Τονωτική “ένεση” 210 ίππων της Manhart στην Toyota Supra

Η γερμανική εταιρία βελτιώσεων Manhart έπιασε ξανά στα χέρια της τη νέα Toyota Supra και μας παρουσιάζει μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση της.
Manhart Supra GR 550 2020

Οι Γερμανοί έχουν μακρά παράδοση στη βελτίωση ειδικά γερμανικών μοντέλων και με την Toyota Supra να έχει κάτω από το καπό της μοτέρ της BMW δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.

Πριν από μερικούς μήνες μας παρουσίασαν τη Supra GR 450 ανεβάζοντας την ισχύ του τρίλιτρο εν σειρά εξακύλινδρου από τους 340 στους 450 ίππους (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Τώρα στη γκάμα των βελτιωμένων μοντέλων τους έρχεται να προστεθεί μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση η Manhart Supra GR 550.

Διαβάστε επίσης: Πενήντα χρόνια ιστορίας για το Toyota Celica

Όπως υπονοεί και το όνομα της, η Supra GR 550 ανεβάζει την απόδοση του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα της στους 550 ίππους από τους 340 της στάνταρ έκδοσης με τη ροπή να εκτοξεύεται παράλληλα από τα 500 στα 770 Nm. Κύριος “υπεύθυνος” γι αυτή τη δραματική αύξηση είναι ο νέος μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής TTE 685 με την τοποθέτηση του να πλαισιώνεται από βελτίωση στο σύστημα ψύξης του μοτέρ με κιτ της Wagner Tuning αλλά και νέο σύστημα εξαγωγής της FI Exhaust, στο οποίο περιλαμβάνεται και νέος καταλύτης.

Αναθεωρημένη είναι και η χαρτογράφηση του ψεκασμού με τους με τους Γερμανούς να έχουν προσθέσει και ένα δεύτερο “εγκέφαλο” που λειτουργεί μεταξύ της εργοστασιακής ECU κα των αισθητήρων του κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Η Toyota Supra στα χέρια της AC Schnitzer, για 1η φορά!

Οι ζάντες Concave One της Manhert των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/30 και 295/25 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, το εμπρός σπλίτερ που προέρχεται από την AC Schnitzer αλλά και η χαμηλότερη ανάρτηση, με αμορτισέρ της KW και ελατήρια της H&R, φροντίζουν για τη βελτίωση της συμπεριφοράς.

Η εμφάνιση έχει γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στο αυτοκόλλητο wrap από βινύλιο σε χρυσό ματ που τυλίγει όλο σχεδόν το αμάξωμα και συνοδεύεται και από γραφικά σε μαύρο χρώμα.

Οι Γερμανοί δεν κάνουν αναφορά στη βελτίωση των επιδόσεων, ούτε στο συνολικό κόστος της βελτίωσης, δύο πράγματα που “δεσμεύονται” για εκείνους που θα δηλώσουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τη βελτίωση της Manhart.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το μποτιλιάρισμα είναι το "τέρας" των πόλεων που τρώει ένα μεγάλο μέρος από τον πολύτιμο χρόνο μας. Μπορούμε να το μειώσουμε κάνοντας τα παρακάτω....
Όλα έχουν μια αρχή και εκείνη για το Nissan GT-R έγινε πριν από 51 χρόνια με τον "παππού" του σύγχρονου coupe επιδόσεων των Ιαπώνων, το...
Με την παραγωγή της 5ης γενιάς Supra να φτάνει προς το τέλος η Toyota αποκάλυψε την A90 Final Edition, την ισχυρότερη στην ιστορία του μοντέλου...
Η Toyota προχώρησε στην αναβάθμιση της GR Supra Lightweight Evo με στόχο να βελτιώσει τη συμπεριφορά της, με μικρές αλλαγές σε όλους τους σημαντικούς τομείς....
Η Porsche 911 Turbo "993" σηματοδότησε το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για το εμβληματικό μοντέλο των Γερμανών και την την αρχή μιας άλλης....
Δεν το είδαμε ποτέ στην Ευρώπη, αλλά είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο στην ιστορία της φίρμας. Γνωρίστε το «σκληρό» Skoda Trekka, τον πρόγονο των SUV......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα