Σε δοκιμές που πραγματοποιούνται σε πραγματικές συνθήκες προχωρά η βαυαρική εταιρεία προκειμένου να ολοκληρωθεί η εξέλιξη της BMW i Hydrogen NEXT που κινείται με κυψέλες καυσίμου. Τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα κινούνται για το επόμενο διάστημα σε ευρωπαϊκούς δρόμους προκειμένου να αξιολογηθεί ο τρόπος συνεργασίας των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Διαβάστε επίσης: Η πρώτη BMW παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου και ο ρόλος της Toyota (+video)
Οι κυψέλες καυσίμου είναι μία τεχνολογία που αναμένεται να ενσωματωθεί τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, όσο και σε Plug-In υβριδικά συστήματα στο μέλλον. Μάλιστα, προσφέρει τρία πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των «συμβατικών» ηλεκτρικών. Απευθύνεται σε πελάτες που δεν έχουν δική τους πρόσβαση σε υποδομή φόρτισης ή που διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις ή που θέλουν η πλήρωση να γίνεται ταχύτατα. Υπολογίζεται ότι στο BMW i Hydrogen NEXT η πλήρωση του ρεζερβουάρ υδρογόνου ολοκληρώνεται μέσα σε τρία ή τέσσερα λεπτά. «Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μία ελκυστική επιλογή για βιώσιμα συστήματα κίνησης – κυρίως σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων», σύμφωνα με τον Frank Weber, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τον τομέα Εξέλιξη.
Στη διάρκεια των δοκιμών του BMW i Hydrogen NEXT έγινε ρύθμιση του λογισμικού που ελέγχει όλα τα υπό μέρους συστήματα. Αναλυτικότερα, πρόκειται για το σύστημα κυψελών καυσίμου, τα ρεζερβουάρ υδρογόνου, τη μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας και η κεντρική μονάδα ελέγχου. Πλέον ελέγχεται σε πραγματικές συνθήκες, όπου σε χιλιάδες χιλιόμετρα ελέγχεται η απόδοση και η αξιοπιστία του συστήματος.
Όσον αφορά στις κυψέλες υδρογόνου, τα μεμονωμένα εξαρτήματα προέρχονται από την Toyota και συνολικά το σύστημα κίνησης είναι προϊόν του BMW Group. Στην περίπτωση του BMW i Hydrogen NEXT, η ισχύς του ηλεκτρικού συστήματος αγγίζει τους 374 ίππους, ενώ το υδρογόνο αποθηκεύεται υπό πίεση 700 bar σε δύο ρεζερβουάρ έξι κιλών που κατασκευάζονται από πλαστικό με ανθρακονήματα.