Ισχυρότερο και πιο “καθαρό” είναι πλέον το Mazda CX-30 που αναβαθμίζεται και φέρει κάτω από το καπό του το βελτιωμένο ήπια υβριδικό σύνολο e-Skyactiv-X με το δίλιτρο μοτέρ. Το Mazda CX-30 είναι το δεύτερο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας που χρησιμοποιεί πλέον τον αναβαθμισμένο βενζινοκινητήρα.
Διαβάστε επίσης – Mazda MX-5 Coupe: Το αυτοκίνητο που δεν έγινε ποτέ… (+video)
Η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X ανεβαίνει τώρα κατά 6 επιπλέον ίππους, ενώ αυξημένη κατά 16 Nm παρουσιάζεται και η ροπή. Η ισχύς του φτάνει στους 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Οι Ιάπωνες ανακοινώνουν και βελτίωση της κατανάλωσης, η οποία, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP παρουσιάζεται μειωμένη κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ. με μείωση και στις εκπομπές CO2 κατά 8 γρ/χλμ.
Για να φτάσει στα παραπάνω νούμερα η Mazda βελτιστοποίησε την καύση, μείωσε τη συμπίεση από το 16,3:1 στο 15:1 που παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα, άλλαξε τα πιστόνια με άλλα νέας σχεδίασης, ενώ αναβάθμισε και το λογισμικό διαχείρισης του ήπια υβριδικού συστήματος.
Διαβάστε επίσης: H Mazda κρατά τα RX-7 ζωντανά!
Η τιμή εκκίνησης για τη βασική έκδοση του Mazda CX-30 με τον δίλιτρο κινητήρα e-Skyactiv G των 122 ίππων στην ελληνική αγορά ορίζεται στις 24.796 ευρώ, προσφέροντας ένα πλουσιότατο επίπεδο εξοπλισμού. Με το δίλιτρο σύνολο e-Skyactiv X των 186 ίππων οι τιμές του ιαπωνικού SUV στην έκδοση GT ξεκινούν από τα 28.159 ευρώ.