Volkswagen e-Golf: Τέλος παραγωγής, έρχεται το ID.3

Το τέλος της παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού e-Golf ανακοίνωσε η Volkswagen με τις γραμμές παραγωγής στη Δρέσδη να ετοιμάζονται για το ID.3.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Volkswagen e-Golf τέλος παραγωγής 2020

Το αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen e-Golf αποτελεί πλέον μέρος της ιστορίας της γερμανικής εταιρίας έπειτα και από την παύση της παραγωγής του στο “Transparent Factory” (Διάφανο Εργοστάσιο) της VW στη Δρέσδη της Γερμανίας. Η παραγωγή του e-Golf ξεκίνησε στο συγκεκριμένο εργοστάσιο τον Μάρτιο του 2017 και έφτασε συνολικά τις 50.410 μονάδες.

Διαβάστε επίσης: Με 320 ίππους το νέο Volkswagen Tiguan R, το ισχυρότερο όλων

“Το τέλος του e-Golf είναι παράλληλα η αρχή για τις τελικές προετοιμασίες για το ID.3. Μόλις σε μερικές εβδομάδες θα ανοίξουμε το επόμενο κεφάλαιο για το “Διάφανο Εργοστάσιο”. Μετά το Zwickau, είμαστε η δεύτερη τοποθεσία στην Ευρώπη που θα κατασκευάζει οχήματα βασισμένα στο νέο “ευέλικτο” σύστημα κίνησης e-drive…”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του γερμανικού εργοστασίου Danny Auerswald.


Το e-Golf έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 2014 αρχικά στο εργοστάσιο των Γερμανών στο Wolfsburg με το Διάφανο Εργοστάσιο να ξεκινά τρία χρόνια μετά ώστε να συνεισφέρει στην κάλυψη της ζήτησης. Συνολικά η παραγωγή του ηλεκτρικού μικρομεσαίου hatchback έφτασε στις 145.561 μονάδες.

Διαβάστε επίσης: Το νέο VW Golf R είναι το ισχυρότερο ever (+video)

Σειρά τώρα για το Transparent Factory έχει το νέο ID.3 το οποίο θα είναι παράλληλα και το πρώτο μοντέλο του ομίλου που θα παράγεται εκεί και θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]