Μέσα σε λίγα χρόνια από την ίδρυση της η κροάτικη start-up Rimac εξελίχθηκε από μια “περίεργή” hi-tech εταιρία σε σοβαρό κατασκευαστή hypercar πρώτης τάξης. Κάτι κάνουν οι Κροάτες και αυτό το “κάτι” το κάνουν πολύ καλά. Δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά το έμπρακτο ενδιαφέρον που έχει δείξει η Porsche για την τεχνολογία της Rimac, το επίσης έμπρακτο ενδιαφέρον που έχει δείξει ο όμιλος της Hyundaι με αγορά μετοχών και φυσικά η νέα συμφωνία μεταξύ του VW Group και της Rimac για μεταφορά του ελέγχου της Bugatti στα χέρια των Κροατών, μέσω της Porsche.
Διαβάστε επίσης: Η νέα Bugatti Chiron Super Sport των 440 χλμ./ώρα (+video)
Η νέα κοινοπραξία θα έχει την έδρα της στο Zagreb της Κροατίας και αναμένεται να γίνει πραγματικότητα κάποια στιγμή εντός του τελευταίου τριμήνου του 2021 αφότου πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις από όλες τις αρμόδιες αρχές. Σε αυτή τη νέα κοινοπραξία Bugatti Rimac, η Rimac θα κατέχει το 55% με το υπόλοιπο 45% να περνά στον έλεγχο της Porsche. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα η Porsche αύξησε το δικό της μερίδιο στη Rimac στο 24% (από 15%), μια κίνηση για την οποία σας είχαμε ενημερώσει εδώ. Να σημειωθεί επίσης ότι εδώ δεν έχουμε συγχώνευση της Rimac με την Bugatti αλλά τη δημιουργία μιας νέας εταιρίας από τις Rimac και Porsche, με την Bugatti να αποτελεί μέρος της.
Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση ο όμιλος της Volkswagen αναμένεται μέσα στους επόμενες εβδομάδες να μεταφέρει όλες τις μετοχές της Bugatti στην Porsche ώστε να προχωρήσει η δημιουργία της κοινοπραξίας.
Η νέα κοινοπραξία Bugatti Rimac θα παράγει αρχικά δύο μοντέλα, τη Chiron και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό hypercar της Rimac, Nevera. Οι δραστηριότητες της ιστορικής γαλλικής εταιρίας, μεταξύ των οποίων και η παραγωγή θα παραμείνουν, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον, στη φυσική της έδρα στο Molsheim της Γαλλίας.
Διαβάστε επίσης: Crash test στο ηλεκτρικό Rimac C_Two των 1.914 ίππων (+video)
“Συνδυάζουμε την εμπειρία της Bugatti στα hyper cars με τις καινοτομίες της Rimac στο πολλά υποσχόμενο κλάδο της ηλεκτρικής κινητικότητας… επιπρόσθετα της τεχνολογίας η Rimac συνεισφέρει με νέες προσεγγίσεις στο κομμάτι της οργάνωσης αλλά και της εξέλιξης.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche, Oliver Blume.
Ως στρατηγικός συνέταιρος, η Porsche αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτή τη νέα κοινοπραξία με τους Oliver Blume και Lutz Meschke των Γερμανών να παίρνουν τις θέσεις στο μελλοντικό δ.σ. της νέας εταιρίας.
“Αυτή είναι πραγματικά μια συναρπαστική στιγμή. Η Rimac Automobili έχει μεγαλώσει πολύ γρήγορα και η κοινοπραξία πηγαίνει την εταιρία σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Bugatti και Rimac κάνουν ένα τέλειο ταίριασμα με τις δύο να συνεισφέρουν εξίσου σημαντικά στοιχεία: εμείς έχουμε καθιερώσει τους εαυτούς μας ως πρωτοπόροι στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης, ενώ η Bugatti έχει περισσότερο από έναν αιώνα εμπειρίας στην εξέλιξη κορυφαίων αυτοκινήτων και γι’ αυτό φέρνει μαζί της μια εξαιρετική παράδοση που είναι μοναδική στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μαζί θα συγκεντρώσουμε τις γνώσεις μας, την τεχνολογία και τα κεφάλαιά μας με στόχο να δημιουργήσουμε πολύ ξεχωριστά projects στο μέλλον.”, δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Rimac, Mate Rimac, ο οποίος θα αναλάβει ρόλο διευθύνοντα συμβούλου και στη νέα εταιρία.
Με την ίδρυση της η Bugatti Rimac θα απασχολεί συνολικά 430 άτομα εκ των οποίων τα 300 θα βρίσκονται στην Κροατία και τα υπόλοιπα στη Γαλλία.