ADAC: Τα ηλεκτρικά που πάνε πιο μακριά με 10′ και 20′ φόρτιση και η πραγματική κατανάλωσή τους

Ας δούμε ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάνε πιο μακριά μετά από 10 και 20 λεπτά φόρτισης, αλλά και ποια είναι η πραγματική τους μέση κατανάλωση.

Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας και πλέον απασχολεί αρκετό κόσμο και όποιος θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο σκέφτεται και αυτή την επιλογή. Το κύριο ερώτημα των περισσότερων (κρίνοντας από τα μηνύματα που λαμβάνουμε) είναι η φόρτιση και η αυτονομία (και αυτό θα είναι το κυρίαρχο ζήτημα μέχρι το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών να είναι επαρκές – δείτε εδώ το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα).

Πλέον, ο ADAC έρχεται να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα (ως έναν βαθμό) καθώς έκανε ένα ιδιαίτερο τεστ. Πήρε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φόρτισε για 10 λεπτά και για 20 λεπτά (με αφετηρία το 10% της μπαταρίας) και μέτρησε την πραγματική τους αυτονομία και μας παρουσιάζει το TOP 10.

Όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα πιο κάτω μετά από 10 λεπτά φόρτισης το Tesla Model 3 LR κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα (149 χλμ.) όμως την πρώτη θέση παίρνει η Mercedes EQS η οποία με ακόμη ένα 10λεπτο φόρτισης καταφέρνει να έχει συνολική αυτονομία 266 χλμ. έναντι 221 χλμ. του Tesla Model 3 LR. Εδώ όμως αξίζει να αναφέρουμε πως το Tesla μετά από 221 χλμ. έχει ακόμη 70% μπαταρίας, ενώ η Mercedes EQS μετά από 266 χλμ. έχει 62%. Δείτε πιο κάτω τα σχετικά αποτελέσματα στον πίνακα (με μπλε σκούρο η αυτονομία μετά από δέκα λεπτά φόρτισης και με μπλε ανοικτό η αυτονομία μετά από 20 λεπτά φόρτισης).

Στον δεύτερο πίνακα, βλέπουμε τη μέση κατανάλωση σε kWh/100 χλμ. κατά WLTP αλλά και αυτήν που μέτρησε ο ADAC σε πραγματικές συνθήκες. Όπως φαίνεται στον σχετικό πίνακα Το VW ID.3 έχει την χαμηλότερη κατανάλωση κατά WLTP 15,9 kWh/100 χλμ. με τον ADAC να μετρά σε πραγματικές συνθήκες 9% αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την ανακοινώσιμη. Κάτι που όμως δεν ήταν αρκετό να του αφαιρέσει την πρωτιά. Το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη απόκλιση σε κατανάλωση σε σχέση με την επίσημη ανακοινώσιμη τιμή ήταν η Mercedes EQS, με 29% αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, την στιγμή που η Porsche Taycan Turbo S είχε χαμηλότερη μέση κατανάλωση κατά 6% από τις μετρήσεις κατά WLTP. Στον πιο κάτω πίνακα με μπλε ανοικτό είναι η επίσημη μέση κατανάλωση κατά WLTP και με μπλε σκούρο η κατανάλωση που κατέγραψε ο ADAC).

Τέλος, ο ADAC μέτρησε και τις καμπύλες φόρτισης των ηλεκτρικών μοντέλων, οι οποίες φαίνονται στον κάτω πίνακα αναλυτικά για φόρτιση από 10% στο 80% και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Παρά τις έντονες προκλήσεις, η ζήτηση για τα μοντέλα του ομίλου παραμένει ισχυρή! Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών......
Σε αρκετά καινούρια αυτοκίνητα, θα παρατηρήσετε πορτοκαλί καλώδια κάτω από το καπό. Δείτε για ποιον λόγο έχουν αυτό το χρώμα......
Σε έξι σημαντικά ερωτήματα απαντά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με την επιδότηση "Κινούμαι Ηλεκτρικά"......
Μετά από τέσσερα χρόνια εντατικής δοκιμής και 160.000 χλμ., οι τεχνικοί του ADAC απέδωσαν τα εύσημα στο Volkswagen ID.3 και την συστοιχία μπαταριών του....
Ολοκληρώθηκε ο νέος κύκλος πληρωμών από το πρόγραμμα "Κινούμαι Ηλεκτρικά"! Δείτε τα ποσά που έλαβαν οι αγοραστές ηλεκτρικών......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής