Δοκιμή Fiat Tipo Cross 1.0T 100 PS

To Fiat Tipo πρόσθεσε το Cross στο όνομα του, ντύθηκε με πιο "περιπετειώδη" περιβολή και πλέον κοιτάζει με... άλλο μάτι τις εκτός ασφάλτου διαδρομές.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Fiat Tipo Cross δοκιμή Traction

Το Fiat Tipo διαθέτει μια πλήρη γκάμα που αποτελείται από hatcback, sedan και station wagon αμάξωμα και διαφορετικές επιλογές σε κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης προσφέροντας στους ενδιαφερόμενους προτάσεις που καλύπτουν κάθε μικρομεσαία ανάγκη, ενώ χαρακτηρίζονται παράλληλα και για την πολύ καλή σχέση τιμής/αξίας. Σε αυτές τις εκδόσεις η ιταλική εταιρία έρχεται να προσθέσει τώρα και την σαφώς πιο trendy Cross, που δεν μένει μόνο στις στιλιστικές διαφορές και αυξάνει στην πράξη το εύρος χρήσης του Tipo. Εμείς δοκιμάσαμε το Tipo Cross ως 5θυρο hatchback με το νέο υπετροφοδοτούμενο 1000άρι μοτέρ βενζίνης και σας αναφέρουμε.

Έτοιμο για τα… πιο “δύσκολα”
Όπως υπονοεί και το νέο συνθετικό του ονόματός του το Fiat Tipo Cross ενσωματώνει πλέον crossover στοιχεία στο αμάξωμα του που το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό, ενώ φροντίζουν και την άνετη κίνηση του σε πιο κακοτράχαλο έδαφος. Πιο σημαντικό ίσως στοιχείο είναι η αναβάθμιση που έχει γίνει στην ανάρτηση του, η οποία έχει αποκτήσει μεγαλύτερες διαδρομές και “τοποθετεί” το Tipo Cross ψηλότερα σε σχέση με το έδαφος, κατά 37 χλστ., έναντι του στάνταρ Tipo.

Τα στοιχεία που χαρίζουν στο Tipo Cross ένα πιο περιπετειώδες look εντοπίζονται, στις ράγες οροφής, στους άβαφους στο κάτω μέρος τους προφυλακτήρες με τις ασημί προστασίες, με τα άβαφα πλαστικά να “τυλίγουν” περιμετρικά το αμάξωμα, στους θόλους των τροχών και τις ποδιές που φέρουν επίσης ασημί προστασίες.


Η σχεδίαση των νέων προφυλακτήρων κινείται στο πνεύμα της πρόσφατης ανανέωσης του μικρομεσαίου Fiat που το είδε παράλληλα να αποκτά νέα φωτιστικά σώματα -το σχήμα τους παραμένει το ίδιο, οι αλλαγές είναι “εσωτερικές”- αλλά και ανασχεδιασμένη γρίλια, δύο στοιχεία που έρχονται να τονίσουν περαιτέρω τις καθαρές σύγχρονες γραμμές τις σχεδίασης του Tipo και να το κάνουν πιο ελκυστικό στο μάτι.

Σύγχρονο και ευρύχωρο
Περνώντας στο εσωτερικό του Tipo Cross γίνεται αντιληπτή η πολύ σωστή εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων με το μικρομεσαίο μοντέλο της Fiat να δείχνει άμεσα την ευρυχωρία του χάρη και στα 4.368 χλστ. του μήκους, τα 1.802 χλστ. του πλάτους και τα 1.556 χλστ. του ύψους του. Η ευρυχωρία λόγω και του μεταξονίου των 2.638 χλστ. είναι χαρακτηριστική και στο πίσω κάθισμα που φιλοξενεί με άνεση δύο ενήλικες με άνω του μέσου όρου διάπλαση, ή τρεις φυσιολογικούς με ελάχιστες παραχωρήσεις. Όλα αυτά με τον χώρο αποσκευών να βρίσκεται στα πολύ καλά 440 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους.

Άνετα κάθονται επίσης τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός με τον πρώτο να έχει στη διάθεση του μια θέση οδήγησης με μεγάλο εύρος ρύθμισης, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους ψηλότερους, ειδικά αναφορικά με την ρύθμιση του του τιμονιού. Τα εμπρός καθίσματα είναι προσανατολισμένα στην άνεση αφήνοντας σε δεύτερο πλάνο τη στήριξη του σώματος και αυτό θα φανεί μόνο σε ανεβασμένο ρυθμό.

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή με το πάνω μέρος του ταμπλό να έχει επένδυση από μαλακό υλικό, με τη γενικότερη συναρμογή και συναρμολόγηση να μην αφήνει περιθώρια για τριγμούς. Η αισθητική είναι σύγχρονη με τις “περιττές” πολυτέλειες να απουσιάζουν αφού οι Ιταλοί είχαν ως στόχο να κρατήσουν το κόστος χαμηλά. Η εργονομία βρίσκεται επίσης σε πάρα πολύ καλά επίπεδα με τα περιορισμένα σε αριθμό κουμπιά να βρίσκονται σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις που απομνημονεύονται γρήγορα.

Από την καμπίνα του Tipo Cross δεν λείπουν τα στοιχεία χρηστικότητας και συνδεσιμότητας που περιμένει κανείς από ένα σύγχρονο μικρομεσαίο. Αυτό ισχύει φυσικά και για το εύχρηστο multimedia σύστημα με την TFT οθόνη αφής των επτά ιντσών, με τη Fiat να δίνει δυνατότητα αναβάθμισης και με το νέο multimedia σύστημα πολυμέσων Uconnect 5 που φέρει οθόνη 10,25 ιντσών. Διαγώνιο στις επτά ίντσες έχει και ο πίνακας πληροφοριών του οδηγού.

Νέο μοτέρ με “τρικύλινδρο” μπρίο
Ο νέος 3κύλινδρος 100άρης κινητήρας βενζίνης είναι μία από τις τρεις διαθέσιμες επιλογές για το Tipo Cross με τα άλλα δύο μηχανικά σύνολα να είναι diesel με χωρητικότητα 1,3 και 1,6 λίτρα και ισχύ 95 και 130 ίππων αντίστοιχα.

Το μοτέρ βενζίνης αποδίδει 100 ίππους και 190 Nm ροπής στις 5.000 και 1.500 σ.α.λ. αντίστοιχα με τη Fiat να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα και τελική που φτάνει στα 183 χλμ./ώρα. Κατά το πρότυπο WLTP η μικτή κατανάλωση είναι 5,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 130 γρ./χλμ., μια τιμή που προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο.

Στην πράξη το ήσυχο μοτέρ κάνει ελαφρώς αισθητή την παρουσία του στο ρελαντί, όπως και τα περισσότερα 3κύλινδρα σύνολα βενζίνης, με τους χαρακτηριστικούς παλμούς που παράγει, οι οποίοι παύουν να σε απασχολούν ακόμη και στο ελάχιστο πάτημα του γκαζιού. Πάνω από το ρελαντί το μοτέρ δείχνει αμέσως το πολύ καλό του πρόσωπο. Η ροπή γίνεται ιδιαίτερα αισθητή από πολύ χαμηλά και βασιζόμενο σε αυτή το βενζινοκίνητο Tipo Cross θα κινηθεί άνετα και σβέλτα με φυσιολογικές ταχύτητες. Το μηχανικό κιβώτιο με τις μέτριες διαδρομές και το σαφές κούμπωμα φέρνει ενστάσεις στις πολύ γρήγορες αλλαγές. Η σχετικά σφιχτή του κλιμάκωση, σε συνδυασμό με την κοντή πρώτη, βοηθά τον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του συνόλου που δεν μπορούν να δυσκολέψουν το πλαίσιο του Tipo Cross. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση έφτασε στα 7,5 λίτρα/100 χλμ.

Στο δρόμο το Fiat Tipo Cross δεν διαφέρει αισθητά στον τρόπο που συμπεριφέρεται σε σχέση με ένα κανονικό μικρομεσαίο hatchback παρά τις μεγαλύτερες διαδρομές της ψηλότερης ανάρτησης του. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια της τελευταίας συνεργάζονται αρμονικά για τα δεδομένα της κατηγορίας και προσφέρουν άνεση χωρίς να ταλαιπωρούν οδηγό και επιβαίνοντες ακόμη και όταν ο δρόμος δεν είναι ιδανικός. Ακόμη και υπό τέτοιες συνθήκες το Tipo Cross αποπνέει σιγουριά στις στροφές με προοδευτικές αντιδράσεις και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που αντισταθμίζουν έως έναν βαθμό την μέτρια πληροφόρηση από το άμεσο τιμόνι. Καλή είναι και η απόδοση των φρένων παρά την ύπαρξη ταμπούρων στους πίσω τροχούς με την γραμμική αίσθηση του πεντάλ να βρίσκεται στα πλαίσια της κατηγορίας. Η ψηλότερη ανάρτηση δεν έχει επηρεάσει την σταθερότητα του μικρομεσαίου της Fiat στις υψηλές ταχύτητες εκεί όπου το μόνο που θα κάνει αισθητή την παρουσία του είναι το σχετικά αυξημένο επίπεδο θορύβο. Με ταχύτητες ωστόσο αυτοκινητόδρομο η καμπίνα είναι όσο ήσυχη χρειάζεται για να ταξιδέψετε άνετα και σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

Εκεί βέβαια που το Tipo Cross κάνει την μεγάλη διαφορά έναντι του στάνταρ μοντέλου είναι όταν κινείται εκτός ασφάλτου. Τα 37 χλστ. μπορεί να ακούγονται λίγα στη θεωρία αλλά στην πράξη αποδεικνύονται αρκετά. Σίγουρα δεν μεταμορφώνουν το Tipo σε αγρίμι παντός εδάφους, δεν θα μπορούσαν άλλωστε. Αρκούν όμως για να περάσετε ακόμη και από κακοτράχαλους χωματόδρομους με την ψυχική ηρεμία που επιβάλλεται.

Πρόταση με υψηλή σχέση τιμής/αξίας
Με πολύ καλούς “οικογενειακούς” χώρους, καλή ποιότητα κατασκευής, ώριμη συμπεριφορά και υψηλά επίπεδα εξοπλισμού στην έκδοση της δοκιμής, το Tipo Cross είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, ακόμη περισσότερο για τους ενδιαφερόμενους που κινούνται με πιο “σφιχτό” μπάτζετ. Έναντι του ακόμη πιο προσιτού και επίσης ανανεωμένου “στάνταρ” Tipo (τιμή εκκίνησης 14.990 ευρώ με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια), το Cross προσφέρει πιο δυναμική σχεδίαση αλλά και σαφώς μεγαλύτερη ελευθερία και άνεση κίνησης όταν τελειώνει η άσφαλτος.

Η τιμές για το νέο Fiat Tipo Cross ξεκινούν στη χώρα μας από τα 17.100 ευρώ (18.500 ευρώ χωρίς την τρέχουσα προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας) για τη βασική έκδοση City Cross με τον 1000άρη κινητήρα βενζίνης. Για την σαφώς πλουσιότερα εξοπλισμένη έκδοση Cross της δοκιμής που έχει ό,τι θα χρειαστεί κανείς στην καθημερινότητα του και όχι μόνο, η τιμή εκκίνησης είναι τα 18.950 ευρώ (19.990 χωρίς την προσφορά). Η εν λόγω τιμή αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό το “value for money” προφίλ του Tipo Cross, το οποίο ενισχύεται και από τα υπόλοιπα ποιοτικά χαρακτηριστικά που προτάσσει το μικρομεσαίο crossover της Fiat.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]