Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ σχετικά με τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην χώρα μας τον Μάρτιο. Μήνας ο οποίος κλείνει και το πρώτο τρίμηνο του 2021. Εκτός από τη μεγάλη άνοδο του 140% που σημείωσαν οι ταξινομήσεις (διαβάστε περισσότερα στο σχετικό άρθρο εδώ), είχαμε και ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο.
Αυτό έχει να κάνει με τις εκδόσεις καυσίμου/ενέργειας, που χρησιμοποιούν τα νέα αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην χώρα μας. Ας δούμε όμως τα νούμερα αναλυτικά.
Το συντριπτικό ποσοστό παραμένει και φέτος, για το πρώτο τρίμηνο των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων τουλάχιστον, αυτό των μοντέλων με μοτέρ βενζίνης με μερίδιο αγοράς 49,1% (μειωμένο κατά 9,2%). Ακολουθούν τα diesel με μερίδιο 21,6% (μειωμένο κατά 5,5%).
Απώλειες οι οποίες μεταφράζονται σε άνοδο των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων στην χώρα μας, τα οποία έχουν αυξήσει το μερίδιό τους σε σχέση με πέρυσι κατά 14,2% στο 27%. Πλέον, το μερίδιο των υβριδικών ανέρχεται στο 21,5% (από 12,1%) και αυτό των plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών στο 5,5% (από 0,7%).