Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M3 έπειτα από 20 χρόνια και 278.000 χλμ.; (+video)

Αυτή η BMW M3 e46 ανήκε σε ιδιοκτήτες που προτίμησαν να την απολαύσουν, αντί να την φυλάσσουν σε κάποιο γκαράζ. Ας δούμε πόσο μειώθηκε η ισχύς της!
BMW M3 δυναμομέτρηση

Η χιλιομετρική απόσταση που έχει διανύσει ένα αυτοκίνητο, όπως είναι λογικό, επηρεάζει σημαντικά την πραγματική ισχύ του κινητήρα. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, να βλέπουμε πόσο έχει μειωθεί και το video με αυτή την BMW M3 θα μας δώσει την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση.

Διαβάστε επίσης: Eπηρεάζεται η ισχύς του κινητήρα από το air condition; (+video)

Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κάτοχος της μαύρης BMW M3 e46 δηλώνει ότι το αυτοκίνητο μέσα σε 20 χρόνια έχει διανύσει 173.000 μίλια, απόσταση που “μεταφράζεται” σε 278.000 χλμ. Το βαυαρικό μοντέλο αγοράστηκε την περασμένη χρονιά έναντι του ποσού των 3.000 δολαρίων (περίπου 2.500 ευρώ) και εξοπλίζεται με το αυτόματο κιβώτιο SMG. Ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές, όπως για παράδειγμα ο επαναπρογραμματισμός της ECU, η τοποθέτηση νέας εισαγωγής και νέας εξαγωγής.

Στην περίπτωση των U.S. Spec εκδόσεων, ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3,2 λτ. αποδίδει 333 ίππους. Θεωρητικά, αυτές οι αναβαθμίσεις θα έπρεπε να αυξήσουν την ισχύ στον στρόφαλο στους 350 ίππους. Με αυτά τα δεδομένα, και γνωρίζοντας ότι υπάρχει μία απώλεια της τάξης του 16% λόγω συστήματος μετάδοσης κίνησης, ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως μία αισιόδοξη μέτρηση θα είχε αποτέλεσμα άνω των 280 ίππων.

Το αποτέλεσμα ήταν άκρως θετικό για ένα αυτοκίνητο που έχει ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ, μιας και η καλύτερη μέτρηση στο δυναμόμετρο έδειξε 289,5 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. Αναλογιστείτε ότι η άριστη επίδοση στο δυναμόμετρο, με θεωρητική ισχύ 350 ίππων και απώλειες της τάξης του 16% θα ήταν οι 296,1 ίπποι. Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να γίνουν τρεις δοκιμής, αλλά με την ολοκλήρωση της δεύτερης εμφανίστηκε έντονος καπνός από την εξάτμιση και ο ιδιοκτήτης προτίμησε να μην πιέσει άλλο το αυτοκίνητο.

Πριν δείτε το video, αξίζει να τονίσουμε ότι ένα αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικά δυναμόμετρα, μπορεί να δείξει δύο εντελώς διαφορετικές μετρήσεις. Τα δυναμόμετρα είναι κατά κύριο λόγο “εργαλεία” των βελτιωτών, όπου το αυτοκίνητο μετριέται, βελτιώνεται, και στη συνέχεια ξανά μετριέται ώστε να προκύψουν ασφαλή συμπεράσματα.

Πηγή: carscoops.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ευτυχώς ο τροχονόμος δεν τραυματίστηκε σοβαρά! Δείτε το video που κατέγραψε η κάμερα ασφαλείας στην Αττική Οδό......
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει