Ford Fiesta ST Mountune: Στους 260 ίππους, σε τιμή ευκαιρίας!

Με την εμπειρία στις μετατροπές να ξεχειλίζει, η βρετανική Mountune παρουσιάζει βελτίωση για το Fiesta ST που δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο.
Ford Fiesta ST βελτίωση Mountune 2021

Σε άλλο επίπεδο φτάνει τις επιδόσεις του Fiesta ST η Mountune, έπειτα και από τη διάθεση του τελευταίου μέχρι στιγμής “πακέτου” βελτιώσεων που προτείνει για το “καυτό” hatchback της Ford. Όλα αυτά τη στιγμή που το αντίτιμο για το πραγματικό άλμα στις επιδόσεις έχει κρατηθεί σε απολύτως λογικά επίπεδα και οι μετατροπές είναι περιορισμένες.

Ειδικότερα, και κυρίως μέσω του επαναπρογραμματισμού της ECU, η Mountune ανεβάζει την ισχύ εν σειρά 3κύλινδρου Ecoboost των 1,5 λίτρων που έχει το Fiesta ST κάτω από το καπό του, από τους 200 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης, στους 260 μια βελτίωση της τάξης του 30%. Η ροπή φτάνει παράλληλα από τα 290 στα 365 Nm!

Διαβάστε επίσης: Toyota GR Yaris από την Tom’s Racing, ακόμη πιο λαχταριστό

Η βελτίωση επιτυγχάνεται με την αγορά του bluetooth module της βρετανικής εταιρίας με κόστος 654 ευρώ, το οποίο συνδέετε στην ECU του Fiesta και μετά, μέσω της σχετικής εφαρμογής της εταιρίας για smartphone, “κατεβάζετε” το νέο πρόγραμμα. Ο ιδιοκτήτης του Fiesta ST έχει επίσης στη διάθεση του πέντε ακόμη επιλογές προγραμματισμού που συνοδεύουν το πακέτο, μεταξύ των οποίων και μία κατά της κλοπής, ενώ μπορεί να επαναφέρει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις όποτε το επιθυμήσει.

Εκτός από τη θεαματική βελτίωση της καμπύλης της ροπής αλλά και εκείνης της ισχύος σε όλο το φάσμα λειτουργίας η Mountune υπόσχεται και βελτιωμένη ηχητική υπόκρουση μέσω ελέγχου στην πεταλούδα της εξάτμισης αλλά και διαφορετικό λογισμικό για τη launch control λειτουργία.

Μαζί με την αγορά οι Βρετανοί προτείνουν και την τοποθέτηση αναβαθμισμένου intercooler, το δικό τους κιτ εισαγωγής και αλλαγή μέρους της εξάτμισης με λογικό επιπλέον κόστος. Η βελτίωση λειτουργεί με 100άρα βενζίνη. Για τη χρήση απλής αμόλυβδης οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τον δεύτερο χάρτη από τους τρεις διαθέσιμους χάρτες, μαζί με τον εργοστασιακό, που ρίχνει την απόδοση στους 235 ίππους και τα 350 Nm.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Είναι το πιο δημοφιλές pick-up στην Ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια και τώρα διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα