Lotus: Και 4θέσιο ηλεκτρικό μοντέλο, έως 885 ίππους

Η Lotus αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη αρχιτεκτονική της νέας πλατφόρμας που εξελίσσει πάνω στην οποία θα βασιστεί η νέα γενιά ηλεκτρικό σπορ αυτοκινήτων της.
lotus project leva 2021

Μέσω του Project LEVA (Lightweight Electric Vehicle Architecture), που θα σημάνει το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό κεφάλαιο στην ιστορία της βρετανικής εταιρίας, η Lotus μας παρουσιάζει μερικές εξαιρετικά ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για την νέα κλιμακωτή πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει για τα μοντέλα της.

Διαβάστε επίσης – Lotus Emira, με κινητήρες Mercedes-AMG και Toyota

Ανάμεσα στις πιο σημαντικές πληροφορίες που αποκάλυψαν οι Βρετανοί, οι οποίες θα γίνουν πραγματικότητα χάρη στη νέα πλατφόρμα, είναι και η δυνατότητα της τελευταίας να “υποστηρίξει” τη δημιουργία ενός 2+2 coupe με κίνηση πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς και ιπποδύναμη από 475 έως και 885 ίππους. Τα ίδια μοτέρ και αποδόσεις θα ισχύουν και τα διθέσια μοντέλα που θα παρουσιάσει η Lotus.

 

Η νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά δίνει επίσης τη δυνατότητα για τοποθέτηση των μπαταριών είτε σε επίπεδη διαμόρφωση, κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, είτε στοιβαγμένες πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων. Έτσι οι Βρετανοί μπορούν να αλλάζουν κατά το δοκούν και τη δυναμική συμπεριφορά των μοντέλων τους, δίνοντας δυναμική κεντρομήχανου αυτοκινήτου στις σπορ κατασκευές τους. Το μεταξόνιο της κλιμακωτής πλατφόρμας θα ξεκινά από τα 2.470 χλστ. ενώ στα μεγαλύτερα σε μέγεθος μοντέλα θα φτάνει στα 2.650 χλστ. Το μικρότερο μεταξόνιο μας δείχνει ότι οι compact σπορ προτάσεις θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας της Lotus.

Παράλληλα, οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρίας ανακοίνωσαν και την χωρητικότητα των δύο μπαταριών που θα χρησιμοποιούν, τουλάχιστον αρχικά, με τη μικρότερη να έχει χωρητικότητα 66,4 kWh και τη μεγαλύτερη να φτάνει στα 99,6 kWh.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται ηλεκτρική Lotus με την υποστήριξη της κυβέρνησης

Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός ότι η νέα πλατφόρμα παρουσιάζει σημαντικά οφέλη και στον τομέα του βάρους με την δομή στο πίσω μέρος να είναι 37% ελαφρύτερη σε σχέση με εκείνη της 6κύλινδρης Lotus Emira.

Το πρώτο από τα μοντέλα της νέας γενιάς ηλεκτρικών της Lotus αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του το 2026, με τη βρετανική εταιρία να αναφέρει επίσης ότι θα διαθέσει την αρχιτεκτονικής και σε άλλους κατασκευαστές για τη δημιουργία των δικών τους προτάσεων, εφόσον φυσικά υπάρξει και το ανάλογο ενδιαφέρον.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα