Toyota C+pod: Ντεμπούτο του λιλιπούτειου ηλεκτρικού, στην Ιαπωνία

Με μήκος κάτω από 2,5 και αυτονομία 150 χλμ., η Toyota αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του λιλιπούτειου και αμιγώς ηλεκτρικού C+pod.
2021 Toyota C+pod

Όλο και περισσότερα “όπλα” προσθέτουν στη φαρέτρα της αστικής μικροκινητικότητας οι κατασκευαστές. Στην Ευρώπη, η αρχή έγινε με τη Citroen και το Ami και τώρα έρχεται η Toyota που αποκάλυψε στην Ιαπωνία την έκδοση παραγωγής του C+pod. Κινούμενο αυστηρά στο αστικό περιβάλλον το νέο τρίθυρο microcar των Ιαπώνων έρχεται να δώσει τις δικές του λύσεις στο αστικό περιβάλλον ως μια προσιτή λύση μηδενικών ρύπων.

Αν και δεν υπάρχει προς το παρόν επίσημη ανακοίνωση, δεν αποκλείεται να δούμε το Toyota C+pod και επί ευρωπαϊκού εδάφους καθώς το ιαπωνικό μοντέλο φαίνεται να πληροί -ή τουλάχιστον να μπορεί να το κάνει με ελάχιστες μετατροπές- τις προϋποθέσεις για να οδηγείται χωρίς δίπλωμα αυτοκινήτου, εξυπηρετώντας έτσι μια ολοκαίνουρια νέα μερίδα του κοινού, με δίπλωμα ΑΜ για δίκυκλα, στην οποία στοχεύει και το Citroen Ami.

Διαβάστε επίσης – Citroen Ami: Το ηλεκτρικό της νέας γενιάς που δεν χρειάζεται δίπλωμα!

Το Toyota C+pod έχει μήκος μόλις 2.490 χλστ., πλάτος 1.290 χλστ. και ύψος 1.550 χλστ. Έχει ελάχιστο κύκλο στροφής 3,9 μέτρα και χάρη στη χρήση πλαστικού για αρκετά από τα τμήματα του αμαξώματος του, το βάρος περιορίζεται στα 670-690 κιλά, ανάλογα με την έκδοση.

Ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας του C+pod βρίσκεται πίσω και δίνει κίνηση στο πίσω άξονα. H σταθερή ισχύς του φτάνει στους μόλις 3,5 ίππους (12,5 ίπποι η μέγιστη) και η ροπή στα 56 Nm. Τα νούμερα αυτά είναι αρκετά για να ωθήσουν το λιλιπούτειο hatchback έως την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 60 χλμ./ώρα.

Παράλληλα και λόγω της μπαταρίας των 9.06 kWh που βρίσκεται χαμηλά στο πάτωμα, κάτω από τα καθίσματα, η αυτονομία του φτάνει στα 150 χλμ. κατά το πρότυπο WLTC -Class 1-, στο οποίο δεν περιλαμβάνονται μετρήσεις στον αυτοκινητόδρομο. Σε οικιακή πρίζα στην Ιαπωνία (200V/16A) το C+pod χρειάζεται πέντε ώρες για να φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες του από άδειες.

Διαβάστε επίσης – Απασφάλισε το αφεντικό της Toyota: “Όσο περισσότερα ηλεκτρικά φτιάχνουμε χειροτερεύουν τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα.”

Στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου ιαπωνικού microcar πόλης περιλαμβάνονται και τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας, όπως το σύστημα ανίχνευσης πεζών και δικυκλιστών, αλλά και σύστημα που αξιοποιεί τους αισθητήρες παρκαρίσματος για να μειώσει τον κίνδυνο επαφής με στατικά αντικείμενα, όπως είναι ένας τοίχος. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα τροφοδοσίας εξωτερικών ηλεκτρικών συσκευών έως 1.500 Watts, για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τροφοδοτούν συσκευές στην περίπτωση διακοπής ρεύματος στο σπίτι τους.

Το νέο Toyota C+pod θα είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία με τιμή εκκίνησης τα 13.043 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Αυτό είναι το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” για την Ελλάδα – Ξεκινά από 16.990 ευρώ

υβριδικά Opel

Ένα στα δύο νέα μοντέλα είναι υβριδικό – Ποια εταιρεία δίνει όφελος έως 4.000 ευρώ

ακριβότερα διόδια

Τα ακριβότερα διόδια στην Ελλάδα για το 2026 – Από τα 3,80 αυξάνονται στα 4,70 ευρώ