Porsche-Rimac έρχονται πιο κοντά. Αύξηση μεριδίου από τους Γερμανούς

Νέα αύξηση του μεριδίου που κατέχει στην κροατική Rimac ανακοίνωσε η Porsche με τους δύο κατασκευαστές να συνεργάζονται πιο στενά στις ηλεκτρικές "εξελίξεις".

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Rimac-Porsche συνεργασία

Η κροατική Rimac έχει καταφέρει να τραβήξει πάνω της το ενδιαφέρον πολλών μεγάλων κατασκευαστών με τις τεχνολογίες που εξελίσσει πάνω στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φυσικά με το ηλεκτρικό της hypercar, το C_Two των τεσσάρων ηλεκτρικών κινητήρων με τους 1.914 ίππους, τα 2.300 Nm ροπής και τα 412 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.

Δείτε επίσης – Video: Crash Test στο ηλεκτρικό Rimac C_Two των 1.914 ίππων 

Από “το πουθενά” οι Κροάτες φαίνεται πως κινούνται στην αιχμή των ηλεκτρικών εξελίξεων χάρη στο όραμα του ιδρυτή της εταιρίας Mate Rimac. Αυτό αποδεικνύεται και στην πράξη μέσω των συνεργασιών τους με μεγάλους κατασκευαστές όπως είναι η Porsche και η Hyundai (διαβάστε περισσότερα εδώ). Με τους Γερμανούς η κροατική εταιρία έχει ακόμη πιο στενούς δεσμούς, από το 2018, με την Porsche να κατέχει ήδη μερίδιο στην μικρή εταιρία. Τώρα αυξάνει αυτό το μερίδιο της από το 15% που βρισκόταν μέχρι πρότινος στο 24% επενδύοντας στη Rimac άλλα 70 εκατ. ευρώ.


“Η Rimac έχει “τοποθετηθεί” εξαιρετικά δημιουργώντας μοντέλα περιορισμένης παραγωγής αλλά και πρωτότυπες λύσεις.”, δήλωσε σχετικά με την νέα επένδυση της Porsche ο Lutz Meschke, μέλος τους δ.σ. της γερμανικής εταιρίας αλλά και μέλος του εκτελεστικού δ.σ. των Γερμανών Χρηματοοικονομικών και IT. ” Ο Mate Rimac και η ομάδα του είναι σημαντικοί συνεργάτες, ειδικά στην υποστήριξη που μας προσφέρουν στην εξέλιξη εξαρτημάτων (σ.σ. για ηλεκτρικά μοντέλα). Η Rimac βρίσκεται καθοδόν στο να γίνει προμηθευτής πρώτου μεγέθους για την Porsche και άλλους κατασκευαστές στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας. Η Porsche έχει ήδη κάνει τις πρώτες παραγγελίες της στη Rimac για την εξέλιξη ιδιαίτερα καινοτόμων εξαρτημάτων”, συμπλήρωσε ο Γερμανός προσθέτοντας ότι από αυτή τη συνεργασία θα επωφεληθούν στο μέλλον και οι δύο εταιρίες. Η Rimac κερδίζει αναφορικά με την μοναδική τεχνογνωσία που κατέχει η Porsche στην παραγωγή οχημάτων και η Γερμανοί από τις καινοτόμες ιδέες της κροατικής εταιρίας.

Διαβάστε επίσης – Porsche Taycan Cross Turismo: Επίσημη αποκάλυψη για την all-round Taycan

Η Rimac είναι μόνο μία από τις 20 νεοφυείς εταιρίες και επενδυτικά κεφάλαια στην οποία έχει επενδύσει η Porsche τα τελευταία χρόνια στο δρόμου του εξηλεκτρισμού της γκάμας των μοντέλων της και όχι μόνο.

Από τη μεριά του ο 33χρονος Mate Rimac που ίδρυσε την εταιρία στα μόλις 21 χρόνια του δήλωσε: ” Η Porsche είναι μεγάλος υποστηρικτής της εταιρίας μας από το 2018 και είναι πάντα ένα προνόμιο ένας από τους πιο εμβληματικούς κατασκευαστές παγκοσμίως να είναι κομμάτι της Rimac. Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε πάνω στην εξέλιξη νέων και συναρπαστικών “εξηλεκτρισμένων” προϊόντων. Με πολλούς κατασκευαστές από όλο τον κόσμο να είναι πελάτες της Rimac, είναι σημαντικό, τόσο για τη Rimac όσο και για την Porsche να παραμείνουμε μια εντελώς ανεξάρτητη εταιρία. Η συνεργασία μας με την Porsche μας βοηθά να εξελιχθούμε και να μεγαλώσουμε, κάτι που είναι ωφέλιμο για όλους τους πελάτες μας”. Η Porsche φαίνεται να πιστεύει επίσης πως αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Rimac. Γι’ αυτό άλλωστε και μέχρι στιγμής δεν επεμβαίνει καθόλου στις αποφάσεις της σε διοικητικό επίπεδο, ούτε έχει εκφράσει τέτοια επιθυμία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]