Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Peugeot e-208 των 136 ίππων

Δοκιμάσαμε το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 και ήρθε η ώρα να δώσουμε απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα όπως η πραγματική αυτονομία...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Peugeot e-208

Μπορεί να έχουμε συνηθίσει φουτουριστικές εμφανίσεις και ξεχωριστή σχεδίαση από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Στα χέρια μας βρέθηκε πρόσφατα το ηλεκτρικό Peugeot e-208, ένα αυτοκίνητο πόλης που δεν ξεχωρίζει παρά μόνο σε ελάχιστα σημεία από τις συμβατικές εκδόσεις. Το Peugeot e-208 είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει θελκτική την ηλεκτροκίνηση, ακόμα και στους παραδοσιακούς λάτρεις των θερμικών κινητήρων, όπως ο υπογράφων! Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον μικρότερο, αμιγώς ηλεκτρικό “λέοντα” στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 208 1.2 Puretech GT Line 130 PS EAT8 

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Peugeot e-208 διατηρεί όλα τα δυναμικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα LED φωτιστικά σώματα στο εμπρός τμήμα που “κατηφορίζουν” προς τα κάτω δημιουργώντας μία άκρως επιθετική εικόνα, ειδικά σε σκοτεινό περιβάλλον. Όπως αναφέραμε, τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τις συμβατικές εκδόσεις είναι λίγα και περιορίζονται στην εμπρός μάσκα που είναι στο χρώμα του αμαξώματος, το λογότυπο e που βρίσκεται σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17 ιντσών που είναι ειδικά σχεδιασμένες για μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Ακόμα και η θύρα φόρτισης είναι στο ίδιο σημείο που συναντάμε την υποδοχή πλήρωσης καυσίμου. Ως προς τις διαστάσεις δεν υπάρχει κάποια μεταβολή συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις, με το μήκος να διαμορφώνεται στα 4.055 χλστ., το πλάτος στα 1.745 χλστ. (με αναδιπλωμένους καθρέπτες) και το ύψος στα 1.430 χλστ.


Υπερσύγχρονο εσωτερικό με sportive πινελιές
Περνώντας στην καμπίνα του νέου Peugeot e-208 γίνεται άμεσα εμφανής η προσπάθεια της γαλλικής εταιρείας να δώσει έναν σπορ τόνο στο τεχνολογικά προηγμένο περιβάλλον, χωρίς να κάνει “εκπτώσεις” στην ποιότητα. Μόλις βρέθηκα στη θέση του οδηγού, δύο ήταν τα πράγματα που με εντυπωσίασαν. Τα καθίσματα με την κορυφαία πλευρική στήριξη της έκδοσης GT (καθίσματα τύπου Dynamique τα ονομάζει η Peugeot) και η εντυπωσιακή οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων. Πρόκειται για το PEUGEOT i-Cockpit με τρισδιάστατη απεικόνιση και μέγεθος που φτάνει τις 10 ίντσες, μέσα από το οποίο ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις του αυτοκινήτου στο ψηφιακό περιβάλλον που θα επιλέξει. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία ακόμα οθόνη για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Μέσω αυτής ελέγχονται στοιχεία του ηλεκτρικού συστήματα (πχ. αυτονομία και κατανάλωση), ο κλιματισμός, ενώ εκτός των άλλων προβάλλονται το σύστημα πλοήγησης και η κάμερα οπισθοπορείας. Το μέγεθός της φτάνει τις 10 ίντσες στην έκδοση δοκιμής και ο έλεγχος γίνεται εύκολα από τους καλαίσθητους διακόπτες αεροπορικού τύπου. Η ποιότητα των επενδύσεων είναι κορυφαία για την κατηγορία και στις περισσότερες επιφάνειες συναντάμε μαλακές επενδύσεις. Επιπλέον, η συνολική εμπειρία αναβαθμίζεται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τις αλουμινένιες επενδύσεις.

Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του ηλεκτρικού Peugeot e-2008 στην Ελλάδα (+εκδόσεις)

Σε επίπεδο χώρων, το μεταξόνιο των 2.540 χλστ. θα καλύψει κάθε ανάγκη, δίνοντας τη δυνατότητα άνετων μετακινήσεων για τέσσερις επιβάτες. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι κάτι παραπάνω από επαρκείς, ειδικά για τους εμπρός επιβάτες και ο όγκος για τις αποσκευές διαμορφώνεται στα 311 λτ. (σύμφωνα με την μέτρηση της μάρκας).

Επιδόσεις επιπέδου… GT
Η “sportive” εμφάνιση του Peugeot e-208 συνάδει και με τις επιδόσεις που προσφέρει το ηλεκτρικό του μοτέρ. Η ισχύς του αγγίζει τα 100 kW, ή αλλιώς 136 ίππους, και η μέγιστη τιμή της ροπής είναι τα 260 Nm. Αποτέλεσμα είναι το αμάξωμα των 1.530 κιλών (μαζί με τον οδηγό) να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 8,1 δλ. Η τελική ταχύτητα από την άλλη, περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία υψηλής τάσης που έχει ενσωματωθεί με τέτοιον τρόπο στην πλατφόρμα e-CMP ώστε να μην αλλοιώνει τους χώρους του αυτοκινήτου σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις. Η χωρητικότητά της αγγίζει τις 50 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία να διαμορφώνεται στα 340 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Όσο για την κατανάλωση, η εταιρεία ανακοινώνει 16,3 – 16,9 kWh/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης και 12,7 – 12,8 kWh/100 χλμ. σε αστικό περιβάλλον, τιμές που είναι άκρως ρεαλιστικές αφού στη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή διαμορφώθηκε στις 15 kWh/100 χλμ. χωρίς να κινηθούμε αποκλειστικά μέσα στην πόλη.

Σχετικά με τους χρόνους φόρτισης, μέσω μονοφασικής πρίζας τύπου Schuko σε οικιακό δίκτυο απαιτούνται 31 ώρες για πλήρη φόρτιση. Ο χρόνος μειώνεται στις μόλις 7,5 ώρες με χρήση Wallbox 7,4 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή αρκούν τα 30 λεπτά για φόρτιση μέχρι το 80%.

Στην πράξη
Το Peugeot e-208 συγκεντρώνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Κινείται με απόλυτη ησυχία και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην απουσία θερμικού μοτέρ. Ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο, η ηχομόνωση της καμπίνας και η κορυφαία αεροδυναμική συμπεριφορά δημιουργούν τις καλύτερες συνθήκες για άνετο ταξίδι. Αναμφισβήτητα, όμως, όπως και στην περίπτωση κάθε ηλεκτρικού, το Peugeot e-208 “παίζει εντός έδρας” στο αστικό περιβάλλον. Εκεί, ο οδηγός απολαμβάνει τη δύναμη του κινητήρα και η επιτάχυνση σε ταχύτητες του εύρους 0-70 χλμ./ώρα είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Εξίσου θετική είναι και η ποιότητα κύλισης, με την ανάρτηση να λειτουργεί εξαιρετικά. Κινούμενος με τον επιλογέα στο “B”, όπου η ανάκτηση ενέργειας γίνεται πιο έντονη, η οδήγηση ήταν ακόμα πιο ξεκούραστη, αφού το πεντάλ του φρένου ήταν απαραίτητο μόνο για απότομη επιβράδυνση. Εκεί, με προνοητική οδήγηση η κατανάλωση μειώνεται δραματικά (περίπου 13 kWh) και η αυτονομία εκτοξεύεται (περίπου 350-380 χλμ./ώρα με αποκλειστική χρήση σε πόλη). Κάπου εδώ έρχεται και το πρώτο μειονέκτημα, αυτό της αίσθησης του πεντάλ, μιας και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλλοιώνει την γραμμικότητα στο φρένο. Ένα δεύτερο μειονέκτημα στην κατά τα άλλα εξαιρετική θέση οδήγησης είναι το γεγονός ότι η “στεφάνη” του τιμονιού κρύβει λίγο το κάτω μέρος της οθόνης (στην θέση του πίνακα οργάνων) και πρέπει η ρύθμισή της να γίνει σχετικά χαμηλά (ανάλογα και με τον σωματότυπο του οδηγού), για να μην εμποδίζει.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Peugeot e-208 ξεκινά στην έκδοση ACTIVE από τα 36.200 ευρώ (χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης), ενώ στην έκδοση GT, όπως αυτή της δοκιμής, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 43.200 ευρώ (πάντα χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης). Ασφαλώς, όπως κάθε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ αξίζει να τονίσουμε ότι για την μπαταρία προσφέρεται εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας 8 ετών και 160.000 χλμ. (μέχρι το 70% της χωρητικότητας).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.