Βλέπεις αυτό το χρώμα, βλέπεις και το σήμα της Land Rover και στο μυαλό, των σημερινών 40ρηδων τουλάχιστον, ξυπνούν αυτόματα οι μνήμες από τον θρυλικό διαγωνισμό Camel Trophy. Αυτό το “αναγεννημένο” Land Rover Defender Works V8 Trophy ωστόσο, με τις έξτρα “σκληροτράχηλες” προδιαγραφές, ουδεμία σχέση έχει με το Camel Trophy.
Το ποθητό Defender που βλέπετε στις οθόνες σας αποτελεί την τελευταία “εργοστασιακή” δημιουργία του τμήματος Land Rover Classic της βρετανικής εταιρίας η οποία θα ανακατασκευάσει συνολικά 25 Defender Works V8 Trophy τόσο στην κοντή έκδοση 90 όσο και στη μακρύτερη 110 ως φόρο τιμής στο πνεύμα εξερεύνησης του θρυλικού σκληροτράχηλου μοντέλου της.
Διαβάστε επίσης: Τα κλασικά Range Rover επιστρέφουν ως αμιγώς ηλεκτρικά!
Η ανακατασκευή των 25 Defender, βασίζεται σε μοντέλα 2012-2016, τα τελευταία δηλαδή που είδαν το φως της παραγωγής και φέρουν όλες τις μετατροπές ουσίας των προδιαγραφών “Defender Works V8”. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό τους τοποθετείται ένας ολοκαίνουριος ατμοσφαιρικός V8 χωρητικότητας πέντε λίτρων, ο οποίος αποδίδει 405 ίππους και 515 Nm ροπής και συνεργάζεται με σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Στις μετατροπές περιλαμβάνονται επίσης ολοκληρωμένες αλλαγές στην ανάρτηση, τα φρένα αλλά και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ αποκλειστικό χρώμα για αυτή τη νέα έκδοση είναι το κίτρινο “Eastnor Yellow”, και για τις ζάντες των 16 ιντσών.
Στις αλλαγές έρχονται να προστεθούν μεταξύ άλλων οι LED προβολείς, η εμπρός γρίλια “Heritage”, τα ειδικά σήματα της έκδοσης αλλά και τα εξατομικευμένα γραφικά με τα ονόματα των συμμετεχόντων. Ναι, η νέα έκδοση του θρυλικού Defender θα πραγματοποιήσει και τον δικό της σκληροτράχηλο αγώνα στη Μ. Βρετανία για να δείξει στους τυχερούς ιδιοκτήτες του τις πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες του! Θα λάβουν μάλιστα και την απαραίτητη εκπαίδευση πριν ξεκινήσουν τον αγώνα ώστε να είναι και πνευματικά εξοπλισμένοι με τις κατάλληλες τεχνικές για ακραία εκτός δρόμου οδήγηση.
Διαβάστε επίσης: Νέο Land Rover Defender ως PHEV και ήπια υβριδικό
Στις μετατροπές περιλαμβάνονται επίσης εμπρός εργάτης, “σχάρα” οροφής βαρέως τύπου, προστασίες για τα μηχανικά μέρη, εξωτερικός μεταλλικός “κλωβός εκστρατείας”, LED προβολείς οροφής και ελαστικά με προδιαγραφές για λάσπη.
Στο εσωτερικό βλέπουμε νέες δερμάτινες επενδύσεις με καθίσματα της Recaro ειδικά για εκτός δρόμου οδήγηση -με υποστήριξη για την πλάτη αλλά flat έδρανο- αλλά και νέα πλάκα για το αναλογικό ρολόι στο ταμπλό. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα πολυμέσων της Land Rover Classic που επικοινωνεί και με σχετική εφαρμογή για smartphones.
Για τους άμεσα ενδιαφερόμενους να αναφέρω πως η βρετανική εταιρία δέχεται ήδη παραγγελίες για το Defender Works V8 Trophy με τιμή εκκίνησης για το “90” τα 222.054 ευρώ. Όσοι πιστοί…