Δοκιμή Ford Puma ST

Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του Ford Puma η οποία φυσικά φέρει αλλά και τιμά και με το παραπάνω τα διακριτικά ST.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Ford Puma ST ιδιαίτερο μοντέλο. Βλέπετε, πρόκειται για το πρώτο SUV επιδόσεων με την υπογραφή του τμήματος Ford Performance και όσοι ασχολείστε με την αυτοκίνηση ξέρετε τι σημαίνει αυτό. Και πως για να βάλει κάπου την υπογραφή του το Ford Performance πρέπει το αποτέλεσμα να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων! Ναι αλλά σε SUV; Ναι, φυσικά! Γιατί όχι; Εκεί η εξίσωση είναι πιο δύσκολη για τους μηχανικούς, λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος αλλά και του αυξημένου ύψους του αμαξώματος που συνοδεύουν ένα SUV αυτοκίνητο. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε την κορυφαία από πλευράς επιδόσεων έκδοση του Ford Puma!

Με αθλητικά γονίδια
Το Ford Puma, όπως άλλωστε και όλη η γκάμα της Ford επιτρέψτε μου να πω, είναι ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο. Ακροβατεί τέλεια ανάμεσα στην άνεση και την δυναμική οδική συμπεριφορά, χωρίς μάλιστα να νιώθεις ότι έχει κάνει συμβιβασμούς. Επομένως η πρώτη ύλη υπήρχε. Αυτό βέβαια δεν μειώνει τον συντελεστή δυσκολίας του εγχειρήματος του τμήματος Ford Performance για τον οποίο μιλήσαμε και πιο πάνω. Οι μηχανικοί του Ford Performance λοιπόν ξεκίνησαν από τα… χαμηλά, μειώνοντας την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος στα 152 χλστ. όπερ σημαίνει με τη μία και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Φυσικά αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή, καθώς η Ford Performance έχει βελτιώσει κατά 50% τη στρεπτική ακαμψία του πίσω άξονα σε σχέση με αυτή του βασικού Puma, ενώ έχει τοποθετήσει νέες αντιστρεπτικές, με διάμετρο 28 χλστ. πίσω και 24 χλστ. μπροστά. Τις συνέπειες των επιλογών αυτών τις νιώθεις από τα πρώτα μέτρα (ούτε καν χιλιόμετρα). Το αυτοκίνητο σου δείχνει εξ αρχής πως είναι ρυθμισμένο με γνώμονα την σπορ οδήγηση. Η ανάρτηση διαβάζει τα πάντα, το σύνολο είναι σφικτό και το rebound γρήγορο. Από την άλλη έχεις και ταχύτατο τιμόνι αλλά και το γκάζι με την εξαιρετική απόκριση και έτσι από τα πρώτα λεπτά… τρίβεις τα χέρια σου! Σε… στριφτερές διαδρομές το Ford Puma ST είναι μαγικό! Άμεσο και γρήγορο, γεμίζει πληροφορία τον οδηγό του, την οποία αυτός αν ξέρει τι να την κάνει και πως να την μεταφράσει σε… οδήγηση, μπορεί να αυξήσει τον ρυθμό του και να ευχαριστηθεί το αυτοκίνητο. Το κράτημα έχει υψηλότατα όρια, το αυτοκίνητο παραμένει ουδέτερο ακόμη και υπό πίεση (κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης), ενώ τα φρένα έχουν εξαιρετική αίσθηση και είναι πανίσχυρα. Το αυτοκίνητο είναι απολαυστικό οδηγικά και σε αυτό φυσικά συμβάλει και το εξαιρετικό μοτέρ με το επίσης υπέροχο κιβώτιο ταχυτήτων. Φυσικά όλα αυτά είναι… παραμετροποιήσιμα μέσω των οδηγικών προγραμμάτων Eco, Normal, Sport και Track, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το αυτοκίνητο έχει και launch control! Φυσικά, στην πίστα όπου είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, το αυτοκίνητο ξεδίπλωσε μοναδικά όλες τις αρετές του και ήταν απολαυστικό! Ποτέ δεν περίμενα πως ένα SUV θα με έκανε να ευχαριστηθώ την οδήγηση τόσο πολύ. Ποτέ δεν περίμενα πως θα έμπαινα σε πίστα με SUV…

Ο κινητήρας μας έχει ήδη συστηθεί από το Fiesta ST! Πρόκειται για ένα 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1,5 λτ. Ecoboost (με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρου) που αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.αλ. και για την περίσταση 320 Nm ροπής από τις 2.500 έως και τις 3.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το εξαιρετικό σε αίσθηση, με “σφικτές” διαδρομές και σωστή κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το Ford Puma ST είναι ικανό για 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, σύμφωνα με την Ford η μέση τιμή της είναι στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ στην πράξη εμείς κινηθήκαμε με 8,0 λίτρα/100 χλμ. (αν πιεστεί το αυτοκίνητο και οδηγηθεί στα… κόκκινα, τότε υπολογίστε περίπου 10,0 λίτρα/100 χλμ.).


Είναι σπορ και το δείχνει
Ένα πραγματικό σπορ μοντέλο όμως δεν μπορεί να μείνει μόνο στην οδήγηση αλλά πρέπει να… φωνάζει την φιλοσοφία του. Και το Puma ST το κάνει και με το παραπάνω και χωρίς να ξεφεύγει από το σχεδιαστικό μονοπάτι των… ταπεινών εκδόσεών του. Έτσι έχουμε διακριτικά λογότυπα ST, εμπρός splitter με ανάγλυφο το “Ford Perfomance”, ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η γρίλια. Πίσω έχουμε αεροτομή οροφής, διαχύτη και διπλή απόληξη εξάτμισης για να υπογραμμίσουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Ίδια σχεδιαστική προσέγγιση έχει ακολουθηθεί και στο εσωτερικό. Η επιγραφή “Ford Performance” στο μαρσπιέ σε… καλωσορίζει και τα bucket της Recaro σε αγκαλιάζουν… στοργικά (έχεις ήδη καταλάβει τι θα ακολουθήσει…). Μετά έχουμε το σπορ τιμόνι και τα σήματα «ST» να σου υπενθυμίζουν που βρίσκεσαι! Φυσικά και εδώ υπάρχει ψηφιακή οθόνη αντί για πίνακας οργάνων, οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων SYNC3 με δυνατότητα φωνητικών εντολών και ασύρματης φόρτισης κινητού, ενώ οι χώροι παραμένουν ως έχουν για τους επιβάτες αλλά και τις αποσκευές.

Για το τέλος να πούμε πως το Ford Puma ST κοστίζει 35.616 ευρώ και ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος καθώς δεν του λείπει τίποτα σε άνεση και ασφάλεια (ενεργητική και παθητική).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]