Δοκιμή Dacia Duster 1.0 TCe LPG 100 PS

Με το υγραέριο να βοηθά στην οικονομική μετακίνηση τo 1000άρι Duster LPG προσθέτει ένα ακόμη δυνατό χαρτί στον αδιαμφησβήτητο value for money χαρακτήρα του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Dacia Duster 1.0 TCe 100 PS traction

Στην έκδοση με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου το Dacia Duster είναι ένα ευρύχωρο και ικανό εκτός δρόμου μικρομεσαίο SUV με μοτέρ διπλού καυσίμου που, χωρίς να χάνει σε επίπεδα πρακτικότητας, βάζει στο μενού του δύο ακόμη πολύ σημαντικά στοιχεία για εκείνους που ψάχνουν το επόμενο SUV του έχοντας σφιχτό budget: την αυξημένη συνολική αυτονομία αλλά και το κέρδος στην τσέπη που προέρχεται από τη λειτουργία του θερμικού μοτέρ με υγραέριο.

Το Duster το καταφέρνει μάλιστα αυτό με μια τιμή που προκαλεί ευχάριστα ακόμη και στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Prestige της δοκιμής, η τιμή της οποίας δεν ξεπερνά τα 17.660 ευρώ! Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα.

Με δική του προσωπικότητα
Το Duster ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία των SUVs και αυτό το φέρνει αντιμέτωπο με έναν πραγματικά σκληρό ανταγωνισμό και στον τομέα της αισθητικής. Ακόμη και έτσι όμως η πρόταση της Dacia έχει τη δική της ξεχωριστή “προσωπικότητα” και καταφέρνει να ξεχωρίζει με τους Ρουμάνους να του έχουν προσδώσει ένα μοντέρνο σχήμα που δεν μπορείς να το μπερδέψεις με άλλο μοντέλο στο δρόμο.


Με μήκος 4.341 χλστ., πλάτος 1.804 και ύψος 1.693 το Duster προμηνύει με τις διαστάσεις τους για ένα ευρύχωρο εσωτερικό, κάτι που επαληθεύεται και στην πράξη. Η καμπίνα του θα δεχτεί ακόμη και πέντε επιβαίνοντες με τους τρεις στο πίσω κάθισμα να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα ακόμη και αν είναι όλοι ενήλικες. Χώρος για τα γόνατα υπάρχει όπως και για τα κεφάλια με το Duster να εξυπηρετεί και τις μεταφορικές τους ανάγκες έχοντας έναν κανονικό σε σχήμα πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 445 λίτρα.

Αναμενόμενα στο εσωτερικό του Duster το βάρος έχει δοθεί στη συγκράτηση του κόστους χαμηλά αν και αυτό δεν έχει οδηγήσει σε θυσίες που θα μείωναν τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας. Ο διάκοσμος είναι λιτός αλλά προσεγμένος, όπως και η εργονομία που βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Τα πλαστικά είναι αναμενόμενα σκληρά στην επαφή μαζί τους αλλά την ίσια στιγμή δείχνουν ότι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο πέρασμα του χρόνου, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η συναρμογή. Το Duster σου δίνει από την πρώτη στιγμή την εντύπωση ότι έχει φτιαχτεί και για τα δύσκολα και αυτό επιβεβαιώνεται και ως ένα βαθμό και στην πράξη αφού οι τριγμοί απουσιάζουν.

Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν πίνακα που συνδυάζει τις αναλογικές με τις ψηφιακές ενδείξεις και παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στα μάτια του. Αριστερά του τιμονιού “φιλοξενείται” και ο πίνακας ελέγχου του συστήματος υγραερίου, που ενημερώνει για την ποσότητα που υπάρχει ακόμη στη δεξαμενή, ενώ δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αλλάξει τροφοδοσία μεταξύ υγραερίου και βενζίνης. Τα γαλλικής φιλοσοφίας χειριστήρια στην κολόνα του τιμονιού προέρχονται από το Group Renault, βρίσκονται στις σωστές θέσεις και κάνουν την εμφάνιση τους και στην κεντρική κονσόλα με πιο χαρακτηριστικά από αυτά τα κομψά περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης που προσφέρει ικανοποιητικό εύρος ρυθμίσεων τόσο για το άνετο κάθισμα με την μέτρια πλευρική στήριξη όσο και για το τιμόνι και θα εξυπηρετήσει ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων. Στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Prestige της δοκιμής βλέπουμε και οθόνη αφής επτά ιντσών για το σύστημα πολυμέσων αλλά και τέσσερις (!) συνολικά κάμερες που προσφέρουν δυνατότητα θέασης μπροστά αλλά και στα πλαϊνά του Duster. Το τελευταίο είναι έως και… σωτήριο αν χώρος που παρκάρετε έχει περιορισμένο πλάτος ή κρύβει κινδύνους που δεν φαίνονται με το μάτι.

 

Πιο οικονομικά με υγραέριο
Στην έκδοση LPG το Duster αξιοποιεί τον 3κύλινδρο turbo 1000άρη TCe που έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να λειτουργεί σωστά και με υγραέριο. Έτσι στο ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων έρχεται να προστεθεί ένα ακόμη για το υγραέριο με χωρητικότητα 33,6 λίτρα. Τα δύο ρεζερβουάρ δίνουν συνδυαστικά αυτονομία… diesel στο μικρομεσαίο SUV των Ρουμάνων, που μπορεί θεωρητικά να φτάσει από την Αθήνα έως τον… Έβρο χωρίς στάση. Το μοτέρ αποδίδει σε αυτή την έκδοση 100 ίππους στις 4.600-5.000 σ.α.λ. αλλά ακόμη πιο σημαντικά 170 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. και συνεργάζεται πλέον με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Αν και ως αίσθηση ο οδηγός λαμβάνει το αντίθετο η Dacia ανακοινώνει καλύτερες επιδόσεις με καύσιμο το υγραέριο αντί για βενζίνη. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 13,8 δευτερόλεπτα (15,1 με βενζίνη) και η τελική στα 168 χλμ./ώρα (166 χλμ./ώρα).

Στο δρόμο το μικρό υπετροφοδοτούμενο μοτέρ προσφέρει οικονομία και καλές ρεπρίζ χωρίς να βάζει φυσικά φωτιά με τις επιδόσεις του. Το εξάρι κιβώτιο έχει σφιχτή κλιμάκωση και εκμεταλλεύεται εξαιρετικά τα 170 Nm ροπής, ενώ το μοτέρ είναι σε γενικές γραμμές ύσηχο και πολιτισμένο ακόμη και με το δεξί πόδι στο πάτωμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση έφτασε στα 7,1 λίτρα/100 χλμ. με καύσιμο την βενζίνη και τα 9,3 λίτρα/100 χλμ. με υγραέριο.

Άνετο και ικανό
Φιλικό, άνετο και έτοιμο και για εκτός δρόμου περιπέτειες παρουσιάζεται το Duster στην πράξη. Το τελευταίο μόνο τυχαίο δεν είναι αφού η Dacia το έχει προικίσει με μεγάλες διαδρομές για τις αναρτήσεις του, 210 ολόκληρα χλστ. απόσταση από το έδαφος αλλά και γωνίες προσέγγισης, ράμπας και φυγής στις 30, 21 και 34 μοίρες αντίστοιχα. Έτσι και παρά την κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα το Duster θα καλύψει και με το παραπάνω τη διάθεση του μέσου οδηγού για περιπέτεια, ενώ με ένα σετ σωστά ελαστικά δείχνει ότι μπορεί να προσφέρει ευχάριστε εκπλήξεις. Στην άσφαλτο η άνεση έχει τον πρώτο λόγο με τον έλεγχο των τροχών από την ανάρτηση να προσφέρει επαρκή πρόσφυση για σβέλτες μετακινήσεις και προοδευτική συμπεριφορά σε αυξημένο ρυθμό κίνησης.

Το προσιτό Dacia Duster έχει αποδείξει την αξία του στον εμπορικό στίβο με αξιόλογη εμπορική πορεία εντός αλλά ακόμη περισσότερο εκτός συνόρων. Προσεγμένο εκεί που μετράει, και ικανό εντός και εκτός δρόμου αποτελεί μια πραγματικά ελκυστική πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία των SUVs με τιμή που βλέπουμε συνήθως σε μοντέλα της μικρότερης κατηγορίας. Στην έκδοση με το υγραέριο δίνει παράλληλα μία ακόμη λύση στο κομμάτι της οικονομίας, ενώ αυξάνει την αυτονομία του σε επίπεδα… GT. Να σημειωθεί, τέλος, πως η τιμή της βασικής έκδοσης Ambiance με μοτέρ βενζίνης ξεκινά από τα 15.680 ευρώ, ενώ με το μοτέρ πετρελαίου Blue dCi των 1,5 λίτρων και 115 ίππων η τιμή ξεκινά από τα 19.400 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]