Ρομπότ στην θέση των οδηγών δοκιμών εξέλιξης (+video)

Τα ρομπότ κερδίζουν διαρκώς έδαφος στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον η Ford τους δίνει και θέση οδηγού δοκιμών εξέλιξης. Δείτε το σχετικό video.
Ford Robot

Το προηγμένο Weather Factory της Ford είναι πιο δραστήριο από ποτέ. Καθώς χρησιμοποιείται για να προσομοιώνει μία σειρά ακραίων συνθηκών κάτω από τη ίδια στέγη, επιτρέπει στους μηχανικούς να δοκιμάζουν οχήματα με τρόπο που επηρεάζεται λιγότερο από ταξιδιωτικούς περιορισμούς συγκριτικά με τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.

Ωστόσο, είναι τόσο ρεαλιστικές οι προσομοιωμένες συνθήκες, ώστε ακόμα και οι πιο έμπειροι οδηγοί δοκιμών μπορεί να κουραστούν ή να νιώσουν αδιαθεσία – για παράδειγμα σε μία δοκιμή σε μεγάλο υψόμετρο.

Τώρα, η Ford έχει «στρατολογήσει» δύο ρομπότ για την τέλεση δοκιμών, στα οποία η ομάδα έχει δώσει τα υποκοριστικά Shelby και Miles. Τα ρομπότ αυτά αναλαμβάνουν τα δύσκολα, κυρίως σε δοκιμές υψομέτρου όπου προ-απαιτούμενο μπορεί να είναι η δοκιμή να αναπαραχθεί άριστα πολλαπλές φορές.

Πώς λειτουργεί το ρομπότ της Ford

Το Weather Factory της Ford βρίσκεται στην Κολωνία (Γερμανία) και διασφαλίζει ότι οι οδηγοί μπορούν να βασίζονται σε οχήματα που έχουν αντέξει σε ακραίες συνθήκες όπως αυτές που συναντά κανείς στην Έρημο Σαχάρα, στη Σιβηρία αλλά και στις ψηλότερες κορυφές των Άλπεων.

Όταν οι οδηγοί δοκιμών είναι φυσικά πρόσωπα, οι δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα – κυρίως σε μεγάλα υψόμετρα – απαιτούν πολυάριθμα πρωτόκολλα ασφαλείας, όπως να υπάρχουν φιάλες οξυγόνου, ιατρικός εξοπλισμός και ένας διασώστης στο σημείο, ενώ η κατάσταση της υγείας του οδηγού παρακολουθείται συνεχώς.

Κάθε ρομπότ που πραγματοποιεί δοκιμές μπορεί να λειτουργεί σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται μεταξύ -40°C και +80°C καθώς και σε ακραία υψόμετρα – ενώ μπορεί να ρυθμίζεται και να προγραμματίζεται για διαφορετικά στυλ οδήγησης.

Τα πόδια του ρομπότ εκτείνονται και φτάνουν μέχρι τα πεντάλ γκαζιού, φρένου και συμπλέκτη, με τον ένα βραχίονα να είναι τοποθετημένος ώστε να αλλάζει σχέσεις στο κιβώτιο και τον άλλο να εκκινεί και να σταματά τον κινητήρα.

Όπως είναι φυσικό, η Ford συνεχίζει τη διεξαγωγή δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες σε Ευρωπαϊκές τοποθεσίες και σε όλο τον κόσμο, όπως το όρος Grossglockner στην Αυστρία και η χιονισμένη περιοχή Arjeplog στη Σουηδία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Είναι το πιο δημοφιλές pick-up στην Ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια και τώρα διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής