Τα C 400 X και C 400 GT έκανα την εμφάνιση τους μόλις το 2018, ωστόσο η BMW μας ανακοινώνει κιόλας την πρώτη τους ανανέωση με στόχο να τα κρατήσει άκρως ανταγωνιστικά σε μια ομολογουμένως “δύσκολη” κατηγορία.
Διαβάστε επίσης: Μοτοσυκλέτα με δίπλωμα αυτοκινήτου υπό συγκεκριμένες συνθήκες
Από τις πιο σημαντικές αλλαγές στα δύο ανανεωμένα μοντέλα που μοιράζονται κοινή πλατφόρμα είναι το ride-by-wire σύστημα που υιοθετείται στη θέση του συμβατικού για τον έλεγχο και τη διαχείριση του γκαζιού αλλά και του ηλεκτρονικού συστήματος του ψεκασμού. Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ., αν και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, διατηρεί την ισχύ και τη ροπή του στα προηγούμενα επίπεδα με 34 ίππους και 35 Nm στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τους Βαυαρούς το ride-by-wire σύστημα φέρνει μια ακόμη πιο ομαλή αλλά ταυτόχρονα πιο άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, ενώ συνοδεύεται και από αλλαγές στο CVT κιβώτιο για τον ίδιο σκοπό.
Διαβάστε επίσης: Ducati Smart Jacket. Γιλέκο με αερόσακο από τους Ιταλούς (+video)
Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το σύστημα δυναμικής ευστάθειας Automatic Stability Control (ASC), το οποίο πλέον μπορεί και αυτορυθμίζεται σε περίπτωση που τοποθετήσετε διαφορετικά ελαστικά σε σχέση με τα πρώτης τοποθέτησης, ενώ για το προηγούμενο σύστημα αυτό έπρεπε να γίνει χειροκίνητα.
Ανανέωση βλέπουμε και στο σύστημα πέδησης των δύο scooters με νέες δαγκάνες για τους διπλούς εμπρός δίσκους, που προσφέρουν παράλληλα και καλύτερη αίσθηση στη μανέτα, ενώ αναθεωρημένη είναι και η διαδρομή της μανέτας για το πίσω φρένο.
Βελτιώσεις έχουμε και στο κομμάτι της χρηστικότητας με το φως για το χώρο αποσκευών να έχει τοποθετηθεί σε νέο σημείο (από πάνω και όχι από τα πλάγια) που βελτιώνει τον φωτισμό, ενώ στο δεξί ντουλαπάκι της ποδιάς έχει τοποθετηθεί θύρα USB , με ην παροχή ρεύματος των 12V κάτω από τη σέλα να παραμένει. Η τεχνολογική και αισθητική αναβάθμιση ολοκληρώνεται και από τα νέα χρώματα και γραφικά με τα οποία θα είναι διαθέσιμα τα C 400 X και C 400 GT.