα που παίρνουν ενεργά έστω και σε ένα μικρό βαθμό τον έλεγχο του οχήματος. Αυτός είναι και ο λόγος που το μεγάλο νέο για τα δίτροχα αυτή τη στιγμή είναι η τοποθέτηση για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής δύο ραντάρ, ένα στο εμπρός και ένα στο πίσω μέρος, με τη μοτοσυκλέτα αυτή να είναι η ολοκαίνουρια Ducati Multistrada V4.
Με 4κύλινδρο πλέον κινητήρα η Multistrada μπαίνει αισίως στην 4η γενιά της και θα παρουσιαστεί επίσημα στις 4 Νοεμβρίου. Η Ducati ωστόσο μας δίνει προς το παρόν και τις πληροφορίες για τα δύο ραντάρ που θα φέρει το μοντέλο παραγωγής τα οποία έχουν πλέον τέτοιες διαστάσεις που κάνουν την τοποθέτηση τους εφικτή σε δίτροχα.
Το ραντάρ που έχει τοποθετηθεί στο εμπρός μέρος μπορεί και κάνει πλέον εφικτή τη χρήση ενεργού cruise control και σε μοτοσυκλέτα. Μετρά την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και βοηθά τη Multistrada να προσαρμόσει ανάλογα την ταχύτητα και την απόσταση της σε ταχύτητες από 30 έως και 160 χλμ./ώρα. Την απόσταση μάλιστα ο αναβάτης μπορεί να τη ρυθμίσει σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα.
Το πίσω ραντάρ λειτουργεί επί της ουσίας ως σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου με τη συσκευή να ανιχνεύει οχήματα που έρχονται από πίσω και δεν μπορεί να τα δει ο αναβάτης ούτε από τους καθρέπτες. Ειδοποιεί ανάλογα αυτόν που βρίσκεται στη σέλα με τη Ducati να μην γίνεται σαφής σε αυτό το σημείο για τη διαδικασία.
Περισσότερα για τη νέα Ducati Multistrada V4, την πρώτη 4κύλινδρη της σειράς, αλλά και τα υπόλοιπα συστήματα που θα φέρει θα τα γνωρίσουμε στις αρχές Νοεμβρίου.