Μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda

Μια βραδιά γεμάτη Ιαπωνία διοργάνωσε η Mazda στην χώρα μας.

Στην Ανάβυσσο την περασμένη Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου, η Mazda διοργάνωσε μία ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda, στην οποία είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε το παρών.

Εκεί βρέθηκε και ο γνωστός σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πρόσφατα επανασυνδέθηκε με τη μάρκα. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς παρουσιάστηκε το «αύριο» που σχεδιάζει η Mazda για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας, έγιναν αναφορές στα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να φέρει η μάρκα, ενώ πραγματοποιήθηκε και ένας απολογισμός για τη μέχρι τώρα παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Νέα εποχή – Πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα μοντέλα μέχρι το 2030 και ουδέτερος
άνθρακας μέχρι το 2050
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το όραμα και η στρατηγική της μάρκας.
Η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι βασικός στόχος για τη Mazda. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως – όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.

Μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazdaApp, η
αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία
προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους και τη σύνδεση τους με την κοινωνία.

27 μήνες επαναλειτουργίας της Mazda στην Ελλάδα
Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη, μετά από 10 χρόνια απουσίας. Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια. Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική έχει αποδώσει και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου. Έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6,600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις, προσθέτει άλλη μία διάκριση στην λειτουργία της. Στην έρευνα που πραγματοποίει κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολικής Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!

Στο επίκεντρο της βραδιάς τα Made in Japan αυτοκίνητα της Mazda
Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4. Παραδοσιακά, οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας. Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα.

Με το 99% των αυτοκινήτων Mazda να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, ένα «ταξίδι» στην Ιαπωνική κουλτούρα ήταν απαραίτητο. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι μυήθηκαν στην τέχνη του Origami, την Ιαπωνική τέχνη της χαρτοδιπλωτικής, και της Ιαπωνικής Καλλιγραφίας, της καλλιτεχνικής γραφής της Ιαπωνικής γλώσσας.

Τέλος, να σημειώσουμε πως η εκδήλωση έλαβε χώρα στο “Κτήμα 48” λαμβάνοντας υπόψη και τηρώντας όλα τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά της διασποράς του κορωνοϊού Covid-19.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Ένα από το δέκα δημοφιλέστερα supermini στην Ελλάδα! Δείτε ποιο είναι το best seller της Mazda στο 10μηνο του 2025......
Ο Μάνος Στεφανής βρέθηκε στην πανελλήνια παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Mazda 6e! Δείτε τις εκδόσεις και τις τιμές του στη χώρα μας......
Υπάρχει μία ιαπωνική μάρκα με παγκοσμίου φήμης αυτοκίνητα στην γκάμα της, η οποία στην ονομασία της είχε το ελληνικό "ε" και περισπωμένη!...
Μια θρυλική διαδρομή που στο άκουσμά της και μόνο... φοβίζει! Ώρα για μία "πτήση" με εντυπωσιακά πλάνα από το κανάλι Up Stories......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα