Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Hybrid AWD

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του τετρακίνητου, ήπια υβριδικού Suzuki Ignis AWD και δείτε πόσο καίει σε πραγματικές συνθήκες, πόσο κοστίζει και πως είναι η οδική συμπεριφορά του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Suzuki Ignis AWD Hybrid

Το Suzuki Ignis είναι ένα… supercar! Προφανώς όχι με την ευρεία έννοια του όρου, όπως αυτός έχει επικρατήσει στην αυτοκίνηση (δηλαδή αυτοκίνητα με εξωπραγματική σχεδίαση, θηριώδη μοτέρ, ασύλληπτες επιδόσεις και εξωτικά υλικά). Είναι ένα υπεραυτοκίνητο όμως γιατί μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης. Μπορείς μαζί του να κινείσαι χωρίς άγχος στην πόλη, με ευκολία ελιγμών (κύκλος στροφής 9,4 μ.) να παρκάρεις εύκολα (μήκος αμαξώματος 3.700 χλστ.), να έχεις οικονομία στην κατανάλωση (5,0 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες), χώρους για τέσσερις (ή για να πάει διακοπές μια τριμελής οικογένεια με τις αποσκευές της για 10 ημέρες), πρακτικό εσωτερικό και τετρακίνηση με απόσταση από το έδαφος 180 χλστ! Για εμένα αρκούν όλα τα παραπάνω για να σε κάνουν… υπερήρωα της αυτοκίνησης, ειδικά σε μία αγορά σαν την Ελλάδας!

Και φυσικά να πω πως η αγορά έχει ανάγκη από μάρκες σαν τη Suzuki. Γιατί; Μα γιατί η ιαπωνική μάρκα τολμά και διαφέρει με τις προτάσεις της και το Ignis είναι μία από αυτές. Είναι το μικρότερο τετρακίνητο και υβριδικό μοντέλο της αγοράς (μαζί με το Fiat Panda Cross) αλλά και το φθηνότερο φυσικά (χωρίς να υπολογίζουμε τις όποιες προωθητικές ενέργειες “τρέχουν” κατά καιρούς) και σίγουρα ξεχωρίζει με την εμφάνισή του αλλά και με το όλο πακέτο που προσφέρει. Πάμε λοιπόν να το γνωρίσουμε αναλυτικά.

Το ανανεωμένο Suzuki Ignis διατηρεί το νεανικό και μοντέρνο του χαρακτήρα, αλλά δέχτηκε μερικές εξωτερικές αλλαγές που υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στο εμπρός μέρος συναντάμε νέο προφυλακτήρα και ανασχεδιασμένη μάσκα. Στο κατώτερο σημείο υπάρχει μία ασημένια προσθήκη που τονίζει ακόμα περισσότερο την SUV αισθητική του μοντέλου. Το ίδιο ισχύει και στο πίσω μέρος, με το νέο προφυλακτήρα να αποκτά παρόμοια αισθητική. Αντικαταστάθηκε, επίσης, το μαύρο άβαφο πλαίσιο που υπήρχε εκεί μέχρι πρότινος. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τη νέα χρωματική παλέτα, όπου προστέθηκαν νέοι κωδικοί μεταλλικών χρωμάτων. Ταυτόχρονα υπάρχει και μεγαλύτερη ποικιλία στις δίχρωμες επιλογές και στα σχέδια ζαντών. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω και τις διαστάσεις του μοντέλου. Το μήκος του Ignis είναι στα 3.700 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.690 και 1.605 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.435 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 180 χλστ.


Άριστη εκμετάλλευση χώρων και πρακτικότητα
Η καμπίνα του Suzuki Ignis έχει σχεδιαστεί με έναν και μόνο στόχο. Να μεταφερθούν όσο το δυνατόν πιο άνετα και ευχάριστα οι επιβάτες στον προορισμό τους. Οι επιφάνειες των παραθύρων είναι μεγάλες, προσφέροντας άπλετο φως στο εσωτερικό και καλή περιμετρική ορατότητα με εξαίρεση την πίσω γωνία, όπου το πλάτος της κολόνας είναι μεγάλο. Η σχεδίαση είναι μοντέρνα και προσφέρει διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς αν το επιθυμείτε. Η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το παρμπρίζ μεγάλης κλίσης, δίνουν την αίσθηση οδήγησης ενός οχήματος με off road χαρακτήρα. Πίσω από το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι βρίσκεται ένας ανασχεδιασμένος και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων. Το πιο ξεχωριστό στοιχείο του, πέρα από τον υπολογιστή ταξιδιού, είναι η κατάσταση φόρτισης. Ενημερώνει τον οδηγό πότε η μπαταρία φορτίζεται, πότε είναι αδρανής, πότε παρέχει ενέργεια στον κινητήρα, αλλά και το επίπεδο φόρτισης. Για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών (στις εκδόσεις GL+ και GLX). Παραπέμπει σε tablet και είναι ευανάγνωστη. Η εξοικείωση με τις λειτουργίες της ήταν άμεση, καθώς είναι χωρισμένη σε τέσσερα μεγάλα τμήματα. Προσφέρει συνδεσιμότητα με την έξυπνη συσκευή σας, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στην κορυφαία έκδοση υπάρχει και σύστημα πλοήγησης. Ακριβώς κάτω από την οθόνη βρίσκονται τα χειριστήρια του αιρκοντίσιον, με τη ρύθμιση να γίνεται από φυσικά κουμπιά. Τέλος, ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι η πολυμορφικότητα της καμπίνας. Τα καθίσματα είναι διαιρούμενα (50/50), ανακλινόμενα και συρόμενα (πλην της βασικής έκδοσης), ώστε να αυξάνεται ο χώρος αποσκευών ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες κάθε φορά. Έτσι, στην τετρακίνητη έκδοση ρυθμίζεται από τα 204 στα 227 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1.086 λίτρα.

Υβριδικά και αποτελεσματικά
Η φιλοσοφία παρέμεινε ίδια στο ανανεωμένο Suzuki Ignis, με συνδυασμό ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης και ήπιου υβριδικού συστήματος. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό και χωρητικότητα 1.197 κ.εκ. «συνεργάζεται» με το Suzuki Hybrid 12V. Το σύστημα τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου. Βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και η χωρητικότητα αυξήθηκε από τα 3 στα 10 Ah. Φορτίζεται κατά την επιβράδυνση από την κινητική ενέργεια μέσω της γεννήτριας ISG. Η τελευταία λειτουργεί ως εκκινητής κάνοντας το σύστημα Start/Stop ταχύτατο, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει επιπλέον ροπή στον κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να αγγίζει τους 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει στα 107 Nm στις 2.800 σ.α.λ.

Στην πράξη
Η αίσθηση της επιτάχυνσης και η απόκριση του γκαζιού στο χαμηλομεσαίο εύρος περιστροφής είναι παραπάνω από ικανοποιητικές. Το μεγάλο όφελος όμως δεν εντοπίζεται στις επιδόσεις οι οποίες είναι οριακά καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα), αλλά στην βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων (5,4 λίτρα/100 χλμ. και 121-122 γρ. CO2/χλμ. αντίστοιχα, ανακοινώνει η Suzuki). Τιμή που δεν ξεφεύγει πολύ σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, όπου και κινήθηκα με μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα/100 χλμ. και κάνοντας συνολικά 1.000 χλμ. σε χώμα, άσφαλτο, αυτοκινητόδρομο και μπόλικο περιφερειακό δίκτυο και αρκετή κίνηση στα λιμάνια του Πειραιά, της Νάξου και της Πάρου (και φυσικά με τον κλιματισμό να δουλεύει υπερωρίες). Ακόμη μία ευχάριστη έκπληξη που περιμένει να την ανακαλύψεις, είναι η οδική συμπεριφορά του Suzuki Ignis. Και αυτό γιατί το ιαπωνικό μοντέλο καταφέρνει να είναι ευκολοδήγητο στην πόλη χάρη στις μικρές διαστάσεις του και στον μικρό κύκλο στροφής των 9,4 μέτρων όπως προανέφερα. Η ανάρτησή του (Γόνατα McPherson εμπρός και άξονας τριών συνδέσμων πίσω) διακρίνεται για την καλή άνεση με την ποιότητα κύλισης να είναι σίγουρα στα συν. Το τιμόνι του θα θέλαμε να έχει καλύτερη επιστροφή αλλά αυτά είναι ψηλά γράμματα, ενώ τα φρένα θα μπορούσαν να έχουν περισσότερη υποβοήθηση κατά το πάτημα του πεντάλ (πίσω έχει ταμπούρα). Το πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων έχει μικρές και σαφείς διαδρομές, ενώ ακόμη και σε ακαριαίες αλλαγές δεν κομπιάζει κατά το κούμπωμα των σχέσεων. Όσον αφορά την τετρακίνησή του, το σύστημα AllGrip Auto το οποίο χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου ανεξαρτήτως τερέν, μεταφέροντας ποσοστό της ροπής αυτόματα στους πίσω τροχούς, όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός και το κάνει σχετικά άμεσα. Δεν είναι για hard core εκτός δρόμου. Σε κάθε παραλία όμως και ακόμη και σε βαθιά άμμο (έφτανε να καλύψει το προφίλ του ελαστικού) όταν το πάτησα δεν… μάσησε, παρά το γεγονός πως τα ελαστικά δεν ήταν τα κατάλληλα για τέτοια χρήση.

Το υβριδικό πλέον σε όλη την γκάμα του Ignis ξεκινά από τα 13.130 ευρώ, ενώ με την τετρακίνηση ξεκινά από τα 14.930 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση ακόμη και στην βασική του έκδοση έχει πλούσιο εξοπλισμό, ενώ διαθέτει αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης. Αξίζει να αναφέρουμε τέλος πως το διάστημα αυτό (Σεπτέμβριος 2021) τρέχουν προωθητικές ενέργειες με εκπτώσεις σε όλη την γκάμα της μάρκας και φυσικά στο Ignis, ενώ το αυτοκίνητο συνοδεύεται από 5 Xρόνια Εγγύηση και 5 Χρόνια Δωρεάν Οδική Βοήθεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]